Meillä ei varaa maksaa hautapaikasta vaadimme kuntaa kustantamaan sen ja kukat Olemmeko oikeassa?
Kommentit (25)
Ruumiinlahjoitustestamentti sopivalle sairaalalle. Kun vainajaa on käytetty opetustarkoituksiin se tuhkataan ja palautetaan omaisille tai haudataan. Hyödyttää ihmisiä eikä aiheuta kustannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ruumiinlahjoitustestamentti sopivalle sairaalalle. Kun vainajaa on käytetty opetustarkoituksiin se tuhkataan ja palautetaan omaisille tai haudataan. Hyödyttää ihmisiä eikä aiheuta kustannuksia.
EI haluta mitään sairaita juttuja Kunnan kustantamat hautajaiset arkut kukat täyshoidot haudalle On laki oikeus meillä
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa tapauksissa testamentti ei toteudu: jos joudutaan tekemään ruumiinavaus, jos on palanut/hukkunut/ruhjoutunut/jos vainajaa ei ehditä saamaan 3 vrk sisällä kuolemasta yliopistolle/jos yliopistolla on kaapit täynnä vainajia/jos on sairastanut tarttuvaa tautia/jos joku omainen vastustaa/jos...
Eli ei kannata tuudittautua että välttämättä toteutuu
Minun lapsi kuoli, olin työtön eikä varaa maksaa arkkuja yms. Laitoin sossuun hakemuksen, tuli bumerangina takaisin hylättynä, minun vuokra oli 50€/kk liian iso ja siksi hylätty.
En pystynyt maksamaan, luottotiedot meni. Se siitä "laillisesta oikeudesta".
Siinähän alat ripittämään köyhänä kuolleita.