Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa vanhempi mies?

Vierailija
11.08.2018 |

Olen 22-vuotias nainen ja aika vakavasti ihastunut nelikymppiseen mieheen, joka sattuu olemaan erään äitini kaverin exä. Mies on siis sinkku kuten minäkin.

En todellakaan aio edetä asiassa yhtään mitenkään, koska tiedän että tekisin itsestäni vain naurettavan. Tuskin mies näin nuoresta olisi kiinnostunut. Tuntuu pahalta kun en voi häntä saada.

Miten ihmeessä tästä pääsee yli?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sinkkuja, mikset aio edetä?? Normaali mies tuntee itsensä imarrelluksi vaikka vastaisikin että ei. Ja olette aikuisia molemmat. En ainakaan itse kokenut sinun iässäsi kun seurustelin nelikymppisen kanssa, että olisin ollut liian nuori, eikä mies myöskään.

Vierailija
2/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittele vielä pari viikkoa, kyl se ihastus siitä menee. Sellasta se on nuorilla naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ikis

Hyvää viikoloppua sinulle! :)

Vierailija
4/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnittele vielä pari viikkoa, kyl se ihastus siitä menee. Sellasta se on nuorilla naisilla.

Rakkaus ei katso ikää.

Vierailija
5/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näihin voi vastata mitään kun kyseessä on 20v nainen ja ikäero mieheen.. onko ikis vai ei, siinä kysymys..

Vierailija
6/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ihastuksen kohteen ikä siihen vaikuta miten ihastus menee ohi? Samalla tavalla siis unohdat kuin nuorenkin miehen.

Vierailija
7/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKIS!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesta pääsee yli maistamalla isoa mustaa melaa! Suosittelen!

Vierailija
9/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näihin voi vastata mitään kun kyseessä on 20v nainen ja ikäero mieheen.. onko ikis vai ei, siinä kysymys..

Ei ole Ikis. Ikis kirjoitti siitä että hänen kolmekymppinen miehensä vaihoi nuorempaan ja vielä teki lapsenkin uuden kanssa. Tämä hullu jonka mielestä parikymppiset on lapsia on eri hullu, ei ikäerohullu.

Vierailija
10/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22-vuotias nainen ja aika vakavasti ihastunut nelikymppiseen mieheen, joka sattuu olemaan erään äitini kaverin exä. Mies on siis sinkku kuten minäkin.

En todellakaan aio edetä asiassa yhtään mitenkään, koska tiedän että tekisin itsestäni vain naurettavan. Tuskin mies näin nuoresta olisi kiinnostunut. Tuntuu pahalta kun en voi häntä saada.

Miten ihmeessä tästä pääsee yli?

Miettimällä vaikkapa faktoja. Kun olen kolmekymppinen, on mies jo 50v. ja minulla parhaat seksivuodet edessä ja miehen libido alkaa laskea, ellei ole joku  urheilullinen, kiloistaan huolta pitävä tyyppi. Toisen nuoruuden jutut ovat historian luentoa, jota itse olet lukenut lähinnä kirjoista. Tässä muutamia, sitten vielä ne vaaleanpunaiset silmälasit pois silmiltä ja katse noin kolmikymppisiin.  Jos vielä ahistaa, niin kai se täytyy kokeilla :).

Vierailija
11/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että otsikossa on sana "vanhempi" aivan tarpeettomasti haiskahtaa provolta.

Vierailija
12/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketun charmia ei voi unohtaa koskaan...

Vierailija
13/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä pikkutyttö ja mies todennäköisesti nauraisi päin naamaa.

Vierailija
14/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kuittaa ja lähtee biitsille päivystään.

SilverFox52

Vierailija
15/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset päästäisi hopea kettua pukille. 

Vierailija
16/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset päästäisi hopea kettua pukille. 

Jälki kasvukin osaa tehdä yhdys sana virheitä.

Vierailija
17/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti nelikymppinen mies ja kaksi parikymppistä (20 ja 21v) nuorta naista on halunnut suhteeseen kanssani parin vuoden aikana.

Vierailija
18/18 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi