Mikko joutui muuttamaan Meksikosta Suomeen, koska murhaaja antoi vain kolme päivää elinaikaa - Suomessa hän on joutunut työttömyyskarenssiin
"Turvallisuusalalla työskennellyt Mikko Aro pelasti korkeassa asemassa olevan huumekartellin jäsenen hengen Meksikossa. Sen jälkeen hänen ja hänen vaimonsa henkeä uhattiin."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808082201122905_u0.shtml
Siis menee tollasiin piireihin töihin ja ihmettelee, ettei saa Suomeen palatessaan täysiä etuja? Voi pyhä sylvi.
Kommentit (72)
Helpompi ja selkeämpi kohtalo huumehörhön kynsissä kuin suomalaisessa TE- toimiston karenssissa.
Paitsi saihan yksi asiakas ihan todistettavasti vielä kuolemansa jälkeenkin ukaaseja TE-toimistolta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon olisi pitänyt siis pyytää tappouhkaus kirjallisena. Jep jep. TE-toimisto... Grrrr!
Minulla on bibolaarinen kaveri. Hänen juttunsa on hyvin lentäviä. Aina kun hän käy lomalla, hän pääsee vieraaksi maan kuninkaalle tai jollekin muulle nimekkäälle. Bailaa kuuluisuuksien kanssa VIP tiloissa. Todellisuudessa ei kuitenkaan. Jutut vain on vähän suuret.
Tässä minulla ei ole syytä olla uskomatta, mutta tapporaha kirjallisena olisi ollut ihan hyvä.
Mutta hauskinta tässä on että kehtaa vielä lehteen moisia tarinoita sepittää :D ja toimittajat vielä uskoo!
Joku oman elämänsä pilleristi rambo taas asialla.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että koska ei ole muuta "todistetta" kuin ko henkilön oma kertomus on hän valtaosan mielestä automaattisesti valehtelija ja huijari.
No mättäähän tuossa tarinassa aika moni asia. Kuten se, että on kerrottu ihmisellä olevan kolme elinpäivää ja ihminen jää viideksi päiväksi hengaamaan ja odottelemaan lentoa koko ajan peläten, että koska se kuula iskeytyy kalloon. Uusia lentolippuja aiemmalle lennolle ei pysty järjestämään, koska ei ole rahaa. Tyhmempi kuvittelisi, että tuossa kohtaa se raha kaivetaan vaikka mistä, ihan varmasti joku läheinen sen olisi voinut lainata (tai vaikka se entinen työnantaja), jos speksit on nuo.
Vierailija kirjoitti:
Mikon olisi pitänyt siis pyytää tappouhkaus kirjallisena. Jep jep. TE-toimisto... Grrrr!
^Tuossa taas hyvä esimerkki sinisilmäisestä ihmisestä, joka on ihan täysin vedätettävissä.
Me muutettiin niinkin eksoottiseen kylään kuin Tampere. Mies pyydettiin tekemään projekti ja itse olin sillon raskaana. Mies muutti ja ostettiin tosi kiva koti. Vanhemmat lapset 2 ja 3 menivät tarhaan ja minä olin Helsingissä siihen asti, kun äitiysloma alkoi.
Vauva syntyi Tampereella. Aika lailla tasan 3 v oltiin ja sinä aikana työnantaja lopetti toimintansa. Ei ollut työpaikkaa mihin palata, joten ilmoittauduin työvoimatoimistoon kun muutettiin Helsinkiin,mutta myös olin aloittanut jo töiden hakemisen.
En tiedä markkinoita lainkaan, mutta uskoisin vartijoille riittää hyvin töitä. Miksi edes ilmoittautui töihin, eikö enää osaa hakea töitä ?
Vierailija kirjoitti:
Me muutettiin niinkin eksoottiseen kylään kuin Tampere. Mies pyydettiin tekemään projekti ja itse olin sillon raskaana. Mies muutti ja ostettiin tosi kiva koti. Vanhemmat lapset 2 ja 3 menivät tarhaan ja minä olin Helsingissä siihen asti, kun äitiysloma alkoi.
Vauva syntyi Tampereella. Aika lailla tasan 3 v oltiin ja sinä aikana työnantaja lopetti toimintansa. Ei ollut työpaikkaa mihin palata, joten ilmoittauduin työvoimatoimistoon kun muutettiin Helsinkiin,mutta myös olin aloittanut jo töiden hakemisen.
En tiedä markkinoita lainkaan, mutta uskoisin vartijoille riittää hyvin töitä. Miksi edes ilmoittautui töihin, eikö enää osaa hakea töitä ?[/quote
Etkö ymmärrä, että rikollinen ei pääse Suomessa vartijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Onkos tällä mikolla jotain mielenkiintoista uutisoitua historiaaa....?
Tuomio tapon yrityksesta, kaverin nimihän on Mikko Lauri Antero Aro, Kotkasta. Googlellakin löytää jotain.
Rakastan av:tä! Täältä paljastuu kaikkien asioiden todellinen luonne.
Niinpä, joskun kannattaa pilaisesti guuglata taustoja ennenkuin haukkuu väärää osapuolta.
Pakko sanoa aron tyttärenä että asiat ei toimi niinkuin haluaisi ja he myös vitti vikat yöt/päivät vuorotellen nukkuen talojen katoilla siten että toinen nukkui ja toinen valvoi
Minulla on bibolaarinen kaveri. Hänen juttunsa on hyvin lentäviä. Aina kun hän käy lomalla, hän pääsee vieraaksi maan kuninkaalle tai jollekin muulle nimekkäälle. Bailaa kuuluisuuksien kanssa VIP tiloissa. Todellisuudessa ei kuitenkaan. Jutut vain on vähän suuret.
Tässä minulla ei ole syytä olla uskomatta, mutta tapporaha kirjallisena olisi ollut ihan hyvä.