Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt persut rehellinen vastaus, kumman kanssa menisitte kaljalle, Touko Aallon vai Jussi Halla-ahon?

Vierailija
11.08.2018 |

Itse en kannata kumpaakaan puoluetta, mutta kyllä Touko Aalto olisi varmaan 100x hauskempaa seuraa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsisin Osmo Soininvaaran, okei ei ole politikko enää, mutta entisistä ja nykyisistä ehdottomasti hän.

On oltu. 

Tylsä teknoraatti, joka muuten alkaa pahasti änkyttää yhden kaljan jälkeen. Jokin neurologinen juttu, joka mediassa on pidetty piilossa. 

Mutta nyt oli siis nämä kaksi muuta vaihtoehtoa. Kummatkin omalla tavallaan kiinnostavia. Halla-ahon kanssa kuitenkin. 

Uskon, että löytyisi kiinnostavia puheenaiheita ja nyt en tarkoita maahanmuuttopolitiikkaa vaan kieleen liittyviä. Hänhän on monitaituri, ellei jopa kielinero. 

Vierailija
42/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen juonut kaljaa ravintolavaunussa junassa näiden kahden välimuodon kanssa, eli Sebastian Tynkkysen seurassa . En muista joiko Tynkkynen, mutta itse kiskoin kaksin käsin, niin surkeat jutut oli

No, homppelilta ei voi paljoa vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestini poistettiin?

Viestissä sanoin, että valitsisin Halla-Ahon vaikka en ole perus. Sanoin myös, että homojen läpsiminen on tavanmukaista. Tällä tarkoitin, että tuo Touko Aallon baariepisodi on aika varmasti huumoria. Tuollainen kännihuumori on aika tavallista.

Halla-Ahon valitsisin koska olisi oikeasti kiinnostavaa kokea todellinen henkilö vs. median luoma mielikuva. Pitääkö paikkansa vai ei.

Vierailija
44/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin vaikea ymmärtää, että Halla-aho, ei Halla-Aho. 

Mutta nämä vajaaälyiset ovatkin järjestään valinneet Toukon. 

Vierailija
45/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka molempien. Jussi saivartelisi itsekseen jossain nurkassa jotain järjettömän tylsää sanojen merkityksestä ja touko juoksisi parin minuutin välein tekemään jotain jolla voi päästä seiskaan kun vaalitkin on tulossa.

Vierailija
46/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon kanssa. En jaksa jauhaa paskaa, ja Jussi on varmaan hiljaa.

Vierailija
47/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on kuulemma lopettanut tupakoinnin ja alkoholin käytön (kuten Hitler), joten hänen kanssaan kaljoittelu olisi vähän hankalaa. Toisaalta AV-mammoilla olisi mielenkiintoinen keskustelun aihe, kuinka paljon au-lapsesta pitää/saa, maksaa/saada kuukaudessa.

Vierailija
48/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on kuulemma lopettanut tupakoinnin ja alkoholin käytön (kuten Hitler), joten hänen kanssaan kaljoittelu olisi vähän hankalaa. Toisaalta AV-mammoilla olisi mielenkiintoinen keskustelun aihe, kuinka paljon au-lapsesta pitää/saa, maksaa/saada kuukaudessa.

Te punavihersekopäät saatte sitten tupakoimattomuudesta ja alkoholista kieltäytymisestäkin väännettyä negatiivisen asian. Hakkaraisen kanssa teidän pitäisi lähteä ”yksille”, teillä olisi varmasti paljon yhteistä ainakin juomatavoissa.

Vierailija
49/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rikollinen puoli pääsee valloilleen halliksessa kännissä. Keskitysleirejä miettii ja kansanmurhaa. Ja kuulaa kalloon homoille jne. Joten Touko.

Vierailija
50/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te punavihersekopäät saatte sitten tupakoimattomuudesta ja alkoholista kieltäytymisestäkin väännettyä negatiivisen asian. Hakkaraisen kanssa teidän pitäisi lähteä ”yksille”, teillä olisi varmasti paljon yhteistä ainakin juomatavoissa.

Juomatavoissa ja aineiden käytössä nämä punavihersekopäät voittaisivat Hakkaraisen 100 - 0, mutta älykkyydessä jäisivät valovuoden päähän Teuvosta.

Vierailija
51/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on arka juntti, joka pelkää ihmisiä. Ikinä en lähtisi illanviettoon hänen kanssaan. 

Tuollaiset hyypiöt piileskelevät ravintolan nurkassa ja kehittelevät päässään sairaita fantasioita.

Vierailija
52/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähtiä toukon kanssa homobaariin läiskimään peppuja

Vierailija
53/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on huomattavasti älykkäämpää seuraa. Jos ilta on matalaviritteinen jossa juodaan olutta ja vaihdetaan ajatuksia niin Jussi, jos haetaan taas älytöntä bailaamista ja heilumista ilman paitaa niin touko of finland mahdollisesti. 

Itse en ole bailaaja joten JH-A. 

Vierailija
54/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toukon kanssa rhdottomasti, Halla-aho ällöttää ja pelottaa. Touko voisi olla huumorintajuinen tyyppi. Mieluiten kuitenkin menisin Lin kanssa joka vaikuttaa älykkäältä ja karismaattiselta.

Li on mukava ja rempseä, kunhan ei puhu vaahto suussa politiikasta. Olen ollut samoissa bileissä hänen kanssaan ja ilta kävi jossakin vaiheessa raskaaksi, koska ”porvarit sitä ja tätä”... Minä valitsen Ilkka Kanervan, hän on oikeasti super mukava ja osaa jankata muustakin kuin politiikasta.

Pysy aiheessa! Valinnassa oli mukana vain Halla-aho ja Aalto, ei muita.

Sinä olet huumorintajuton tosikko, jonka kanssa Touko ja Jussi eivät lähtisi kaljalle. Pysy itse aiheessa, äläkä huutele toisille.

Vierailija
55/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ei juo. Absolutismi on eoäilemättä ainoa vaihtoehto ihmiselle jonka mielessä pyörivät niin väkivaltaiset haaveet.

Vierailija
56/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko on rohkea ja suoraselkäinen. Seisoo tekojensa takana, vaikka ne olisivat mokia. Osaa pyytää anteeksi. Uskaltaa puolustaa heikompia.

Juntti hän on varmasti, mutta se on osa jäyhän miehen viehätystä!

Vierailija
57/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa mieluiten yksin. Kotona. Pimeässä.

Vierailija
58/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi on huomattavasti älykkäämpää seuraa. Jos ilta on matalaviritteinen jossa juodaan olutta ja vaihdetaan ajatuksia niin Jussi, jos haetaan taas älytöntä bailaamista ja heilumista ilman paitaa niin touko of finland mahdollisesti. 

Itse en ole bailaaja joten JH-A. 

TOUKO OF FINLAND! Nauroin

Vierailija
59/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rautaristi kirjoitti:

Ei ikinä kommunistin kanssa ja kun aallolla on ne pistävät sian silmät en voisi katsoa sitä vaan tuuppaisin turp.aan ekan tuopin jälkeen.

Ei ole sivistynyttä arvostella toisten ulkonäköä. Varsinkin, kun kumpikaan ehdokkaista ei ole kuin veistos.

Vierailija
60/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon kanssa tietysti, ei tarvitsisi pelätä että hän alkaa yht'äkkiä strippaamaan ja läiskimään minua perseelle, sellainen homoilu ei herätä muuta kuin raivoa ja negatiivisia ajatuksia, niin mutta minä en olekaan mikään yliymmärtäväinen hjumaani höpönassu eikä ole J. halla-ahokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän