Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Tuleeks sinne miekkosia??!! XDXD
Voiko leopardi tuubitopissa osallistua?
Olen vaativassa asiantuntijatehtävässä joten en pääse.
Voinko osallistua vaikka rintaliivieni ympärysmitta ei täsmää kuppikokoon?
Minua huolestuttaa jos bussiin noustessa alushousujeni rajat näkyvät. Minkälaisen näkösuojan kehittäisin ? Vinkkejä kenelläkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mua ärsyttää just toi.
Joo tois ärsyttävää.
Tämä!
Täytyykö siellä olla alapää paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helsingistä lähtijöitä?
Ensiksi tupakoimme Kampin terminaalissa ja vielä kerta kiellon päälle bussin takana piilossa.
Sitten soitamme Iltapuluun, kun emme pääse bussin kyytiin. Tästä se lähtee, vai mitä?
Tää ketju on ihan hauskinta, mitä oon lukenu tai kuullu aikoihin. Luin tätä illalla sängyssä ja nauroin ääneen, kunnes mies pyysi lopettamaan. Yksinnauruni häiritsi hänen nukahtamistaan. Luin näitä hänelle, mutta ei iskenyt. Hän ei oikein ymmärrä tätä palstailua.
Mutta lähden ehdottomasti matkalle Porvooseen. Pyydetään sekin mamma mukaan, joka oli perheensä kanssa kylpylässä ja huoneestaan käsin kysyi, miksi hänen miehellään ja lapsellaan oli kulunut jo aikaa tunnin siellä kylpyläosastolla. Itse ei voinut tietenkään missään nimessä sinne mennä, kun ei osannut uida.
Sama juttu - olen nauranut itseni kipeäksi täällä näille jutuille. Pitkästä aikaa todella hauska ketjut!
Jotkut tosi vanhojakin juttuja, kuten käsikakkanauha.
Mutta osoitus tuoreudesta oli tuo Jasper-leegot :D :D :D
Repesin!
Kiitos ap ja kaikki ketjun innoittamat av-mammat.
p.s. Otanko pari hamstraamani muumimukia mukaan - noin 150 eurolla lähtee :D
Olen 17-vuotias hemaiseva blondi. Voit kysyä minulta ihan mitä vain ennen Porvoon matkaa.
Mukana!
Laitan päähäni foliohatun ja olen syönyt tänään kilon perunoita. Onko kysyttävää?
M30 ja latino kirjoitti:
Pystyttekö odottamaan pari päivää, että pääsen kartelleja karkuun täältä Etelä-Amerikasta? Olisiko kenellekään lainata rahaa lentolippuihin?
Minää maksan, jos lupaat tanssia kanssani koko illan. N52
Mun mies lähti reissuun ja jätti mut ihan yksin. En oo yhtään varma pääsenkö lähtemään mukaan, vaik mieli tekis. Vein äsken heippalapun ilmoitustaululle.
Narautetaan mieheni samalla pettämisestä. Olen lähettänyt hänelle treffipalstalla viestejä tissitiina- nimellä ja kyllä vaan odotan että ilme venähtää, kun vastassa olenkin minä. Mukaani lähtee elämäni tärkeimmät naiset; rasittava anoppi, röyhkeä ja lihava veljen vaimo sekä narsistiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei kykene palaamaan samana päivänä kotikonnuilleen, pystyisin majoittamaan tähän Porvoon keskustassa olevaan asuntooni max 5 henkeä, saunakin löytyy ja mahd, ilta-ja aamupala.
Oletko vanukasmies?
Onko epäonnen bloggaaja XIII mukana? Entä seuraava Suomen presidentti? Matkalla voidaan kertoa älyttömmimmät asiat mitkä on tullut laitettua someen. Porvoosta löytyykin aitoja kotimaisia käsitöitä. Kerrankin jotain ihanaa tiedossa, nyt voi unohtaa kaverit jotka ei soittele. Sopivasti tulee sossutuetkin samalle päivälle. Vähän kyllä pelottaa, ettei tulisi ostettua mitään niin kallista jota joutuu katumaan jälkikäteen. Ai niin ja saas nähdä tuleeko reissun jälkeen paljon uusia nimiä ja terveisiä mitä haluaisit sanoa kaipaamallesi henkilölle. Ja villi veikkaus, et ainakin yhdet häät perutaan tämän reissun seurauksena. Ihanaa päästä teidän kans Porvooseen. Odotan jo niin kovasti tätä reissua
Löytyykö keneltäkään retkikeitinrä että saisin psykoosit tulille? Entä osaako kukaan muistuttaa minua ottamaan lääkkeet kun väitän Porvoon retken olevan vain sopimus demonin kanssa koska cheek on vanhentunut nopeasti parissa vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyn uutuuslelu on kuulemma jasper-leegot. Ostan lapsille sellaiset, niin heillä on matkalla jotain tekemistä.
En hyväksy, että otat legoja mukaan bussiin. Lapseni on juuri saavuttanut pinsetti-ote iän. Hän voi tukehtua keskittymiskyvyttömien lastesi heittämiin legoihin. Hyvinkasvatetut lapset EIVÄT tarvitse mitään virikkeitä bussimatkalle. Maisemien katselu kehittää aivotoimintaa. Meidän Lumi-Kukka-Pihapiennar tyttäremme, kolme vuotta, jaksaa istua koko päivän paikallaan. Mene omalla kyydillä kakaroidesi kanssa.
Älykkäät lapsesi katselevat ikkunasta tekemätöntä työtä.
Voiko epäsiisti lapsipuoleni olla mukana? Entä 14 v, joka nukkui kerran pihalla kun ovet olivat lukossa vain tunnin hänen saapumisestaan? Toki komensin sitten sisälle vaikka ei koputellut ovia eikä ikkunoita kun tiesi tekevänsä väärin.
Tarvisiko lapset lämpimän ruoan reissulla? Itse ajattelin että lapsille riittää banaani ja Brunbergin lakupussi. Itse menen syömään ravintolaan.