Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia uuden mieheni kanssa.. harmittaa.

Vierailija
11.08.2018 |

Mies on unelmarakastaja, mutta en kiihotu hänen kanssaan. Itsekseni (yksin) saan helpostikin.
Tunteita minulla on häntä kohtaan paljonkin, mutta se ei auta mitään.

Tuntuisi jo helpommalta siirtyä kokonaan orgasmin teeskentelyyn. Säästäisin molemmat mielipahalta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele jotakin tuhmaa, miehesi joksikin muuksi ja antaudu nautintoon niin varmasti saat.

Yritin jo kuvitella miehen kaksimetriseksi liskoihmiseksi mutta ei auttanut.

Vierailija
22/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet rakastunut, muttet kiihotu. Erikoinen ongelma, jos siis yleensä ottaen olet seksuaalinen ihminen. Olisko jotain hormonipuolen ongelmaa? Minkä ikäinen olet? Miten kiihotut yksin ollessasi?

Olen 53 -v. Yhdessä oltu alle kuukausi.

Yksin kiihotun mielikuvista. Fantasioista.

ap

No kokeile ajatella sitä BBC:tä puskemassa sinua linkoavan pesukoneen päällä. Ehkä se siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet rakastunut, muttet kiihotu. Erikoinen ongelma, jos siis yleensä ottaen olet seksuaalinen ihminen. Olisko jotain hormonipuolen ongelmaa? Minkä ikäinen olet? Miten kiihotut yksin ollessasi?

ap

No kokeile ajatella sitä BBC:tä puskemassa sinua linkoavan pesukoneen päällä. Ehkä se siitä. 

No kyllä BBC on niin kuiva kanava että kuivuu loputkin mehut.

Vierailija
24/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ap haukannut nyt hieman liian ison palan ja ottanut itsellesi miehen, jota et ansaitse, mutta joka olisi omasta mielestäsi sinulle täydellinen? Tarkoitan siis sitä, että ongelmahan on vain sinun pääsi sisällä ja ehkä pääsi yrittää tässä sanoa, että ette sovi yhteen. Kuulostaa nimittäin todella oudolta, kun kirjoitit, että tekisit miehen edestä mitä vain... Kuulostat niin teiniltä, joka haluaa miellyttämällä miellyttää toista, että tämä ei vain jättäisi. Mitä luultavimmin näyttelet jo nyt suurimman osan aikaa ja miehelle se menee ilmeisesti täydellisesti läpi.

Suhteenne ei kuulosta mielestäni kovin vakuuttavalta, vaan nololta.

Vierailija
25/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään olette olleet yhdessä? Meillä oli niin päin että mies alkoi saada vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen. Sitä ennen jännitti ja oli paineita. Olisi ehkä ollut viisasta säästää seksi siihen että luottamus syvenee.

Just yhdes ketjus moni vakuutteli ettei seksiä pidä säästellä, heti vaan sänkyyn että näkee miten sovitaan yhteen, ja että miehessä tai naisessa vikaa jos ei näin toimita...

Mutta oikeasti, ei kaikki pysty heti uuden ihmisen kanssa vapautumaan. Eikä tarvitse.

Meillä oli niin et mies ehdotti seksiä heti ekana yhteisenä yönä (oli tunnettu 1 kk) ja suostuin siihen koska halutti, mies ei saanut ja kysyi jossain vaiheessa vaan että haittaako jos lopettaa. Ja näin meni monta kertaa. Itse oli aloitteellinen mutta ei saanut koskaan. Lopulta ehdotin että unohdetaan seksi meidän suhteesta nyt, osoitetaan läheisyyttä muuten. Ja sitten on lipsuttu muutama kerta panemaan vaikkei pitäisi ja silloin mies on saanut. Sanoi itse että on oppinut rentoutumaan. Ihmettelen miksi hän yritti seksiä heti alusta jos ei kokenut oloa hyväksi. Ehkä oletti että hänen täytyy? Ollaan kolmikymppisiä.

Vierailija
26/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kovin lyhyt aika, et ehkä täysin luota mieheen vielä. 

Tai sitten ap ei luota itseensä. Hän ei luota siihen, että saa pidettyä tämän mahtavan löytönsä, vaan pelkää ihan koko ajan ja joka paikassa, että mies löytää paremman. Mitä luultavimmin näin tulee käymäänkin. Hyvä niin.

Vierailija
27/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ap haukannut nyt hieman liian ison palan ja ottanut itsellesi miehen, jota et ansaitse, mutta joka olisi omasta mielestäsi sinulle täydellinen? Tarkoitan siis sitä, että ongelmahan on vain sinun pääsi sisällä ja ehkä pääsi yrittää tässä sanoa, että ette sovi yhteen. Kuulostaa nimittäin todella oudolta, kun kirjoitit, että tekisit miehen edestä mitä vain... Kuulostat niin teiniltä, joka haluaa miellyttämällä miellyttää toista, että tämä ei vain jättäisi. Mitä luultavimmin näyttelet jo nyt suurimman osan aikaa ja miehelle se menee ilmeisesti täydellisesti läpi.

Sinun viestisi on nolo.

Vierailija
28/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään olette olleet yhdessä? Meillä oli niin päin että mies alkoi saada vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen. Sitä ennen jännitti ja oli paineita. Olisi ehkä ollut viisasta säästää seksi siihen että luottamus syvenee.

Just yhdes ketjus moni vakuutteli ettei seksiä pidä säästellä, heti vaan sänkyyn että näkee miten sovitaan yhteen, ja että miehessä tai naisessa vikaa jos ei näin toimita...

Mutta oikeasti, ei kaikki pysty heti uuden ihmisen kanssa vapautumaan. Eikä tarvitse.

Meillä oli niin et mies ehdotti seksiä heti ekana yhteisenä yönä (oli tunnettu 1 kk) ja suostuin siihen koska halutti, mies ei saanut ja kysyi jossain vaiheessa vaan että haittaako jos lopettaa. Ja näin meni monta kertaa. Itse oli aloitteellinen mutta ei saanut koskaan. Lopulta ehdotin että unohdetaan seksi meidän suhteesta nyt, osoitetaan läheisyyttä muuten. Ja sitten on lipsuttu muutama kerta panemaan vaikkei pitäisi ja silloin mies on saanut. Sanoi itse että on oppinut rentoutumaan. Ihmettelen miksi hän yritti seksiä heti alusta jos ei kokenut oloa hyväksi. Ehkä oletti että hänen täytyy? Ollaan kolmikymppisiä.

Kolmekymppiseltä mieheltä aika ihmeellistä, en ole vielä törmännyt tuollaisiin. Mies on varmaan tumputtanut aika paljon ja silloin ei oikea pilde tunnu miltään.

Vierailija
29/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuka kieltää mielikuvituksen käytön pariseksissäkään. Sitähän jopa suositellaan parantamaan sukupuolielämää. Tärkein sukupuolielinhän on aivot.

Vierailija
30/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun viestisi on nolo.

Eli se osui ja upposi. Mieti sitä.

Vierailija
31/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun mielipahaasi helpottaa teeskentely? Sitten mies ei edes yritä ja kohta sinä et enää halua seksiä hänen kanssaan.

Olen rakastunut häneen. Seisoisin vaikka päälläni, jos se tekee hänet onnelliseksi.

ap

Oikeastiko?!?

Miten seksi teillä nyt etenee?

Vierailija
32/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä esiaviollisia virityksiä. Ei hyvä.

Vierailija
33/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jahtaa orkkua, se pakenee

Vierailija
34/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haluaisi itseään 10 v nuoremman. Olet liian vanha. Vaikka kuntoilisitkin, ikäsi on mikä on.

Vierailija
35/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun viestisi on nolo.

Eli se osui ja upposi. Mieti sitä.

Osui ja upposi noloutesi valtamereen. En ole ap. Muuten vain en pidä alentuvasta kyökkipsykologiasta.

Vierailija
36/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiseltä mieheltä aika ihmeellistä, en ole vielä törmännyt tuollaisiin. Mies on varmaan tumputtanut aika paljon ja silloin ei oikea pilde tunnu miltään.

No, en tiedä hänen tumputushistoriastaan mutta sen tiedän että hän on luonteeltaan herkkä ja luottamus rakentuu hiljalleen. Luulen että se on pikemminkin syynä.

Vierailija
37/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut koskaan orgasmia miehen kanssa. 😏 Olen jo yli kuudenkymmenen, naimisissakin olen ollut. Tuskinpa koskaan saankaan. Juu tiedän, minussa se vika on, yläpäässä. Miehet kyllä saivat, lisääkin innokkaasti halusivat, minä pöljä annoin. Enää en. Turhaa lemmetouhua. Yksin on hyvä, sormet toimii. Vaikka syliä kyllä kaipaan 😢. Sellainen tragedia täällä.

Vierailija
38/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkivinkki

hommatkaa seksiopas (aluksi siis kirjana 😉), perehtykää siihen. Unohda sitten sopivasti opas olohuoneen pöydälle kun naapurin harteikas, naimisissa oleva nallekarhu tulee kylään. Nalle kyllä hoksaa mikä tilanne on. Hokkuspokkus unelmarakastajan seuraavan yövuoron tai vastaavan aikana sinulla on nalle naapurista opastamassa asioissa..

Kaupan päälle alkuperäinen unelmarakastajakin saattaa vielä oivaltaa, mitä ja miten pitäisi toimia.

Kaksi unelmarakastajaa niin halutessasi.

Tämä tarina voi olla tosi.

Vierailija
39/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tähän ongelmaan on astraalitantraseksi.

Vierailija
40/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miumau;) kirjoitti:

vinkkivinkki

hommatkaa seksiopas (aluksi siis kirjana 😉), perehtykää siihen. Unohda sitten sopivasti opas olohuoneen pöydälle kun naapurin harteikas, naimisissa oleva nallekarhu tulee kylään. Nalle kyllä hoksaa mikä tilanne on. Hokkuspokkus unelmarakastajan seuraavan yövuoron tai vastaavan aikana sinulla on nalle naapurista opastamassa asioissa..

Kaupan päälle alkuperäinen unelmarakastajakin saattaa vielä oivaltaa, mitä ja miten pitäisi toimia.

Kaksi unelmarakastajaa niin halutessasi.

Tämä tarina voi olla tosi.

Seksi ei ole tekniikkalaji. Ap:n tapauksessa kuulostaa siltä, että oikea kipinä ja kemia puuttuu, mutta mies on järjellä ajatellen unelmamies. Siitä ei vaan tule mitään seksuaalisesti. Been there done that.

Pitää ottaa mies, jonka kanssa on mahtavaa kemiaa, se pitää yhdessä myöhemmin isojen ongelmienkin myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi