Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset karsastavat miestä kenellä on ollut paljon seksisuhteita?

Vierailija
11.08.2018 |

Pelkäävät varmaan etteivät itse sitten riitä.. kyllä pelimieskin voi haluta asettua aloilleen sitten +30v! 😒

M34

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu käytettyä munaa, se on ku tarra joka on liimattu joka paikkaan ja revitty sen jälkeen pois. Ei pysy enää missään.

Vierailija
62/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoitsetuntoisia naisia on paljon ikävä kyllä. Miehen menneisyydellä ei pitäisi olla väliä.

Mitenniin ei pitäisi? Kyllä jokaisen menneisyydellä on väliä parisuhdetta ajatellen, etenkin irtosuhteet kertoo nimenomaan mm. sen ihmisen arvomaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut yli 100 seksikumppania. Komealla ja älykkäällä miehellä olisi ollut ottajia.

En mieti mieheni seksihistoriaa. Eksät ovat historiaa. Seksin vähyys miehen entisessä parisuhteessa johti kierteeseen käydä panemassa aina kuin mahdollista.

Nyt mieheni on rauhoittunut. Hän asuu minun kanssa avoliitossa / parisuhteessa ja luonnollisesti hän halutessaan saa minulta joka päivä pillua, ettei hänen tarvitse vieraissa käydä. Hän osaa nuolla vaikka keskellä yötä minun pimppini niin märäksi, jolloin haluan miestäni. Viimeisen vuoden aikana hän ei ole kertaakaan ollut viettämässä poikien iltoja tms vaan aina tullut kotiin nukkumaan oman naisen viereen. En ole kertaakaan kieltäytynyt seksistä. Näin on mies aina tyytyväinen.

Totean vaan, että entisen pukin voi kesyttää antamalla hänelle riittävän usein pillua. Mieheni haluaa seksiä yleensä joka päivä, mutta joskus on ollut vaan joka toinen päivä, jos hänen terska on arka liiasta panemisesta.

Vierailija
64/77 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomikoilla asenne naista kohtaan on usein aika ruma ja lisäksi seksitaidot kaavoihin kangistuneet (kun ”tällä lailla ne muutkin on tulleet”). Oma miestyyppini nyt muutenkin on aika erilainen kuin mikään supliikki pelimies, joten nuo siivilöityy pois jo siinä.

Sama kokemus, sänkypellet on aika sovinistisia. Naisia "käytetään" omiin haluihin, patjana, ei sillä luonteella tai naisen kunnioituksella niin väliä.

Itsekkyys, sovinismi ja kyvyttömyys huomioida naista (tarkoitan muuta huomioimista kuin sitä että pyrkii tyydyttämään sängyssä), sekä kyvyttömyys arvostaa ja olla aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä. Ei tuollaisten kanssa mitään ihmissuhteita kehitetä.

Vierailija
65/77 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on ollut yli 100 seksikumppania. Komealla ja älykkäällä miehellä olisi ollut ottajia.

En mieti mieheni seksihistoriaa. Eksät ovat historiaa. Seksin vähyys miehen entisessä parisuhteessa johti kierteeseen käydä panemassa aina kuin mahdollista.

Nyt mieheni on rauhoittunut. Hän asuu minun kanssa avoliitossa / parisuhteessa ja luonnollisesti hän halutessaan saa minulta joka päivä pillua, ettei hänen tarvitse vieraissa käydä. Hän osaa nuolla vaikka keskellä yötä minun pimppini niin märäksi, jolloin haluan miestäni. Viimeisen vuoden aikana hän ei ole kertaakaan ollut viettämässä poikien iltoja tms vaan aina tullut kotiin nukkumaan oman naisen viereen. En ole kertaakaan kieltäytynyt seksistä. Näin on mies aina tyytyväinen.

Totean vaan, että entisen pukin voi kesyttää antamalla hänelle riittävän usein pillua. Mieheni haluaa seksiä yleensä joka päivä, mutta joskus on ollut vaan joka toinen päivä, jos hänen terska on arka liiasta panemisesta.

Älykäs mies ei uita vehkeitään noin monessa kolossa. Itsetunto-ongelmista tuo kielii vain. Voi olla näennäisesti itsevarma mutta jotain pitää todistella itselleen jos naisia kertyy tuollainen määrä. Vastauksesta myös paistaa sellainen asenne että olisi naisen tehtävä pitää mies seksin suhteen tyytyväisenä ja antaa aina kun mies vain haluaa. Toki seksiä pitää olla mutta molempien ehdoilla, ei niin että toiselle pitää antaa aina jotta tämä pysyisi tyytyväisenä. Vähän epäilyttää mahtaako mies oikeasti pystyä arvostamaan ketään naista tuollaisten jälkeen.

Vierailija
66/77 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun miehellä on ollut paljon sekä seksi- että parisuhteita. Hänen mukaansa oli nuorempana kova tarve sellaiseen kun ei muuten saanut henkisiä ongelmia purettua. Ennen tapaamistani oli kuulemma vuoden kuiva kausi. En nyt sitten tiedä mitä uskoa, mutta rakastan häntä ja toivon, että viihtyy kanssani.

Kyllähän se välillä käy mielessä, että olenko vaan yksi monista ja onko kyseessä jokin vitsi tai pila. Mulla on myös vähän epämukava olo, kun ajattelen miten paljon kokeneempi mies on. Helpostihan siinä alkaa epäilys kalvaa. Enkä nyt tiedä onko niin kivaa ajatella miten monta mies on jo käynyt läpi. Varmasti huono itsetunto vaikuttaa asiaan ja vääristää todellisuudentajua.

Vierailija
67/77 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset karsasta sellaisia miehiä.

Vierailija
68/77 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin miehet karsastaa naisia, joilla on ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
69/77 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä voi olla paljon seksikumppaneita jos naiset karsastaisivat häntä. Päinvastoin. Minulla - ja uskoakseni miehellänikin on ollut paljon seksikumppaneita ennen ja jälkeen edellistä pitkää suhdetta. Nyt olemme olleet aviossa jo 12 vuotta eikä hänessä ole ilmennyt mitään moitittavaa. Molemmat tykätään seksistä keskenämme. Kyllähän meitä on monenlaisia. Tiukkojen rajojen vetäminen on epävarmoille varmempaa.

Vierailija
70/77 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka tiedän mieheni olleen aikaisemmin kunnon panomies. On niitä yhden illan juttuja mullakin ollut. Mä elän hetkessä ja ajattelen, että nyt kun juoksut on juostu niin ei tarvitse vanhenpana miettiä, että millaista olisi panna muita.

N24

Vierailija
71/77 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa vaikka tiedän mieheni olleen aikaisemmin kunnon panomies. On niitä yhden illan juttuja mullakin ollut. Mä elän hetkessä ja ajattelen, että nyt kun juoksut on juostu niin ei tarvitse vanhenpana miettiä, että millaista olisi panna muita.

N24

Ja lisään vielä että molemmat olemme toimineet tahoillamme menneisyydessä ihan omasta halustamme. Molemmilla on ollut aina vientiä. Kyse on enemmänkin siitä, että aikaisemmin ei ole meitä kumpaakaan kukaan muu sytyttänyt parisuhdemielessä.

Vierailija
72/77 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan ei halua jakorasiaa. Kai sitä myös miettii, jatkuuko sama meno parisuhteessakin.

Vierailija
73/77 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot seksitaidot, taudit, epäluotettavuus, sovinismi, moniongelmaisuus.

Vierailija
74/77 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla on kääntöpuolikin. Minä olen nimittäin huomannut että, jos miehellä on tuollainen maine, niin naiset oikein hakeutuvat hänen käsittelyynsä. Tuollainen mies siis vetää naisia puoleensa kuin mesikukka mehiläisiä. Halutaan kokeilla, että minkälainen hän on tai sitten pidetään selvänä että on kunnon kalu osaavassa miehessä. Voi myös olla se että hetken tarpeen on helppo tyydyttää, kun tietää ettei tarvitse yrittää itseään tarjota kovin monelle, saadakseen kalua.

Minäkin olen pari kertaa tälläiseen varmaan nakkiin iskenyt ja saanut haluamani, yksinkertaisesti ja helposti.

N 36

Vierailija
75/77 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialla on kääntöpuolikin. Minä olen nimittäin huomannut että, jos miehellä on tuollainen maine, niin naiset oikein hakeutuvat hänen käsittelyynsä. Tuollainen mies siis vetää naisia puoleensa kuin mesikukka mehiläisiä. Halutaan kokeilla, että minkälainen hän on tai sitten pidetään selvänä että on kunnon kalu osaavassa miehessä. Voi myös olla se että hetken tarpeen on helppo tyydyttää, kun tietää ettei tarvitse yrittää itseään tarjota kovin monelle, saadakseen kalua.

Minäkin olen pari kertaa tälläiseen varmaan nakkiin iskenyt ja saanut haluamani, yksinkertaisesti ja helposti.

N 36

No niin pojat, sinä myös, välitunti loppui jo. Kesä on ohi, keskitypäs sinäkin koulutyöhön.

Vierailija
76/77 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kaverini, joka tiedetään poikkeuksellisen kookkaaksi "sieltä", sai aina sinkkuna seuraa iltaisin "pyytämättä", eli jonkinlainen positiivinen maine oli selvästi levinnyt naisten keskuuteen. Ei muuten iltaisin olisi tekstiviestejä tullut tuntemattomista numeroista, että voiko tulla kahville...

Nyt ollut aviossa vuosia, kaunis vaimo ja kaksi lasta. Ei ole mikään levoton sielu, vaan rauhallinen aikuinen mies, jolla vaan on paljon kokemuksia nuoruudessa. Sitä joskus mietin, että kun käy kotikaupungissaan, niin miten kohtaa pariskuntia, joista nainen on vuosia sitten käynyt hänen luonaan. Niitä on nimittäin PALJON!

Itselläkin on aika runsaasti kokemuksia lukuna, mutta niitä tuli yhdessä elämäntilanteessa vaan paljon kerralla. Muuten kyllä parisuhteissa ollut uskollinen, paitsi nuoruuden ekassa oli syrjähyppyjä molemmilla. En koe, että minua olisi karsastettu.

Vierailija
77/77 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 36

Kyllä tuo pitää paikkansa. Minulle tuli kotikylällä hiukan tuollainen maine, ihan syyttäsuotta. Seuraa ei tosiaankaan tarvinnut hakea, eikä kenelläkään ollut sen pitemmälle meneviä suunnitelmia, kuin saada tarpeensa tyydytetksi sillä hetkellä.

Piti vaihtaa paikkakuntaa että pääsi vakiintumaan yhden naisen mieheksi

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi