Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
621/1069 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuli juuri kotiin. Kun ihmettelin "aikaista" kotiintuloa, vaimo sanoi bussin hajonneen Porvoon reissulla. Oliko joku samassa bussissa vai valehteleeko vaimo?

622/1069 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttariseurueen karmaiseva pila: taluttivat sammuneen sulhasen av-palstan lukijamatkabussiin! Olen morsian ja täysin shokissa: tuleva mieheni on parhaillaan matkalla Porvooseen av-mammalauman kanssa! Auttakaa![/quote

Terveiset täältä bussista! Sun mussukka istuu nyt tuolla E-cuppi naisen ja molemmat rintansa poikaystävänsä nimillä tatuoineen naisen välissä. Vanukasmies kuvaa parhaillaan ottoja seiskan vihjepuhelimeen. Että täältä se Stefu-löytyy.

Kyllä kannatti törsätä uusiin E-cuppeihin, voin  sanoa, että tuleva miehesi saa ikimuistoisen matkan, kunhan saamme hänet vähän selviämään, taidan unohtaa Latinon!

C’mon Mamacita! Älä nyt noin helpolla unohda 😅😗

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1069 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli juuri kotiin. Kun ihmettelin "aikaista" kotiintuloa, vaimo sanoi bussin hajonneen Porvoon reissulla. Oliko joku samassa bussissa vai valehteleeko vaimo?

Vaimosi jäi Kampissa jonkun hopeaketun seuraan. Eivät tulleet Porvoonmatkalle.

Vierailija
624/1069 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi jäi Kampissa jonkun hopeaketun seuraan. Eivät tulleet Porvoonmatkalle.

Vaimosi hyvin todennäköisesti valehtelee.

Vierailija
625/1069 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näkikö kukaan norppaa?

Vierailija
626/1069 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko tuli vasta nyt kotiin sieltä Porvoon reissulta. Lähti viikko sitten ulos viemään roskapussia ja naapurin Camilla eilen tuli kertomaan, että oli nähny mun ukon nousevan roskapussin kanssa Porvoon bussiin viikko siten. Luuli, että se lähtee työmatkalle Porvooseen.

Ukolta oli hävinny reissussa kodin avaimet ja se roskis. Kun menin avaamaan oven, ukko kysyi oven raosta" Mitäh, oon ollu viikon poissa kotoa, eikö täällä ole vieläkään siivottu"..?

Kun ren laskenut ukkoa sisään, tämä roskis-reissaaja on nyt sitten asettunut ullakon oven eteen ryysyinern, nukkuu siellä, oli kehunut naapurilla olevansa ulkoruokinnassa ja muutenkin pyyhkii hyvin.

Otanko takaisin vai jätänkö ?

Vierailija
627/1069 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappeluksihan se meni, kun mammat intoutuivat paluumatkalla pikkupäissään mittailemaan Porvoon mitalla kenen miehellä on isoin.  Ja puolet miehistä mökötti loppumatkan.

Vierailija
628/1069 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa etanoita matkaevääksi. Miten te muut?

Vierailija
629/1069 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus pysähtyä muumimuki ostoksille Porvoossa?

Vierailija
630/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko tuli vasta nyt kotiin sieltä Porvoon reissulta. Lähti viikko sitten ulos viemään roskapussia ja naapurin Camilla eilen tuli kertomaan, että oli nähny mun ukon nousevan roskapussin kanssa Porvoon bussiin viikko siten. Luuli, että se lähtee työmatkalle Porvooseen.

Ukolta oli hävinny reissussa kodin avaimet ja se roskis. Kun menin avaamaan oven, ukko kysyi oven raosta" Mitäh, oon ollu viikon poissa kotoa, eikö täällä ole vieläkään siivottu"..?

Kun ren laskenut ukkoa sisään, tämä roskis-reissaaja on nyt sitten asettunut ullakon oven eteen ryysyinern, nukkuu siellä, oli kehunut naapurilla olevansa ulkoruokinnassa ja muutenkin pyyhkii hyvin.

Otanko takaisin vai jätänkö ?

JSSAP!

Vierailija
631/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin päästä Porvoon matkalle puoleen hintaan, koska olen parisuhteessa!!

Hinta määräytyykin niin, että vierekkäin istuvat maksaa yhden lipun puoliksi jos ovat parikunta. Sinkku maksaa mahdollisesti vieressään olevan tyhjänkin penkin.

Vierailija
632/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin ystvälleni kutsun porvoon matkalle. Kuoressa luki vain Maija Meikäläinen. Ei siis koko perhe tai avec. Niin eikös ystäväni ilmoita, että kiitos kutsusta, ovat tulossa koko perhe.

Lukekaa se kuori ja opetelkaa etikettisäännöt!

Vierailija
633/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun chihu pääsi vahingossa vapaaksi bussissa paluumatkalla ja sillä oli tärppipäivät. Nyt sen nisät on turvonneet. Huomasiko kukaan oliko se bussissa tekemisissä urosten kanssa?

Vierailija
634/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun chihu pääsi vahingossa vapaaksi bussissa paluumatkalla ja sillä oli tärppipäivät. Nyt sen nisät on turvonneet. Huomasiko kukaan oliko se bussissa tekemisissä urosten kanssa?

Oli siellä bussissa urospuolisia taostelukoiria.

Vierailija
635/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästääköhän exäni minua mukaan? Tåytyisikin kysyä hyvissä ajoin.

T. Patjallanukkujanainen

Vierailija
636/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tunnistaa siitä, että olen muuten siistin huoliteltu, mutta olen kirjoittanut terapeuttini etunimen sydänkoristeltuna kuulakärkikynällä käsivarteeni. <3

T. Terapeuttihullu

Vierailija
637/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö myös mun trolli mukaan?

Vierailija
638/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereistä paikkaa ei saanut varata bussissa laukulla.  Siihen tuli joku ventovieras kailottamaan puhelimeensa.

Vierailija
639/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeimmat voi ottaa panohanskat mukaan!

Vierailija
640/1069 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin muuten,  mutta ei kai siellä Porvoossa joudu puhumaan ruotsia?