Nyt persut rehellinen vastaus, kumman kanssa menisitte kaljalle, Touko Aallon vai Jussi Halla-ahon?
Itse en kannata kumpaakaan puoluetta, mutta kyllä Touko Aalto olisi varmaan 100x hauskempaa seuraa.
Kommentit (76)
Minä valitsisin Osmo Soininvaaran, okei ei ole politikko enää, mutta entisistä ja nykyisistä ehdottomasti hän.
Molemmat on muistaakseni ateisteja, joten löytäisin yhteistä juteltavaa molempien kanssa.
Toukossa olisi ollut ainesta nostaa vihreiden kannatusta, mutta jotenkin tuo onnistuu koko ajan vaan hölmöilemään ja luomaan itsestään puupäisen kuvan.
Olen pohtinut kovasti Aallon edesottamuksia ja mielestäni tässä olisi ehkä aihetta johonkin politiikan tutkimuksen graduun ”kuinka puolue suistetaan turmioon huonolla johtajalla”
Toukon olisi nyt aika palkata joku fiksu ja osaava manageri, joka ohjaisi miehen näkymistä ja tekemistä. Ainakin kannattaisi vähentää julkisia esiintymisiä sen salarakkaan kanssa. Aika harva puoluejohtaja muutenkaan esittelee puolisoaan.
En ole persu, en juo kaljaa ja äänestäisin vihreitä jos siellä ei olisi tuollaisia Touko Aaltoja. Menisin Halla-Ahon seuraksi. Ahdistaa Toukon kaltaiset tekopyhät jeesustelijat.
Touko on fasisti ei voi mennä sellaisen kanssa kuin hautuumaalle
Vierailija kirjoitti:
Toukohan on oikeasti jäykkis
eikä ole kaikesta päätellen kovin teräväpäinenkään, joten kyllä Jussin kanssa saisi varmaan järkevämpiä juttuja aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon äly ja sarkasmi veisivät kyllä voiton. Huomattavasti kiinnostavampaa seuraa kuin Aalto.
Paitsi että ei taida juuri ottaa kuppia, muistelen että lapsuuden perheessä alkoholismia ja siksi ei itse käytä juurikaan.
En minäkään juo alkoholia, koska en tarvitse - ja onhan niitä olemassa satoja raikkaita alkoholittomiakin juomia, ei terassilla tarvitse alkoholia väkisin vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden pitäisi äkkiä päästä eroon Toukosta. Mies vie puolueen pohjamutiin
Olisi toivottavaa että tuo järjetön fasistipuolue lopetettaisiin.
Itse haluaisin Suomeen uuden oikeasti ympäristöä ja sen tilaa vaalivan puolueen. Minulle esimerkiksi luonto, ympäristön puhtaus ja lajien säilyminen on ihmisiä tärkeämpää. Ylikansoitusta vastaan tulee taistella kaikin mahdollisin keinoin, joista yksi olisi pakolaisvirtojen pysäyttäminen. Kuulostaa tietysti rankalta, mutta ihmisiä ei tosiaan tarvita lisää.
Toukon suurin ongelman on se että äly ja yli-innokkuus ei kohtaa oikeassa suhteessa.
Halla-aho on kuiva ja huumorintajuton.
Puistattava kalmon tuntuinen mies sopisi parhaiten hautaustoimiston johtajaksi.
Ei sellaisen kanssa kaljoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden pitäisi äkkiä päästä eroon Toukosta. Mies vie puolueen pohjamutiin
Olisi toivottavaa että tuo järjetön fasistipuolue lopetettaisiin.
Itse haluaisin Suomeen uuden oikeasti ympäristöä ja sen tilaa vaalivan puolueen. Minulle esimerkiksi luonto, ympäristön puhtaus ja lajien säilyminen on ihmisiä tärkeämpää. Ylikansoitusta vastaan tulee taistella kaikin mahdollisin keinoin, joista yksi olisi pakolaisvirtojen pysäyttäminen. Kuulostaa tietysti rankalta, mutta ihmisiä ei tosiaan tarvita lisää.
Tämä. Ja vielä kun tuo puolue uskaltaisi rohkeasti rajoittaa lentomatkustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukon kanssa rhdottomasti, Halla-aho ällöttää ja pelottaa. Touko voisi olla huumorintajuinen tyyppi. Mieluiten kuitenkin menisin Lin kanssa joka vaikuttaa älykkäältä ja karismaattiselta.
Li on mukava ja rempseä, kunhan ei puhu vaahto suussa politiikasta. Olen ollut samoissa bileissä hänen kanssaan ja ilta kävi jossakin vaiheessa raskaaksi, koska ”porvarit sitä ja tätä”... Minä valitsen Ilkka Kanervan, hän on oikeasti super mukava ja osaa jankata muustakin kuin politiikasta.
Pysy aiheessa! Valinnassa oli mukana vain Halla-aho ja Aalto, ei muita.
Tarvitseeko tuota edes kysyä. Jussin kanssa kaljoille juu.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsisin Osmo Soininvaaran, okei ei ole politikko enää, mutta entisistä ja nykyisistä ehdottomasti hän.
Ei tämä ollut edes ehdolla, vaan Halla-aho Ja Aalto!
En juo kaljaa mutta Halla-aho olisi varmasti hyvin mielenkiintoista seuraa. Hän on erittäin fiksu mies jolla on vahvat faktat mielipiteidensä tueksi.
Halla-Aho ilman muuta. Hänestä saa älykkään ja sivistyneen vaikutelman. Touko on nolo.
Vierailija kirjoitti:
Toukossa olisi ollut ainesta nostaa vihreiden kannatusta, mutta jotenkin tuo onnistuu koko ajan vaan hölmöilemään ja luomaan itsestään puupäisen kuvan.
Olen pohtinut kovasti Aallon edesottamuksia ja mielestäni tässä olisi ehkä aihetta johonkin politiikan tutkimuksen graduun ”kuinka puolue suistetaan turmioon huonolla johtajalla”
Toukon olisi nyt aika palkata joku fiksu ja osaava manageri, joka ohjaisi miehen näkymistä ja tekemistä. Ainakin kannattaisi vähentää julkisia esiintymisiä sen salarakkaan kanssa. Aika harva puoluejohtaja muutenkaan esittelee puolisoaan.
Ei, kun antaa munata vaan lisää, sitä nopeammin koko tihutyöläisten puolue lopahtaa.
Minäpä olen juonut kaljaa ravintolavaunussa junassa näiden kahden välimuodon kanssa, eli Sebastian Tynkkysen seurassa . En muista joiko Tynkkynen, mutta itse kiskoin kaksin käsin, niin surkeat jutut oli
Ei ole, vaihtoehtona oli hallis