Miksi naiset karsastavat miestä kenellä on ollut paljon seksisuhteita?
Pelkäävät varmaan etteivät itse sitten riitä.. kyllä pelimieskin voi haluta asettua aloilleen sitten +30v! 😒
M34
Kommentit (77)
Heh ja naisen sitten muka pitäisi olla kiltti ja kokematon?
Minä ajattelen, että älykkäät miehet ei harrasta seksiä pitkin kyliä, ja haluan älykkään miehen. Perusteluni: koska älykkäät osaa miettiä asioita aivoillakin, ei pelkästään haarovälillään ;) Fiksummat miehet haluaa naiseltakin älyllistä toimintaa ja esim. hyviä keskusteluja, seksi ei ole kaikki kaikessa, eikä sitä ainakaan haluta kenen tahansa harrastaa.
Miten kukaan ei ole sanonut tätä vielä? TAUDIT. Paljon seksisuhteita harrastaneella löytyy jo todennäköisesti ne papilloomaviruksen haitallisimmat muodot, silloinkin jos kumia on yleensä käytetty (ja aina ei kuitenkaan ole). Olen yli 30 enkä ole ottanut HPV-rokotetta. Ei kiitos riskik..lia mulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos paljon lyhyitä juttuja, niin epäilyttää et miehen seksitaidot ei oo kummoset.
Tämä. Tulee mieleen, että huono pano ei ole kelvannut kenellekään poikaystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että nämä jokaista vastaantulijaa pökkijät eivät muutu. Hetken saattaa olla aloillaan, mutta sama meno jatkuu. Se on ihan normaalia, että ihmisellä on seksikokemuksia enemmän, kuin yksi, mutta jos on kyse jostain pelaamisesta ja ympäri kyliä panemisesta, niin eipä siitä luotettavaa kumppania saa.
Tuo ei ole totta alkuunkaan, nyt kun olen juoksuni juossut niin tahtoisin ehdottomasti asettua aloilleni kiltin ja kokemattoman naisen kanssa.
Luulisi olevan vain plussaa, jos nainen tyytyy kokemattomaan mieheen niin mistä tietää että mies ei halua sitten kokeilla muitakin suhteen aikana?
Outo ajatus, että olet itse jakanut itseäsi kaikille, mutta kumppanin toivot olevan kokematon. Tietenkin kokematon karsastaa touhuasi, olette ihan eri maaimoista. Sinun pitäisi ottaa samanhenkinen vakiintumiskumppani, joku jolla myös juoksut juostu.
Itse arvostan sitä, että mies on kokematon, ei ole kelpuuttanut kaikkea kanoista tikapuihin ennen kuin me tapasimme. Oman rakkaan kanssa voi sitten kokeilla kaikkea uutta kivaa makuuhuoneessa, ei kaikkia vain kiinnosta paneskella mahdollisimman monia.
Vierailija kirjoitti:
Panomikoilla asenne naista kohtaan on usein aika ruma ja lisäksi seksitaidot kaavoihin kangistuneet (kun ”tällä lailla ne muutkin on tulleet”). Oma miestyyppini nyt muutenkin on aika erilainen kuin mikään supliikki pelimies, joten nuo siivilöityy pois jo siinä.
Sama kokemus, sänkypellet on aika sovinistisia. Naisia "käytetään" omiin haluihin, patjana, ei sillä luonteella tai naisen kunnioituksella niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät varmaan etteivät itse sitten riitä.. kyllä pelimieskin voi haluta asettua aloilleen sitten +30v! 😒
M34
Etsit kaltaisesti maineella varustetun naisen, voitte yhdessä asettua aloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, naiset haluavat miehen, joka on kelvannut ja kelpaa muillekin. Koska silloin nainen tuntee olevansa aivan erityinen, kun mies on valinnut juuri hänet kaikkien mahdollisten naisten joukosta.
Niin kelvannut lukuisille naisille sänkyyn? Ei se ainakaan ole positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että nämä jokaista vastaantulijaa pökkijät eivät muutu. Hetken saattaa olla aloillaan, mutta sama meno jatkuu. Se on ihan normaalia, että ihmisellä on seksikokemuksia enemmän, kuin yksi, mutta jos on kyse jostain pelaamisesta ja ympäri kyliä panemisesta, niin eipä siitä luotettavaa kumppania saa.
Tuo ei ole totta alkuunkaan, nyt kun olen juoksuni juossut niin tahtoisin ehdottomasti asettua aloilleni kiltin ja kokemattoman naisen kanssa.
Luulisi olevan vain plussaa, jos nainen tyytyy kokemattomaan mieheen niin mistä tietää että mies ei halua sitten kokeilla muitakin suhteen aikana?
Outo ajatus, että olet itse jakanut itseäsi kaikille, mutta kumppanin toivot olevan kokematon. Tietenkin kokematon karsastaa touhuasi, olette ihan eri maaimoista. Sinun pitäisi ottaa samanhenkinen vakiintumiskumppani, joku jolla myös juoksut juostu.
Itse arvostan sitä, että mies on kokematon, ei ole kelpuuttanut kaikkea kanoista tikapuihin ennen kuin me tapasimme. Oman rakkaan kanssa voi sitten kokeilla kaikkea uutta kivaa makuuhuoneessa, ei kaikkia vain kiinnosta paneskella mahdollisimman monia.
Tuo on vähän eri juttu naisilla ja miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan ei ole sanonut tätä vielä? TAUDIT. Paljon seksisuhteita harrastaneella löytyy jo todennäköisesti ne papilloomaviruksen haitallisimmat muodot, silloinkin jos kumia on yleensä käytetty (ja aina ei kuitenkaan ole). Olen yli 30 enkä ole ottanut HPV-rokotetta. Ei kiitos riskik..lia mulle.
Joo, no niinpä. Sitä ei vaan kehtaa sanoa. Mutta tosi juttuhan se on ja taustalla kyllä mielessä vaikka ei tulisi sanottua., että tautiriski kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, naiset haluavat miehen, joka on kelvannut ja kelpaa muillekin. Koska silloin nainen tuntee olevansa aivan erityinen, kun mies on valinnut juuri hänet kaikkien mahdollisten naisten joukosta.
T: mies.
Silloinhan se nainen just itsensä erityiseksi tuntee, kun ei sille toiselle ole kelvannut dipata itseään jokaiseen vastaantulleeseen vakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Paljon pannut on paljon pannut.
Järvi on soutamalla kuivunut, likaantunut, levää, bakteereja yms paskaa täynnä sekä konkreettisesti että symbolisesti. Tällainen heppu on melko varmasti ihmisiä esineellistävä, erotiikasta täysin tietämätön ja osaamaton rynkyttäjä tai jyystäjä, jonka kanssa kukaan ei ole halunnut olla pitempää aikaa. Olet vain yksi monista jyystettävistä ja äärimmäisen suurella todennäköisyydellä et ole hänen viimeinen. Jos alat vakavampaan suhteeseen tällaisen kanssa, saat varautua jatkuviin sp-tautitestauksiin, hiivatulehduksiin yms. vaivoihin, ja tietysti näistä muista suhteista voi olla muitakin ongelmia.
Ei kiitos. Yöks. Pariutukoon samaistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: mies.
Ei ole yhtään eri juttu. T: naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkaansa. Parhaat miehet ovat jo tuossa iässä parisuhteessa. Tällaisella miehellä on kysyntää kun joku muukin on todennut hänet parisuhteen arvoiseksi. Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, että mieslutkan saa sänkyynsä, eikä niistä kukaan mitään enempää haluakkaan. Paljon haastavampaa on saada vähänkäytetty parisuhde mies omaksi.
Vierailija kirjoitti:
Järvi on soutamalla kuivunut, likaantunut, levää, bakteereja yms paskaa täynnä sekä konkreettisesti että symbolisesti. Tällainen heppu on melko varmasti ihmisiä esineellistävä, erotiikasta täysin tietämätön ja osaamaton rynkyttäjä tai jyystäjä, jonka kanssa kukaan ei ole halunnut olla pitempää aikaa. Olet vain yksi monista jyystettävistä ja äärimmäisen suurella todennäköisyydellä et ole hänen viimeinen. Jos alat vakavampaan suhteeseen tällaisen kanssa, saat varautua jatkuviin sp-tautitestauksiin, hiivatulehduksiin yms. vaivoihin, ja tietysti näistä muista suhteista voi olla muitakin ongelmia.
Ei kiitos. Yöks. Pariutukoon samaistensa kanssa.
Tämä. Eihän muiden jämät ketään kiinnosta.
Mulle oli ihan ok, että miehelläni oli paljon naisia ennen mua. On komea ja todella kelpasi muillekin. Mut silti valitsi minut. Hyvä avioliitto meille kuitenkin tuli ja mies on edelleen ilo silmälle :)
Koko kylän pyöränä olleet miehet ovat kuvottavia tautipesiä, jotka yleensä eivät arvosta naisia, vaan suhtautuvat heihin pelkkinä reikinä.
En halua kaikennäköisiä parantumattomia sukupuolitauteja loppuelämän riesaksi enkä myöskään halua tulla petetyksi.