Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittele päällä oleva asusi kuin lehtien muotijutuissa!

Vierailija
11.08.2018 |

Paita ja rintaliivit American Apparel
Pitkikset Marimekko
Alushousut Esmara Lingerie
Sukat mallin omat

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallilla on yllään elegantti Mikki Hiiri-t-paita Uniqlolta. Sen alla PeachJohn-merkkiset erittäin virttyneet rintaliivit. Jalassa mallilla on seksihalut taatusti tappavat ylisuuret alushousut Primarkista. Komeuden kruunaa Niken valkoiset urheilusukat.

Vierailija
42/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi Esmara

Sukkahousut Primark

Monikäyttöinen pallohuivi Passigatti

Alushousut H&M

Rannekoru kuvausrekvisiittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnalla on jalassaan aina ajattoman klassiset harmaat collage-housut. Yläosa on tyylikäs fruit of  the loom t-paita sesongin muotivärin mukaan valkoinen. Kainalot ovat kellastuneet kermanvaaleiksi, mikä on kuuminta hottia näin hellekesänä. 

Minna on trenditietoisena jättänyt alusvaatteet odottamaan aikoja, jolloin ne taas tulevat muotiin. 

Sukissa on kokonaisuutta täydentäviä yksityiskohtia, esim. isovarpaan kohdalla reikä, josta veikeästi mustalla lakattu kynsi vilahtaa.

Me Naiset -toimitus antaa pisteitä 9. 

Vierailija
44/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa mallistoa oleva kokopitkä, mustavalkoinen viskoosi mekko. Alla mukavat ja egologiset luomupuuvilla alushousut.

(Oma mallisto=itse tehty)

Vierailija
45/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin monella on kotirötväysvaatteitten kanssa rintsikat??? Minun ja rintsikoiden tie eroaa aina, kun olen kaksi senttiä kynnyksen sisäpuolella ja emme kohtaa uudelleen, ennen kuin seuraavaksi ulkomaailma kutsuu.

Vierailija
46/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikänen yöpaita - UFF

polvimallin villasukat kissantassukuvioin - Äidin tuotantoa

Alushousut, boxerimallia - Prisma

Vierailija
47/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tyyylivinkkiä keski-ikäisen naisen rentoon kotoiluun: Lidlin 2017 malliston pirteä syaaninsininen urheilupaituli kokoa xxl, joka rohkeasti paljastaa reidet, mutta peittää kriittiset paikat. Ranteessa kesäisen kevyt metalliranteinen Bering-kello luomassa kontrastia rentouteen.

Vierailija
48/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di-opiskelija kirjoitti:

Reikänen yöpaita - UFF

polvimallin villasukat kissantassukuvioin - Äidin tuotantoa

Alushousut, boxerimallia - Prisma

Hö hö, tuleva porvari on köyhä :D :D

Vierailija
49/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallimme hehkuu kehopositiivisuutta kumartuessaan laittamaan pakastekorvapuusteja uuniin. Mallin kuparinen rusketus sekä auringon ja meriveden platinoima hiuspörrö heijastavat kauniisti uunin kotoisaa hehkua. Mallin graafisen musta, hihaton paita laskeutuu viskoosisena kauniisti yli tämän täyteläisten rintojen, jotka kesän viime päivien muistoksi ponnahtelevat vailla rintaliivien puristavaa otetta. #freethenipple Toisen topin olkaimista malli antaa kuin vahingossa valahtaa alas, korostamaan auringon kultaaman olkapään sileyttä ja pehmeyttä. Jalassaan mallillamme on hillityn harmaat korkealle nousevat, saumattomat alushousut, jotka imartelevat peppua kuin peppua. Kaulassaan mallilla on hillitty kultariipus. Vaatteet: Lindex Koru: kuvausrekvisiittaa

Vierailija
50/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari!

Vanhoissa rönttö tamineissa istun koska äsken oli tekemässä polttopuita talvivarastoon. 

Selvä, reikäiset kulahtaneet trikoot (merkistä hajuakaan)

Vanha kulunut fleecepusero. 

Tukka ponnarilla.

Vierailija
51/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin monella on kotirötväysvaatteitten kanssa rintsikat??? Minun ja rintsikoiden tie eroaa aina, kun olen kaksi senttiä kynnyksen sisäpuolella ja emme kohtaa uudelleen, ennen kuin seuraavaksi ulkomaailma kutsuu.

Ensinnäkään minulla ei ole kotirötväysvaatteita vaan pukeudun siististi ja tyylikkäästi, joskin astetta mukavammin, myös kotioloissa. Sopivat alusvaatteet ovat pukeutumisen perusta.

Mieheni olisi varmaan ihmeissään, jos löytäisi minut kotona kossain ”rötväysvaatteissa”. Myös hänellä on kotioloissa siistit farkut/shortsit ja rennompi kauluspaita/pikeepaita.

Meille voi koska vaan tulla kuka tahansa eikä tarvitse juosta piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi