En saa orgasmia uuden mieheni kanssa.. harmittaa.
Mies on unelmarakastaja, mutta en kiihotu hänen kanssaan. Itsekseni (yksin) saan helpostikin.
Tunteita minulla on häntä kohtaan paljonkin, mutta se ei auta mitään.
Tuntuisi jo helpommalta siirtyä kokonaan orgasmin teeskentelyyn. Säästäisin molemmat mielipahalta.
Kommentit (47)
Minä saan seksin aikana joka kerta kun käytän klitoriskiihotinta samalla. Esim. Belladot Matilda (Kaalimadosta tai Yliopiston apteekista) on ihan huippu! 4 värinän voimakkuutta, joskus tulen minuutissa vaikka sormilla kestäisi tunti! 😂
Siis klitalleko tota Belladotia laitetaan? Onko tosi tosi voimakas värinä?
Eikös "unelmarakastaja" ja "en kiihotu hänen kanssaan" sulje toisensa pois? Ainakin minun logiikallani. ;)
No jos hän ei kiihota sinua millään lailla niin eiköhän se ole siinä.
Jos näin samoilla ikähavinoilla olevana miehenä kommentoisin, niin kyse voisi olla oman haluttavuutesi ylikorostamisesta, jolloin et osaa keskittyä itseesi. Keskityt vain olemaan viehättävä ja haluttava. Tällöin minun laajahkon empiirisen kokemuksen perusteella nainen ei rentoudu seksiin ja orgasmin saavuttamiseen? Meillä miehillä tuo johtaa hyvän alkukliimaksin jälkeen tunteen hukkaamiseen ja erektion menettämiseen. Näin voi käydä toistamiseen. Nainen on erittäin haluttava ja kaikin puolin seksuaalinen. Yritän vastata ja keskityn olemaan viehättävä ja huomioiva. Tulos usein edellä kuvaamani. Kyllä harmittaa.
Sitten kun annan mennä täysillä, välittämättä miltä näytän tai harkitsematta "jokaista siirtoa" tunne etenee orgasmiin. Haasteena, että joskus liiankin nopeasti. Tästä mielestäni täytyisi vapaasti keskustella esim. Matkalla kohti kiihottumista, esileikkiä ja yhdyntää. Mitä tehtäis? Mitä kokeiltaisiin? Haluaisitko että...
Jos unelmiesi mies on suunnilleen itsesi ikäluokkaa, hänellekin on varmasti kokemuksia haasteista oikean tunnetilan ja latauksen löytämisestä ja sen säilyttämisestä. Jos hän on innostunut ja hekumoi kanssasi, niin olet jo saavuttanut paljon. Nyt vain tarvitset itse päästä mukaan siihen. Aina puhutaan, että mies ei paljoa tarvitse - Tavallaan totta, mutta naisen tunteen kadottamisesta ja puolittainen väkinäisyys paistaa kyllä läpi alkuhuuman jälkeen. Jos seksiin ei tule naiselta aloitetta, niin se on paras tunteen nopea latistaja. Valitettavasti edellä mainitussa puhun kokemuksesta.
Ehdotan, että masturboit seuraavaksi haaveilemalla tyydyttävästä seksiaktista tämän uuden miesystäväsi kanssa. Mitä siinä aktissa tapahtuu? Mitä kumppanisi tekee, että laukeat? Voisitko sitten myöhemmin jakaa masturbointikokemuksen miesystäväsi kanssa? Voisitko joskus masturboida miehesi läsnäollessa.. vaikka aloitukseksi? Onko jotain mitä miesystäväsi tekee jo nyt oikein kiihottaaksesi sinua? Voisitko kertoa, mitä haluaisit hänen kokeilevan sinulle? Jälleen kerran voin kokemuksesta sanoa, että orgasmin tuottaminen naiselle on yksi maailman ihanimmista asioista miehen mielestä. Uskon, että lähes kaikki miehet ajattelevat niin. Aika harvoin orgasmi toteutuu yhdynnässä. Minä olen tehnyt henkilökohtaisen päätöksen, että pyrin hoitamaan naiselleni yhden orgasmin ennen yhdynnän alkua. Usein suulla ja sormin. Silloin minullakin on parempi fiilis täräyttää täysillä, kun tiedän ja uskon kumppanini saaneen myös hekuman huipun kanssani. Sitten jatkoa usein seuraa helpommin vielä yhdynnän aikana. Usein olen naisen tyydytyksestä jo niin lähellä itsekin, että itse yhdyntä jaa ajallisesti melko lyhyeksi. Tähän tietenkin jo ikäkin vaikuttaa. Minulle on ollut yllätys, miten tuo orgasmifrekvenssi vain lyhenee iän myötä miehellä... ainakin minulla.
Pahoittelut pitkästä vastauksesta.
"Hyvä alkukliimaksi" XD
Googlaapa, mitä kliimaksi tarkoittaa. Et tunnu tietävän.
Ei taida olla todellisuudessa mikään unelmarakastaja jos et kerran tyydyty