Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin vain yhden lapsen isäksi vaimoni sairauden takia

Vierailija
11.08.2018 |

Olisin halunnut 2-3 lasta mutta nyt on vaan pakko tyytyä tuohon yhteen ainoaan, on vaikeaa henkisellä tasolla hyväksyä tätä, ja varsinkin kun tietää itsensä olevan hyvässä lisääntymiskunnossa mutta vaimo ei ole.

Tuo endometrioosi ja ylipaino syynä.

Löytyykö muita joilla on jotain vastavia juttuja ?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monikin saa lapsia vielä vaikka lääkärit sanoisivat muuta. Jos kohtu on tallella, niin vielä voi tärpätä.

Vierailija
22/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani ylipainostasi.

Kiitos :) mutta en minä ole ylipainoinen vaan vaimoni.

Noin moni mies luulee. 

Varmaan, kun ennen steroidien keksimistä bodaajilla oli bmi 25 tai 26 ilman, että rasvaa lasketaan grammaakaan niin jos on salilla käynyt ahkerasti niin voi olla "ylipainoa" ja sixpäkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ikäluokkaa olette ap?

Vierailija
24/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tällaista. Ja joku ei saa yhtään lasta. Joku kuolee jo lapsena ja joku vaikkapa menettää liikuntakykynsä. Surun kautta hyväksymiseen voisi tässä mennä.

Kuulostaa että olet vaimollesi katkera. Hyvä olisi sitä käsitellä puhumalla. niin kuin aikuinen. Meille tuli yksi lapsi. Miehen toiveista kävimme vielä hoidoissa, jotka eivät lainkaan sopineet minulle. Lopulta viimeiiseksi jääneestä hedelmöityshoitoyrityksestä tuli minulle munasarjojen vaikea ylistimulaatiotila, joka oli jopa vaarallinen. Vasta tämän jälkeen sain sanottua miltä minusta tuntuu ja että haluan lopettaa hoidot. Vaikean ajan jälkeen selvisimme kuitenkin parina.

Vierailija
25/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jäimme yksilapseksi perheeksi. Syy on tuntematon mutta ilmeisesti vika minussa (naisessa). Asia on ollut vaikea hyväksyä. Mies ei ole koskaan mitenkään syyttänyt / tuominnut / moittinut minua tästä. Ennemminkin tukenut minkä voinut. Siitä suuri kiitos hänelle!

Vierailija
26/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on laiffii

Vierailija
27/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet? Entä vaimosi,?

Minä 41v ja vaimo 40v

Vierailija
28/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ikäluokkaa olette ap?

Nelikymppisiä

Vierailija
29/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitset siis jättää vaimon vai hommata lapsen salasuhteessa?

Vierailija
30/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.Minä olisin mielelläni tehnyt 10 lasta,mutta sain 7 aikaiseks ennenku tajusin pistää alko-ukon pihalle.

Vierailija
31/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjamonuasoluilla voisi onnistua, jos endometrioosi siis tuhonnut jo munasarjat. Mutta jos on myös adeomyoosi, niin aboptio.

Vierailija
32/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kannata miehenä tulla yrittämään keskustella yhtään mistään. Tämän palstan naiset tuomitsevat sinut heti sukupuolen takia. Olet automaattisesti sika ja väärässä. Jos olisit nainen niin sinulle suositeltaisiin miehen vaihtamista, että saat mahdollisuuden saada lisää lapsia. Mutta miehenä sinun tulee tyytyä tilanteeseen.

Vierailija
33/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen frendi favor please ? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin edes yhden lapsen, mutta ei löydy miestä, jonka geenit viitsisi siirtää eteenpäin :/

Täällähän minä olen.

Ap

Kumpikin saisi mitä haluaisi, ja uskoisin että ainakaan ulkonäöstä se ei jäisi kiinni eikä rahan TAKII.

Miksi kuvittelet että joku haluaa siirtää eteenpäin juuri sinun geenejä? Et vaikuta näiden viestien perusteella niiiin ihanalle miehelle.

Sanotaanko vaikka että olen siitä aika varma, aina kun olen liikkeellä tai viihteellä niin tarjouksia ja ehdotuksia tulee, ja tiedä että se ei johdu hyvästä huumorintajustani.

Se että jos joku muodostaa käsityksen minusta nettiragen tai pikku perseilyn pohjalta on väärä totuus, joskus sitä vaan ei jaksa edes yrittää olla mukava.

Vierailija
34/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne kannata miehenä tulla yrittämään keskustella yhtään mistään. Tämän palstan naiset tuomitsevat sinut heti sukupuolen takia. Olet automaattisesti sika ja väärässä. Jos olisit nainen niin sinulle suositeltaisiin miehen vaihtamista, että saat mahdollisuuden saada lisää lapsia. Mutta miehenä sinun tulee tyytyä tilanteeseen.

Näin se taitaa olla.

Vierailija
35/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitset siis jättää vaimon vai hommata lapsen salasuhteessa?

Saa nähdä mitä tulee tapahtumaan, ehkä kohtalo puuttuu peliin ja jotain hyvää on tulossa, toivottavasti vaikeuksien kautta voittoon.

Vierailija
36/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajatella se yksikin lahjana, vaikka harmittaisikin. Toiset eivät saa edes sitä yhtä. Mulla on endo, oon niin kipeä ilman pillereitä että olen täysin työkyvytön, makaan vahvoissa kipulääkkeissä sohvalla tai sairaalassa ja lapsettomuushoidon hormonit pahentaa vaan, plus ne sivuoireet niistä hormoneista (24/7 pahoinvointi, hartiapistokset jne) että en pystynyt kauaa hoidoissa käymään vaikka niitä vielä saisin jos haluaisin. Endo vei voiton ja samalla meni avioliittokin. :( No, ehkä hän löytää jonkun naisen jonka kanssa saa haluamansa lapsen tehtyä.

Vierailija
37/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on täysin turha eikä asiassa ole mitään keskustelemista. Jos aloittaja haluaa lisää lapsia, hänen pitää vaihtaa naista. Jos aloittaja ei ole tähän valmis, hän ei tule saamaan lisää lapsia. Ei asia keskustelemalla miksikään muutu.

Vierailija
38/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin edes yhden lapsen, mutta ei löydy miestä, jonka geenit viitsisi siirtää eteenpäin :/

Täällähän minä olen.

Ap

Kumpikin saisi mitä haluaisi, ja uskoisin että ainakaan ulkonäöstä se ei jäisi kiinni eikä rahan TAKII.

Miksi kuvittelet että joku haluaa siirtää eteenpäin juuri sinun geenejä? Et vaikuta näiden viestien perusteella niiiin ihanalle miehelle.

Sanotaanko vaikka että olen siitä aika varma, aina kun olen liikkeellä tai viihteellä niin tarjouksia ja ehdotuksia tulee, ja tiedä että se ei johdu hyvästä huumorintajustani.

Se että jos joku muodostaa käsityksen minusta nettiragen tai pikku perseilyn pohjalta on väärä totuus, joskus sitä vaan ei jaksa edes yrittää olla mukava.

Voit olla komea, seksikäs, puoleensa vetävä varakas alfauros mutta se miten puhut vaimosta ja olet valmis vaihtamaan naista tosta noin vaan kertoo sinusta aika paljon, kertoo ainakin sen että et ole kunnon Mies.

Vierailija
39/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötä- ja vastoinkäymisissä, eiku... Mulla on myös endometrioosi, ensimmäistä lasta olemme yrittämässä ja olen jatkuvasti kovissa kivuissa ilman hormoneja.

Ole mies ja tue vaimoasi, hänellä on varmasti vaikeaa valmiiksi. Onneksi minun mieheni kokee että olemme tiimi ja yhtenä rintamana ollaan.

Vierailija
40/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä olen.

Ap

Voit olla komea, seksikäs, puoleensa vetävä varakas alfauros mutta se miten puhut vaimosta ja olet valmis vaihtamaan naista tosta noin vaan kertoo sinusta aika paljon, kertoo ainakin sen että et ole kunnon Mies.

Olen huomannut että se on yliarvostettua ja vanhanaikaista + "kunnollisuudesta" ei saa välttämättä mitään palkintoa.

Elämä on liian lyhyt ja joskus vaan pitää olla valmis tekemään isoja päätöksiä ja uhrauksia päästäkseen siihen päämäärään mitä tavoittelee.

YOLO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme