Miksi mies ei ole tykännyt vaimonsa facebookin profiilikuvasta?
Katsoin ihastukseni vaimon profiilikuvaa, kommentteja ja tykkäyksiä. Ei ollut mies tykännyt tai laittanut muutakaan reaktiota kuvaan eikä kommentoinut mitenkään sitä. Katsoin pari vanhempaakin kuvaa ja huomasin, että ei ole niihinkään reagoinut tai kommentoinut.
Luulisi, että oman puolison facekuvasta edes tykkäisi? Vaimo kuitenkin vastaavasti tykännyt miehen kuvasta ja parista julkisesta julkaisusta. En ole siis kummankaan facekaveri, mutta jotakin julkaisuja on julkisena.
Joo olen stalkannut vaikka eipä kummankaan profiilissa mitään ihmeellistä nähtävää ole. :D
Kommentit (16)
No tuo ei kerro mitään mistään. Mun mies ei ole edes mun facekaveri, vaikka ollaan tosi onnellisesti yhdessä. Ja ne jotka hehkuttaa onneaan saattaa ollakin eron partaalla.
Jos mies kommentoi vaimonsa tekemisiä ihan livenä.
Mun mies ei ole käynyt facessa ainakaan 10 vuoteen, vaikka sillä on siellä edelleen tili. Ei ole varmasti tykännyt yhdestäkään julkaisustani sinä aikana. Tosin varmaan 5 vuoteen en ole itsekään sinne mitään postannut.
Haloo, he elävät yhdessä, miksi tykkäisi? Näyttääkseen muille että kaikki on hyvin? Ei sellaista tarvitse.
Saatan yllättyä kuinka moni ei ole ollut moneen vuoteen aktiivinen facebookissa.
No ei kerro kyllä mistään mitään. Me ei edes seurata toistemme instatilejä/muuta somea.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, he elävät yhdessä, miksi tykkäisi? Näyttääkseen muille että kaikki on hyvin? Ei sellaista tarvitse.
Joo elävät yhdessä ja ehkä vaimon mielestä asiat on hyvin, mutta jokin kai miestä hiertää kun on ollut mun kanssa seksisuhteessa lähemmäs vuoden.
ap
Eipä ole normaalin ihmisen touhuja miettiä jonkun ihmisen some- tykkäämiset tai tykkäämättä jättämiset. Normaali ihminen ei perusta elämäänsä somealustoille
Miksi oman puolison kuvasta pitäisi tykätä??
Mistä se sun mielestä voisi kertoa? Että mies on eroamassa? Juu ei se varmaan mitään tarkoita.
Paitsi mun miesystävä joka ei juuri ole tykkäillyt mun profiilikuvista, se keskittyy tykkäilemään niistä nuorten naisten kuvista. No en tiedä näkyykö mun päivitykset sille juuri, sillä on pitkät listat niitä kauniita instapimuja siellä niin pitää kiirettä niiden kuvien parissa.
Joillain on tuo tapa, että ollaan facessa kuin ei suunnilleen tunnettaisi. Tiedän muutaman pariskunnan. Yleensä just noin, että mies ei tykkäile. Palstalla olen oppinut, että on niitä naisiakin, kun on jotain fecekeskustelua ollut. En itsekään tajua pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo elävät yhdessä ja ehkä vaimon mielestä asiat on hyvin, mutta jokin kai miestä hiertää kun on ollut mun kanssa seksisuhteessa lähemmäs vuoden.
ap
Aha. Ja nyt sä ajattelet että tuo on hyvä merkki :D
No, jos sä tollasen miehen haluat. Siinäpä ihastus.
Voisko olla muuten että se ei tykkäile just siksi että saisi iskettyä muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aha. Ja nyt sä ajattelet että tuo on hyvä merkki :D
No, jos sä tollasen miehen haluat. Siinäpä ihastus.
Voisko olla muuten että se ei tykkäile just siksi että saisi iskettyä muita naisia?
No enpä mä oikeastaan ajattele, että olis merkki mistään mikä mua hyödyttäisi. Mies kyllä toki on sanonut, että on Facessa lähinnä harrastukseensa liittyen ja kavereina paljon miehiä harrastuksen parista. Ehkä ei sitten ole kovin aktiivinen Facessa. Kävin katsomassa tyttärensä profiilia eikä ole ainakaan hänenkään tuoreimmasta kuvasta tykännyt.
Vaikka olen mieheen ihastunut niin en mä hänen kanssaan parisuhdetta haluaisi. En mä voisi häneen luottaa.
Miksi puolisoiden edes pitäisi olla facekavereita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolisoiden edes pitäisi olla facekavereita.
No kyllä me exän kanssa oltiin Facessa kavereita ja tykättiin toistemme julkaisuista. Ei nyt kaikista, mutta aina joistakin. Eron myötä poistin hänet kavereista kun satutti mua niin pahasti.
ap
Ei vaan ole tykkäilijätyyppi? Onko tykännyt vaimon muista kuvista tai muiden ihmisten kuvista? Mikä siinä on niin kamalaa jos se ei ole tykännyt? Onhan se vaikka voinut sanoa sille kotona, että onpa hyvä profiilikuva. Siinä sitä tykkäämistä.