Onko Iittala pahoitellut epäonnistunutta kampanjaansa missään?
Tai myöntänyt edes epäonnistuneensa?
Luulisi olevan tuulista sielläkin.
Kommentit (21)
Mikä kampanjassa meni pieleen? Ettei jokainen halukas saanut mukia rajoitetusta määrästä?
Miksi heidän pitäisi pahoitella?
Muumimukien ansiosta he ovat saaneet todella runsaasti ihan ilmaista mainosta.
Mitä mukeja Iittala on nyt myynyt?
Eihän nettisivujen toimimattomuus ole iittalan vika, vaan sen nettisivujen tarjoajan. Tuskin niin tyhmiä ovat, että tarkoituksella kaataisivat sivut :D
Vierailija kirjoitti:
Kampanja onnistui, mitä pitää pahoitella? Sitäkö, että porukka ei voinutkaan ostaa kerralla tuhatta mukia?
Ei vaan porukka voi ostaa kerralla enemmän mukeja, mitä omaan käyttöön tarvii.
Eli siis myyntiin. Iittalan toiminta tukee mustan pörssin kauppaa, mikä on tietyllä tapaa jo rikollistakin.
Mustasta pörssistä muumimukeja?! 😂😂😂
Kaikkea sitä kuuleekin.
Jaa tein emännän kanssa 1460 euron voiton mukeista joten ei se niin epäonnistunut ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampanja onnistui, mitä pitää pahoitella? Sitäkö, että porukka ei voinutkaan ostaa kerralla tuhatta mukia?
Ei vaan porukka voi ostaa kerralla enemmän mukeja, mitä omaan käyttöön tarvii.
Eli siis myyntiin. Iittalan toiminta tukee mustan pörssin kauppaa, mikä on tietyllä tapaa jo rikollistakin.
Missä laissa on säädetty, että ei saa ostaa enempää kuin mitä itse käyttää? Esim. sukkia myydään usein 3 tai 5 parin pakkauksissa, ovatko ne laittomia? Tai voiko kassa napata yksinasuvalta eläkeläiseltä jauhelihapaketin pois todeten, että tuskin syöt itse näin paljoa, ettet vain trokaisi lihaa.
Muistattehan maksaa verot saamastanne voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä kuuleekin.
Etkö ole kuullut mustan pörssin kaupasta? Googleta ihmeessä.
Tämä tietysti pienen mittakaavan kauppaa, mutta laitonta kuitenkin.
Tue sinä vaan harmaata taloutta noiden hymynaamojesi kanssa.
12 mukia saatiin. 3 myytiin heti ostokulujen peittämiseksi. Nyt on 9 mukia ja muutama kymppi plussalla.
Siis kampanjahan oli Iittalan kannalta jymymenestys! Mukeja ostaneet asiakkaatkin vaikuttavat erittäin tyytyväisiltä. Itse olen vain seuraillut silmät pyöreinä vierestä ja miettinyt että ohhoh ja vau. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis kampanjahan oli Iittalan kannalta jymymenestys! Mukeja ostaneet asiakkaatkin vaikuttavat erittäin tyytyväisiltä. Itse olen vain seuraillut silmät pyöreinä vierestä ja miettinyt että ohhoh ja vau. :)
Suurin osa niistä menikin trokareille. Tottakai vaikuttavat tyytyväisiltä. Isot voitot niistä saavat
Eikös se arabia niitä muumimukeja myynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä menikin trokareille. Tottakai vaikuttavat tyytyväisiltä. Isot voitot niistä saavat
Tuskin suurin osa. Ei nettihuutokaupoissa niitä niiiiin paljon ole. Miksi ei saisi ostaa vaikka jokaiselle perheenjäsenelle oman mukin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä kuuleekin.
Etkö ole kuullut mustan pörssin kaupasta? Googleta ihmeessä.
Tämä tietysti pienen mittakaavan kauppaa, mutta laitonta kuitenkin.
Tue sinä vaan harmaata taloutta noiden hymynaamojesi kanssa.
Mitä laitonta on siinä, että ostan mukin esim. 30 eurolla ja myyn sen 60 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saavat voittoa vain silloin, jos joku suostuu maksamaan ylihintaa. Muumimuki ei ole elämälle välttämätön asia.
Sehän onnistui hyvin. Saivat kaikki turhat mukit myytyä median
luoman joukkohysterian avulla. Moni teki oikeasti voittoa myymällä mukin kalliimmala eteenpäin. Ei voi kuin ihmetellä, että ostiko joku mukin trokarilta siksi, että oikeasti mukin itselleen siihen hintaan halusi vai luuleeko voivansa myydä sen edelleen kalliimmalla. Jossain kohtaan pyramidi sortuu, sääli sitä jolle muumimuki jää käteen.