Kasvisruoka on pahaa
Kommentit (25)
Miks teet pahaa ruokaa sitten? Itse teen herlullista kasvisruokaa
Niin on, pahaa ja yksistään käytettynä epäterveellistä. Ihminen on sekasyöjä. Elimistö vaatii herkullista steikkiä pupunruuan oheen. Vegaanit eivät syyttä näytä eläviltä kuolleilta...
Vierailija kirjoitti:
Herlullista.. pää näköjään pehmentynyt kun et saa oikeeta ravintoa.
neuvokaa intialaistyyppistä kasvismössöä parit reseptit, kiitos! ne on herkulllisia.
Söisin mielelläni kasvisruokaa enemmän ja useammin, mutta urheileva perhe on eri mieltä. En jaksa laittaa kahta eri ruokaa päivittäin, joten salaatti ja muut lisukkeet menee mulla kasvisruokana. Mies kuluttaa 4500 kcal edestä päivässä, joten sitä ei pelkillä kasviksilla kuitata. Teini samoin, ei noin isoilla kaloreilla kuitenkaan. Jos olisin sinkku, söisin kasvisruokaa huomattavasti useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herlullista.. pää näköjään pehmentynyt kun et saa oikeeta ravintoa.
No sori! Mulla on nakkisormet kun oon syönyt liian hyvin.
Vierailija kirjoitti:
neuvokaa intialaistyyppistä kasvismössöä parit reseptit, kiitos! ne on herkulllisia.
Ruokailijaa kohden kourallinen basmat-riisiä ja kourallinen cayenne-pippuria. Naan-leipää. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan paska kokki.
Voi olla. Kaikki ystävänikin siis ovat ja ravintoloiden kokit, Michelin kokkikin?
Ilmankos veganit täällä ovat niin kiukkuisia. Söisivät herkullisen pihvin tai vaikka ison palan loimulohta.
Kasvisruoka on välillä ihan hyvää. Sitten taas verta tirskuvaa pihviä.
Mutta siis sellainen kasvisruoka, joka tehdään oikeista raaka-aineista, ei mistään korvikkeista. Käytetään tarvittaessa aitoa maitoa, kermaa, juustoa, voita... ei mitään vegesontaa.
Vierailija kirjoitti:
sen jahtaaminen työlästä.
Porkkana juoksi pakoon?
Niinpä, kunpa siihen satsattaisiin enemmän tarjonnassa ja ravintoloissa/grilleissä. Kaikkein paras olisi jos lihaa pystyttäisiin valmistamaan "keinotekoisesti". Arvostaisin.
Hyvin harvoin tosiaan saa hyvää kasvisruokaa.
Ja vaikka se olisi hyvää, niin liha/kalaruoka on parempaa.
Laittakaa äänet päälle huono äänenlaatu
Tässä videossa on hyviä pointteja👍🏼
Kuorruta juustolla ja fetajuustolla
muuta neuvoa ei tule :D
Kallista on, mutta ei pahaa. Kasvisruoka on herkullista ❤️
aha