Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset karsastavat miestä kenellä on ollut paljon seksisuhteita?

Vierailija
11.08.2018 |

Pelkäävät varmaan etteivät itse sitten riitä.. kyllä pelimieskin voi haluta asettua aloilleen sitten +30v! 😒

M34

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa "panomiehissä" on usein paljonkin vikaa, herkkäluontoisemmalle naiselle lemuavat pahalta - vai liekö mahdolliset sp-taudit siellä haisevat. ;}

Itselleni siis vain ylläkuvatunoloisia yksilöitä tullut vastaan. Ei kiitos. :)

Vierailija
42/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En karsasta. En edes kiinnostu miehestä ellei hänellä ole ollut vähintään 100 naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella ihmisellä on niin erilaiset elämänarvot kuin itselläni, ettei kiinnosta. Typeryys ja heikko moraali eivät ole viehättäviä piirteitä. En halua myöskään saada mitään inhottavia tauteja enkä usko että kaikkea liikkuuvaa pannut tyyppi pystyy sitoutumaan suhteeseen. Ei kelpaa edes lyhyeen suhteeseen. En halua ehdoin tahdoin ongelmia elämääni.

Sarjapanijan parisuhdemarkkinat löytynee vastaavien irtosuhdenaisten parista.

Vierailija
44/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on niin paljon laadukkaampiakin miehiä tarjolla, ettei tarvitse ihan mihin tahansa tyytyä.

Vierailija
45/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pistänyt merkille, että nämä jokaista vastaantulijaa pökkijät eivät muutu. Hetken saattaa olla aloillaan, mutta sama meno jatkuu. Se on ihan normaalia, että ihmisellä on seksikokemuksia enemmän, kuin yksi, mutta jos on kyse jostain pelaamisesta ja ympäri kyliä panemisesta, niin eipä siitä luotettavaa kumppania saa.

Tuo ei ole totta alkuunkaan, nyt kun olen juoksuni juossut niin tahtoisin ehdottomasti asettua aloilleni kiltin ja kokemattoman naisen kanssa.

Luulisi olevan vain plussaa, jos nainen tyytyy kokemattomaan mieheen niin mistä tietää että mies ei halua sitten kokeilla muitakin suhteen aikana?

Outo ajatus, että olet itse jakanut itseäsi kaikille, mutta kumppanin toivot olevan kokematon. Tietenkin kokematon karsastaa touhuasi, olette ihan eri maaimoista. Sinun pitäisi ottaa samanhenkinen vakiintumiskumppani, joku jolla myös juoksut juostu.

Itse arvostan sitä, että mies on kokematon, ei ole kelpuuttanut kaikkea kanoista tikapuihin ennen kuin me tapasimme. Oman rakkaan kanssa voi sitten kokeilla kaikkea uutta kivaa makuuhuoneessa, ei kaikkia vain kiinnosta paneskella mahdollisimman monia.

Tuo on vähän eri juttu naisilla ja miehillä.

Miten? Paljon pannut on paljon pannut.

Niin juuri, sellainen ihminen kelpaa yhdeksi yöksi, kun taas loppuelämän kumppaniksi otetaan ihminen, jonka kanssa on sama arvomaailma.

Ap on kyläpyörä, joten pariutukoon naispuolisen vastineensa kanssa.

Vierailija
46/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta mies joka on jakanut munaa jokaiselle. Sama toisinpäin, jos olisin mies.

Vierailija
47/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos mitään lorttomiestä.

Vierailija
48/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppakulli, hpv, herpes, klamydia muu visva, lika ja saasta. Kondomi ei suojaa kaikelta. Ota siinä sitten suikkiin tai sisään haiseva lötkö joka kuhisee ties mitä. Yöööök.

Vierailija
49/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä naiset tietää, miten paljon niitä seksisuhteita on ollut?

Tätä minäkin ihmettelen! Jos kyseessä sitten ole pieni kyläpahanen ja kaikki kylän akat käyty läpi?

Itselläni (nainen) on ollut paljon seksisuhteita. Naimisissa olen ja kaksi lasta.Mies ei tiedä entisistäni enkä minä hänen. Se mitä oli, se oli ja on mennyttä. Se mitä on nyt on pääasia.

Tietysti jos mies tai nainen jatkaa samaa edelleen suhteessa ollessaan, on asia eri. 

Vierailija
50/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehet jotka karsastavat naisia joilla on ollut paljon seksisuhteita. Se vaan on ällöä ja kertoo ihmisestä aika paljon. Sun pitää deittailla niitä naisia, jotka on sun itsesi kaltaisia.

Vierailija
51/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen osaa olla yhden kanssa. Hetken malttaa ehkä olla kun on vielä rakkauden alkuhuumassa, mutta sitten alkaa häntä vipottaa joka suuntaan.

Lisäksi on ällöttävää ajatella jos vehjettä on uitettu sadassa emä ttimessä, yh.

Vierailija
52/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät varmaan etteivät itse sitten riitä.. kyllä pelimieskin voi haluta asettua aloilleen sitten +30v! 😒

M34

Etsi rinnallesi biologisen kellon säikäyttämä pelinainen. Sovitte hyvin toisillenne.

Vierailija
53/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pistänyt merkille, että nämä jokaista vastaantulijaa pökkijät eivät muutu. Hetken saattaa olla aloillaan, mutta sama meno jatkuu. Se on ihan normaalia, että ihmisellä on seksikokemuksia enemmän, kuin yksi, mutta jos on kyse jostain pelaamisesta ja ympäri kyliä panemisesta, niin eipä siitä luotettavaa kumppania saa.

Tuo ei ole totta alkuunkaan, nyt kun olen juoksuni juossut niin tahtoisin ehdottomasti asettua aloilleni kiltin ja kokemattoman naisen kanssa.

Luulisi olevan vain plussaa, jos nainen tyytyy kokemattomaan mieheen niin mistä tietää että mies ei halua sitten kokeilla muitakin suhteen aikana?

Outo ajatus, että olet itse jakanut itseäsi kaikille, mutta kumppanin toivot olevan kokematon. Tietenkin kokematon karsastaa touhuasi, olette ihan eri maaimoista. Sinun pitäisi ottaa samanhenkinen vakiintumiskumppani, joku jolla myös juoksut juostu.

Itse arvostan sitä, että mies on kokematon, ei ole kelpuuttanut kaikkea kanoista tikapuihin ennen kuin me tapasimme. Oman rakkaan kanssa voi sitten kokeilla kaikkea uutta kivaa makuuhuoneessa, ei kaikkia vain kiinnosta paneskella mahdollisimman monia.

Tuo on vähän eri juttu naisilla ja miehillä.

Ei ole eri juttu miehillä ja naisilla. Jätin muutaman tapailukerran tällaisen lutkamiehen, kun sain tietää hänen todellisen taustansa. Mies oli aivan ihmeissäön. Ei tajunnut, vaikka selitin, miksi tämä loppuu heti alkuunsa.

Vierailija
54/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

En pelkää sitä. Mahdolliset hoitamattomat sukupuolitaudit ja yllätyslapset mietityttävät minua tällaisen miehen kohdalla enemmän. Ei voi ikinä varmasti tietää sitä miten vastuullisesti joku seksin suhteen on aiemmin toiminut. Sukupuolitautitestitkään eivät ole täysin luotettavia ja mies ei välttämättä mahdollisesta jälkikasvustaan tiedä tapailun hetkellä vielä itsekään.

Vierailija
55/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Monilla naisilla on tuttavapiirissään pelimiehiä. Niin kurjaa kohtelua ovat heidän kumppaninsa usein pelimiehiltä saaneet, ettei itse tee mieli päätyä tuolle paikalle.

Vierailija
56/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, naiset haluavat miehen, joka on kelvannut ja kelpaa muillekin. Koska silloin nainen tuntee olevansa aivan erityinen, kun mies on valinnut juuri hänet kaikkien mahdollisten naisten joukosta.

Maine säilyy. Muut naiset katsoo surkutellen sitä naista joka yrittää parisuhdetta tuollaisen pukin kanssa. Kuiskutellaan että ketä kaikkia sen mies on pannut ja kuinka hirveä huoripukki onkaan. Ihmetellään mitä näkee miehessä. Okei, mies voi olla komea ja itsevarma mutta naiset kuitenkin arvostaa sitoutumista ja se ominaisuus tuolta tyypiltä puuttuu. Eli huoripukin kumppani on säälittelyn ja puheiden kohde. Joskus toki voi käydä että huoripukista sukeutuu uskollinen perheenisä mutta kyllä ne jutut elää vielä silloinkin ja pari tunnetaan aina sinä parina jonka miesosapuoli on kyntänyt KAIKKI pitäjän naiset.

Vierailija
57/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, naiset haluavat miehen, joka on kelvannut ja kelpaa muillekin. Koska silloin nainen tuntee olevansa aivan erityinen, kun mies on valinnut juuri hänet kaikkien mahdollisten naisten joukosta.

Niin kelvannut lukuisille naisille sänkyyn? Ei se ainakaan ole positiivinen asia.

Juuri näin. Tuollainen mies mainostaa yhden illan juttuja joten hän kelpaa yhden illan kokemukseksi muttei missään tapauksessa ole aviomiesmatskua.

Vierailija
58/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä perustavanlaatuisesta erosta mitä irtosuhteita harrastavan miehen kanssa meillä olisi.

Ensinnäkin, jotta pystyn ja haluan miestä, tarvitsen luotettavan, turvallisen ja rakastavan suhteen. Toisekseen minulle seksi on hyvin tärkeää joten ei ole yhdentekevää kenen kanssa sitä harrastan! Juuri siksi että seksi on mulle yksi rakkauden ja läheisyyden ulottuvuus, pystyn siihen vain rakastavassa parisuhteessa.

Kolmannekseen, itse olen ollut vain aviomieheni kanssa. En voisi kuvitellakaan, että päästäisin limakalvoilleni tyyppiä joka on hässinyt sinne sun tänne vuosien saatossa ja saisin sen tyypin kaikki pöpökannat pirkkoliisista, Ritvaan, irtoseksiä harrastavien muijien seksihistorian, kiitos ei.

Irtoseksiä harrastavien miesten arvot, sitoutumiskyky, tautihistoria, mahdolliset lehtolapset, henkiset arvot — ei kohtaa tässä mun kanssa.

Ja ei, en ole katkera, nipo tai estoinen.

Rakastan seksiä, olen halukasnainen sänkyleikeissä, saan helposti perättäistä orgasmeja, teen miehelleni seksialoitteita, en pihtaa, en käytä seksiä kaupankäynnin välineenä, en teeskentele milloinkaan. Rakastan miehen miehekkyyttä, vartaloa, muotoja, tuoksua, ihoa joka on niin paljon karkeampi kuin omani! Olen itse petit kokoinen nainen, mieheni on minua 30 cm pidempi ja 60% painavampi... Mmmmmm.

Vierailija
59/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistän vähän, mutta kyllä se on niin, oli kyseessä sitten mies tai nainen, että jos tyyppi on yli 3-kymppinen eikä ole vakavissa parisuhteissa ollut siihenkään mennessä, niin ei hänestä sellaiseen ole vastakaan. Oli sitten panomies/-nainen tai ei.

Vierailija
60/77 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee miesten paheksuvan vapaamielisesti seksiä harrastavia naisia mutta ihailevan vastaavanlaisia miehiä. Ilmeisesti nämä samaiset miehet kuvittelevat, että naiset jakavat tämän heidän ajettelutapansa. Eivät jaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi