Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset karsastavat miestä kenellä on ollut paljon seksisuhteita?

Vierailija
11.08.2018 |

Pelkäävät varmaan etteivät itse sitten riitä.. kyllä pelimieskin voi haluta asettua aloilleen sitten +30v! 😒

M34

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoitsetuntoisia naisia on paljon ikävä kyllä. Miehen menneisyydellä ei pitäisi olla väliä.

Vierailija
2/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä naiset tietää, miten paljon niitä seksisuhteita on ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljon lyhyitä juttuja, niin epäilyttää et miehen seksitaidot ei oo kummoset.

Vierailija
4/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittyneemmät yksilöt haluavat kai sitä rakkauttakin. Mielestäni pelkkä seksi ei vain taida toimia. Ei kovin kunnioittavaa ketään kohtaan.

Jos on jo uraputken valinnut niin pysyy sitten siinä.

Vierailija
5/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt merkille, että nämä jokaista vastaantulijaa pökkijät eivät muutu. Hetken saattaa olla aloillaan, mutta sama meno jatkuu. Se on ihan normaalia, että ihmisellä on seksikokemuksia enemmän, kuin yksi, mutta jos on kyse jostain pelaamisesta ja ympäri kyliä panemisesta, niin eipä siitä luotettavaa kumppania saa.

Vierailija
6/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh on vähän mainetta jätkien keskuudessa ja yleensä se tulee jossain illan istujaisissa esille.

Vierailija
7/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOH, itse en ainakaan tykkää,  minullakaan ei ole "turhia" seksisuhteita ihan hirveästi ollut, niin kai saan odottaa samanlaisia arvoja mieheltä.  Ehkä tässä on laajemmin vain kysymys  yhteensopivista käsityksistä.

Vierailija
8/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pistänyt merkille, että nämä jokaista vastaantulijaa pökkijät eivät muutu. Hetken saattaa olla aloillaan, mutta sama meno jatkuu. Se on ihan normaalia, että ihmisellä on seksikokemuksia enemmän, kuin yksi, mutta jos on kyse jostain pelaamisesta ja ympäri kyliä panemisesta, niin eipä siitä luotettavaa kumppania saa.

Tuo ei ole totta alkuunkaan, nyt kun olen juoksuni juossut niin tahtoisin ehdottomasti asettua aloilleni kiltin ja kokemattoman naisen kanssa.

Luulisi olevan vain plussaa, jos nainen tyytyy kokemattomaan mieheen niin mistä tietää että mies ei halua sitten kokeilla muitakin suhteen aikana?

Vierailija
9/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh on vähän mainetta jätkien keskuudessa ja yleensä se tulee jossain illan istujaisissa esille.

Olen aika varma, että minun monet seksisuhteeni eivät ole kenenkään tiedossa. En ole kertonut niistä kuin parille ihmiselle, eivätkä hekään kaikkea tiedä. Ei asia mihinkään leviä.

Vierailija
10/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole totta alkuunkaan, nyt kun olen juoksuni juossut niin tahtoisin ehdottomasti asettua aloilleni kiltin ja kokemattoman naisen kanssa.

Luulisi olevan vain plussaa, jos nainen tyytyy kokemattomaan mieheen niin mistä tietää että mies ei halua sitten kokeilla muitakin suhteen aikana?

Samalla logiikalla mitä jos se kokematon nainenkin haluaa kokeilla muita?

Juoksusi olet juossut, mutta horomaineesi pysyy.

Vierailija
11/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihänn tuollainen mies ole kunnollista parisuhdematskua, niin se vaan on. Epäluotettava pelimies. Ei tiikeri pääse raidoistaan. Voi tietty sekin pitää paikkansa ettei ole kovin ihmeellinen pano kun ei kelpaa kellekkään muullekkaan pitempään. Lisäksi ihan sanitäärisistä syistä, tyyppi joka on uittanut elintään ja kieltään ties missä on vastenmielinen ajatus. Teikäläisen juna meni jo.

Vierailija
12/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä toki tiedäkään, minulla vain on joku perusluottamus ihmiseen jos olen hänen kanssaan ruvennut olemaan.

Vierailija
13/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo miehestä paljon.  Esim. että saattaa olla seksiriippuvainen tai sitoutumiskammoinen. Ehkei osaa hillitä himojaan vaan menee ja toimii halujensa mukaan. Ei pidä arvossaan seksiin liittyvää herkkyyttä ja henkilökohtaisuutta. Tällaisella miehellä on minun katsantokannassa löyhä moraali, pukit on vastenmielisiä.  Ainakin nämä syyt minulla.

Vierailija
14/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen tavallaan sanoit, ei naiset uskalla luottaa siihen että mies haluaa asettua aloilleen. Joka päivä saa lukea näitä juttuja että mies pakenee lapsiperhearkea, mies valittaa vapaa-ajan puutteesta jne.

Ei minua ainakaan vakuuta ku tuntuu että olette enemmistö. Ette koskaan kasva vaan jäätte teini-ikäisen tasolle ja jätätte vastuun tyylillä ”noku en mä halukkaa”

Vierailija
15/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät varmaan etteivät itse sitten riitä.. kyllä pelimieskin voi haluta asettua aloilleen sitten +30v! 😒

M34

En mä halua mitään jakorasiaa joka seivästää mitä tahansa.Yäk.

Vierailija
16/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttäisi onko hän minun kanssani tosissaan + mahdolliset taudit. Enkä nyt muutenkaan haluaisi mitään h*roa tapailla, koska ajattelisimme asioista niin eri tavalla.

Vierailija
17/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan itseni kaltaisen miehen (onneksi sellainen on löytynytkin), joka valikoi kumppaninsa tarkoin. Lukuisat irtosuhteet viestivät minun silmissäni arvostelu- tai sitoutumiskyvyttömyydestä, eikä sellainen ole plussaa.

Vierailija
18/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomikoilla asenne naista kohtaan on usein aika ruma ja lisäksi seksitaidot kaavoihin kangistuneet (kun ”tällä lailla ne muutkin on tulleet”). Oma miestyyppini nyt muutenkin on aika erilainen kuin mikään supliikki pelimies, joten nuo siivilöityy pois jo siinä.

Vierailija
19/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että paras tapa ennustaa tulevaa käytöstä on katsoa sitä aikaisempaa.

Vierailija
20/77 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, naiset haluavat miehen, joka on kelvannut ja kelpaa muillekin. Koska silloin nainen tuntee olevansa aivan erityinen, kun mies on valinnut juuri hänet kaikkien mahdollisten naisten joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä