Esimies ei reagoi pyyntööni keskustelumahdollisuudesta
Minulla on ongelma työssäni. Tarvitsen esimiehen näkökulmaa siihen ja olen sähköpostilla pyytänyt keskustelutreffejä, tämä sposti neuvottiin minulle. Hän vastasi, että periaatteessa mahdollista, muttei nyt kahteen viikkoon enää mitään muuta. Olen koeajalla ja moinen välinputämättömyys kismittää.
Esimies on siis kahden talon esimies ja hänen työhuoneensa on siinä toisessa talossa. Olen tavannut hänet pikaisesti vain kerran.
Kommentit (12)
Oops, viesti lähti liian aikaisin.
Mitä neuvoisitte minun tekevän? Kyselevän taas hänen peräänsä? Laitoin jo ensimmäiseen viestiini ihan konkreettisen ehdotuksen tapaamisesta ja että voin järjestää aikaa siihen milloin vain. Ap
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä mistä on kyse, mutta et voi soittaa ja keskustella asiasta? Eiköhän noin saamaton ihminen potkasta koeajan aikana ulos.
Hänelle ei SAA SOITTAA, moneen kertaan tätä painotettu. Jos on asiaa, tapaamispyyntö spostiin. Ap
Saisitko vastauksen joltain toiselta?
Mitä jos ilmoittaisit ongelmasi sähköpostilla ja pyydät neuvoja. Joka ongelmasta ei palaveerata, muuten ei tehtäisi töitä vaan palaveerattaisiin.
Jos työaikasi menee hukkaan, mikään ei edisty ongelman vuoksi, kertoisin sen ja toivoisin siksi mahdollisimman nopeaa yhteydenottoa, mutta jos voit elää kaksi viikkoa asian kanssa ja tehdä töitä melko normaalisti, niin odottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä mistä on kyse, mutta et voi soittaa ja keskustella asiasta? Eiköhän noin saamaton ihminen potkasta koeajan aikana ulos.
Hänelle ei SAA SOITTAA, moneen kertaan tätä painotettu. Jos on asiaa, tapaamispyyntö spostiin. Ap
No varmaan kannattaisi sitten mainita ensimmäisessä viestissä, että ei saa soittaa. Kyllä on kumma firma jos jokaisesta asiasta pitää palaveri pitää. Ilmeisesti jotain valtion firmoja. Niissä tuntuu, että mitään ei ilman palaveria hoideta. Kokemusta parista firmasta.
Varmaankin paras tapa olisi sitten kertoa ongelmasi sähköpostissa ja pyytää asiaan vastausta tai ratkaisua. Vaikea ottaa enempää kantaa kun niin ympäripyöreä aloitus asiasta.
Voin odottaa kyllä, mutta hän näyttää unohtaneen yhteydenottoni. Asia on kuitenkin tärkeä, eikä puhelimessa hoidettava. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan kannattaisi sitten mainita ensimmäisessä viestissä, että ei saa soittaa. Kyllä on kumma firma jos jokaisesta asiasta pitää palaveri pitää. Ilmeisesti jotain valtion firmoja. Niissä tuntuu, että mitään ei ilman palaveria hoideta. Kokemusta parista firmasta.
Varmaankin paras tapa olisi sitten kertoa ongelmasi sähköpostissa ja pyytää asiaan vastausta tai ratkaisua. Vaikea ottaa enempää kantaa kun niin ympäripyöreä aloitus asiasta.
Ymmärrän kantasi, mutten todellakaan avaa työasiaani täällä. Ap
Eikö siinä talossa jossa olet töissä ole paikallisjohtajaa tai toimistopäällikköä tms joka voisi auttaa sinua asian kanssa eteenpäin?
Sinulla on ongelmia työssäsi, olet koeajalla ja esimies ei ole halukas esittämiisi keskustelutreffeihin... eikö tuo nyt ole melko selkeä tapaus. Onko koeaika päättymässä juuri tuon 2 viikon kuluttua?
Työni ongelma ei liity omaan työpanokseeni mitenkään, on minusta riippumaton asia, mutta asia, josta vain esimies voi päättää.
Hei vastaajat, en tullut keskustelemaan siitä, enkä avaa asiaa yhtään, vaikka kuinka siitä jankuttaisitte. Koeaikaa on jäljellä 4kk. Työpanokseeni on oltu erittäin tyytyväisiä. Tämä ongelma on vain esimiehen ratkaistava, minut ohjattiin lähettämään spostia, joten tästä "miksi lähetin, miksen soittanut" on turha enää jauhaa. Ap