Tyttäremme täytti kesällä 17 ja kirjoittaa syksyllä ylioppilaaksi :D
Kommentit (26)
Onko tuossa mitä ihmeellistä? Aika monella sama, ovat menneet kouluun vuotta aikaisemmin niin ovat vielä 17 kun valmistuvat
Päh. Mun kaveri pääsi ranskassa lääkikseen ollessaan 17. Syntynyt loppuvuodesta ja skippasi yhden koululuokan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö meni 6-vuotiaana kouluun. Kävi lukion kurssit kahdessa vuodessa js kirjoitti keväällä 4 ainetta. Arvosanat 2x L ja 2x E. Keskiarvo 9,8.
Harrastaa aktiivisesti urheilua niin ei viitsi turhaan jumittaa koulun kanssa. Ensi vuoden alussa muuttaa ulkomaille kilpailemaan. Mahdollisesti tekee siellä jotain koulujuttuja vielä. Haaveissa myöhemmin eläinlääkärin tai muotisuunnittelijan ammatti. Ap
------
Minäkin lähdin nuorena ulkomaille päästäkseni eroon suorituskeskeisistä vanhemmistani. Kannustettiin "positiivisessa" hengessä, mutta aina hyviä suorituksiani korostaen. Ei sitä kukaan jaksa loputtomiin. Viime kädessähän se on vanhempien itsetunnon pönkitystä lapsensa avulla. Asun muuten ulkomailla vieläkin.. Ja onneksi vanhemmat Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö meni 6-vuotiaana kouluun. Kävi lukion kurssit kahdessa vuodessa js kirjoitti keväällä 4 ainetta. Arvosanat 2x L ja 2x E. Keskiarvo 9,8.
Harrastaa aktiivisesti urheilua niin ei viitsi turhaan jumittaa koulun kanssa. Ensi vuoden alussa muuttaa ulkomaille kilpailemaan. Mahdollisesti tekee siellä jotain koulujuttuja vielä. Haaveissa myöhemmin eläinlääkärin tai muotisuunnittelijan ammatti. Ap
------
Minäkin lähdin nuorena ulkomaille päästäkseni eroon suorituskeskeisistä vanhemmistani. Kannustettiin "positiivisessa" hengessä, mutta aina hyviä suorituksiani korostaen. Ei sitä kukaan jaksa loputtomiin. Viime kädessähän se on vanhempien itsetunnon pönkitystä lapsensa avulla. Asun muuten ulkomailla vieläkin.. Ja onneksi vanhemmat Suomessa
Ai olet sellainen, joka vääntelee ja kääntelee toisten sanomisia negatiiviseen suuntaan ja keksii omiaan. Tyypillistä kiusaajalle. Vaikutat tosi epämielyttävältä ja kateelliselta ihmiseltä, joten varmaan vanhempasikin ovat tyytyväisiä siihen, etteivät joudu olemaan tekemisissä kanssasi. Ap
Koskas tuollainen laki on tullut? Ei ollut ainakaan 1975! Tai sitten mä olen rikollinen.