Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä matka Porvoolle siis on?
Tämä matkahan siis oli ja meni. Tästähän on jälkipuinti ketjukin jo olemassa
Tuleeko han Maria Veitola vieraaksi meidän matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Minkä mallisia ja kokoisia alushousuja te käytätte ? Laittakaa ikä myös ja paino. Teen bussissa tilaston ja olen tyytyväinen.
Stringit, mittani 100-50-100, pituus 175, paino 45. Olen isotissinen, pitkähiuksinen blondi, aivan upea, 67 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 200 g makaronilaatikkoa matkaevääksi?
Mikä on makaronien ja huolellisesti pestyn jauhenlihan suhde laatikkoa tehdessä?
On tärkeää, että jauhenliha on pesty hyvin.
Voiko pesuun käyttää makaronin keitinvettä tuoreena, vai pitääkö se ensin pakastaa?
Voin ottaa loput makaroninkeitinvedet mukaan liilojen ja räväköiden hiusten kampausvedeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin huolestuttaa, jos joku mies syö mun vanukkaat (se ei oaljon lohduta, oli sitten alfa tai beta, jos niin käy!) ja sitten, että te eksytätte kuitenkin mut ja jätätte sinne Porvooseen.
Älä mee henkkamaukalle sovittamaan housuja vaan pysy tiiviisti porukan mukana, niin ei käy kuin Kälviällä - ei kun Jyväskylässä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kilo vastapestyä jauhenlihaa, otanko mukaan sen evääksi?
Itse nautiskelen Linquistin hihviä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 1500-luvun retkillä kuljettu härillä, hevosia tuskin oli muilla kuin aatelisilla.
En culje härjillä cuin rahwas, teen waatiwaa academista asiantuntiatyota. Muita Sorbonnen käwiöitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos bussissa tulee kakkahätä, voinko kakata housuun? Olen toimittaja.
Jos on kunnon turistibussi, niin siinä on wc.
Muistakaakin sitten olla hieromatta persettä hanaan.
Vierailija kirjoitti:
Käydään samalla reissulla sinkkumiehellä kylässä :)
Ja vittuillaan sille porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tulossa mukaan, mutta hetki täytyy vielä odottaa, sillä tässä on asioita hoidettavana. Tyttäreni Minja-Sofian hyväksymiskirje Oxfordin yliopistosta kolahti juuri postiluukusta. Hän oli saanut pääsykokeissa kautta aikojen korkeimmat pisteet. Poikani Olli-Eemeli lähetti teille kaikille terveisiä, hän ei valitettavasti pääse mukaan, sillä hän on parhaillaan Amazonin sademetsässä tutkimassa harvinaista uutta eläinlajia Harvardin yliopiston tutkimusryhmänsä kanssa. Mieheni lentää juuri Skotlannista Suomeen, hän on antropologian ja traumatologian dosentti sekä Mensan jäsen kaikkien aikojen korkeimmalla älykkyysosamäärällä.
Onko sukunimenne kenties Bucket?
Vierailija kirjoitti:
Polttariseurueen karmaiseva pila: taluttivat sammuneen sulhasen av-palstan lukijamatkabussiin! Olen morsian ja täysin shokissa: tuleva mieheni on parhaillaan matkalla Porvooseen av-mammalauman kanssa! Auttakaa!
Siltä on neitsyys menny ny!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mukaan lähdössä Ap, joka tekee tänne palstalle joka päivä useita aloituksia, joissa se valittaa milloin mistäkin? Se on kirjottanu tänne miljoona eri vikaa sen miehestä ja sen parisuhteesta ja koko ajan se on jostain uudesta jutusta valittamassa ja haukkumassa sen miestä. Ehdotan, että jos Ap yrittää mukaan niin ei päästetä!
Tarkoitat ammattivalittajaa? Hänet pitää ehdottomasti saada mukaaan!
Eiku Ap. Se joka allekirjottaa viestinsä aina nimellä Ap. Joskus laittaa isoilla AP. Oisko lyhenne nimestä Anna Penttinen tai joku sellanen? Oon lukenu palstaa pari vuotta ja joka päivä se Ap tänne kirjottelee ihan hirveesti viestejä. Se ei varmaan oo röissä tai mitään kun se ehtii koko ajan vaan olla AV:lla. Ettekö muut oo huomannu että Ap suoltaa tänne koko ajan kirjotuksia? Aina muistaa allekirjottaa ne nimikirjaimilla Ap. Onkohan se narsisti?
Sehän on kuuluisa Aino Pennanen! Se vihreä seisoja. Etkö tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tulossa mukaan, mutta hetki täytyy vielä odottaa, sillä tässä on asioita hoidettavana. Tyttäreni Minja-Sofian hyväksymiskirje Oxfordin yliopistosta kolahti juuri postiluukusta. Hän oli saanut pääsykokeissa kautta aikojen korkeimmat pisteet. Poikani Olli-Eemeli lähetti teille kaikille terveisiä, hän ei valitettavasti pääse mukaan, sillä hän on parhaillaan Amazonin sademetsässä tutkimassa harvinaista uutta eläinlajia Harvardin yliopiston tutkimusryhmänsä kanssa. Mieheni lentää juuri Skotlannista Suomeen, hän on antropologian ja traumatologian dosentti sekä Mensan jäsen kaikkien aikojen korkeimmalla älykkyysosamäärällä.
Erja Ämpäri, sinäkin täällä!
Vierailija kirjoitti:
Kai Porvoosta saa jauhenlihaa
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä?
Tilasin Annelta parit pussit, jos matka kääntyy viihteen puolelle. Helpotusta ennen kotiin lähtöä.
Voisiko joku videoida sen matkan Youtuubiin, niin nekin, jotka eivät matkalle päässeet, voisivat päästä virtuaalimatkalle ja nauttia? Ja se, jolla on se norjan sanakirja, voisi kääntää jotakin ulkomaankielelle, niin vois julkaista sen videon ulkomaillakin. Kalpene, teinitositeevee, kun Porvoo Shore pamahtaa. Siitä isotissiestä vois tulla miljonääri somejulkkis ja me hiirulaiset voisimme antaa Iltalehteen lausuntoja hänen romanssiensa saloista. Jänskää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä?
Jos ei anna tulta (tai pilua) kun pyydetään.
Olen 170-senttinen mies. Voinko lähteä Porvooseen 16-vuotiaan tyttöystäväni kanssa. M47
Hei, Lähden mielelläni mukaan. Mutta voisko joku valaista mitä tuo "ap" tarkoittaa teidän viesteissä? Mä näen sitä joka paikassa!