Miten unohtaa vanhempi mies?
Olen 22-vuotias nainen ja aika vakavasti ihastunut nelikymppiseen mieheen, joka sattuu olemaan erään äitini kaverin exä. Mies on siis sinkku kuten minäkin.
En todellakaan aio edetä asiassa yhtään mitenkään, koska tiedän että tekisin itsestäni vain naurettavan. Tuskin mies näin nuoresta olisi kiinnostunut. Tuntuu pahalta kun en voi häntä saada.
Miten ihmeessä tästä pääsee yli?
Kommentit (18)
Sinnittele vielä pari viikkoa, kyl se ihastus siitä menee. Sellasta se on nuorilla naisilla.
Hei Ikis
Hyvää viikoloppua sinulle! :)
Vierailija kirjoitti:
Sinnittele vielä pari viikkoa, kyl se ihastus siitä menee. Sellasta se on nuorilla naisilla.
Rakkaus ei katso ikää.
Ei näihin voi vastata mitään kun kyseessä on 20v nainen ja ikäero mieheen.. onko ikis vai ei, siinä kysymys..
Ei kai ihastuksen kohteen ikä siihen vaikuta miten ihastus menee ohi? Samalla tavalla siis unohdat kuin nuorenkin miehen.
Ihastuksesta pääsee yli maistamalla isoa mustaa melaa! Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Ei näihin voi vastata mitään kun kyseessä on 20v nainen ja ikäero mieheen.. onko ikis vai ei, siinä kysymys..
Ei ole Ikis. Ikis kirjoitti siitä että hänen kolmekymppinen miehensä vaihoi nuorempaan ja vielä teki lapsenkin uuden kanssa. Tämä hullu jonka mielestä parikymppiset on lapsia on eri hullu, ei ikäerohullu.
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias nainen ja aika vakavasti ihastunut nelikymppiseen mieheen, joka sattuu olemaan erään äitini kaverin exä. Mies on siis sinkku kuten minäkin.
En todellakaan aio edetä asiassa yhtään mitenkään, koska tiedän että tekisin itsestäni vain naurettavan. Tuskin mies näin nuoresta olisi kiinnostunut. Tuntuu pahalta kun en voi häntä saada.
Miten ihmeessä tästä pääsee yli?
Miettimällä vaikkapa faktoja. Kun olen kolmekymppinen, on mies jo 50v. ja minulla parhaat seksivuodet edessä ja miehen libido alkaa laskea, ellei ole joku urheilullinen, kiloistaan huolta pitävä tyyppi. Toisen nuoruuden jutut ovat historian luentoa, jota itse olet lukenut lähinnä kirjoista. Tässä muutamia, sitten vielä ne vaaleanpunaiset silmälasit pois silmiltä ja katse noin kolmikymppisiin. Jos vielä ahistaa, niin kai se täytyy kokeilla :).
Tuo, että otsikossa on sana "vanhempi" aivan tarpeettomasti haiskahtaa provolta.
Hopeaketun charmia ei voi unohtaa koskaan...
Olet säälittävä pikkutyttö ja mies todennäköisesti nauraisi päin naamaa.
Hopeakettu kuittaa ja lähtee biitsille päivystään.
SilverFox52
Mikset päästäisi hopea kettua pukille.
Vierailija kirjoitti:
Mikset päästäisi hopea kettua pukille.
Jälki kasvukin osaa tehdä yhdys sana virheitä.
Olen reilusti nelikymppinen mies ja kaksi parikymppistä (20 ja 21v) nuorta naista on halunnut suhteeseen kanssani parin vuoden aikana.
Molemmat sinkkuja, mikset aio edetä?? Normaali mies tuntee itsensä imarrelluksi vaikka vastaisikin että ei. Ja olette aikuisia molemmat. En ainakaan itse kokenut sinun iässäsi kun seurustelin nelikymppisen kanssa, että olisin ollut liian nuori, eikä mies myöskään.