Voisitko, nainen, alkaa suhteeseen rahattoman miehen kanssa?
Jos mies olisi lähes koko ajan rahaton, eläisi tukien varassa, työttömänä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta en jakaisi käytännössä elämääni sen kanssa. Omat asunnot, matkustaisin yksinäni, harrastaisin omia juttujani, ja voitaisiin tapailla silloin tällöin. En ala tinkiä omista jutuistani sen takia, ettei toisella ole rahaa.
Vuosisadan aidoin rakkaustarina <3
Kysymys kuului: voisitko alkaa suhteeseen, ei voisitko rakastaa.
Melko mahdoton tilanne.
Totaaliseen rahattomuuteen liittyy yleensä muitakin ongelmia, kuten päihteet, vähä-älyisyys, laiskuus jne.
Jos rahaton mies on tosi komea ja mukava, hän luultavasti kelpaa muillekin naisille, kuin vain minulle, ja se on luultavasti vaikuttanut miehen luonteeseen negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta en jakaisi käytännössä elämääni sen kanssa. Omat asunnot, matkustaisin yksinäni, harrastaisin omia juttujani, ja voitaisiin tapailla silloin tällöin. En ala tinkiä omista jutuistani sen takia, ettei toisella ole rahaa.
Nää on niitä ihmisiä jotka havahtuu jossain vaiheessa siihen ku elämä meni yksin ja rinnalla ei ole ketään. Minä minä..
En. Kerran tapailin pers'aukista, veloissa ja ulosotossa olevaa, työtävieroksuvaa tyyppiä (ulkonäkö siisti),lupaili kokoajan mennä töihin ym. Päätin suhteen koska itse tulen omillani toimeen, käyn töissä, asun omistusasunnossa. Sanoin ettemme koskaan voisi olla tasavertaisia, matkustella yhdessä, asua yhdessä koska minä en todellakaan ala kustantaan toisen elämistä, katsomaan lokkeilua. Miehen edellinen naisystävä lemppasi hänet asunnostaan kun kyllästyi sohvalla päivät makoilevaan lusmuun. Äijä joutui sossun kämppään missä asuu edelleen. Itse kieltäydyin menemästä kyseiseen asuntoon. Nukkui patjalla lattialla koska ei omistanut edes sänkyä.
Nyt en voi kuin ihmetellä miksi moiseen sorruin. No onneksi loppui lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä ihmisiä jotka havahtuu jossain vaiheessa siihen ku elämä meni yksin ja rinnalla ei ole ketään. Minä minä..
Eli mielestäsi tämän naisen kuuluisi kustantaa miehen osallistuminen yhteisiin menoihin ja matkoihin? Älytöntä. Jokainen aikuinen elättäköön itsensä.
Voisin koska olen itsekin työtön ja köyhä, mutta en sellaisen joka käyttää mitään päihteitä tai on jäänyt lapsen tasolle ts. ei tiedä mistään mitään eikä ole kiinnostunut asioista.
Riippuu varmasti naisen nykyisestä taloustilanteesta. Esimerkiksi opiskelijana minulla ei ollut paljon rahaa, mutta silloin se oli helppoa kun kiinnostuksen kohteet meni yksiin silloisen poikaystävän kanssa, jolla oli sama tilanne. Harrastettiin kävelyä, syötiin edullisesti ja joskus saatoimme käydä elokuvissa tms. Ja olimme ihan tyytyväisiä. Mutta entä jos poikaystävällä olisikin ollut hyvä taloudellinen asema.. jos hän olisi ravannut ulkomailla, käynyt salilla, kalliissa ravintoloissa jne. niin ei juttu olisi varmaan toiminut.
Nykyään olemme molemmat työelämässä ja miehelläni on aika isot tulot. Minulla ei ole mikään loistopalkka koska työskentelen osa-aikaisena, mutta pystyn maksamaan osan asumiskuluista ja ruuista, omat vaatteet, lemmikkien kulut ja sellaista. Ongelma on siinä, että nykyään meillä on myös kulurakenne täysin erilainen mitä rahattomana - on asuntolaina, remonttikuluja, auto, henkivakuutukset, opintolainaa jne. joten tässä vaiheessa ei olisi kyllä järkevää seurustella rahattoman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten he elävät onnellisena hyvässä tasavertaisessa parisuhteessa vailla taloushuolia.
Hassua että yleensä naisen loisimiselle miehen siivellä olette yleensä paljon myötämielisempiä.
Miehellä pitää olla samalla tavalla varaa harrastuksiin ja matkoihin, kuin minulla on.