Tatuoimaton nainen alkaa olla todellinen aarre
Ei nyt sentään vielä yksisarviseen verrattava harvinaisuus mutta melkeinpä.
Kommentit (53)
mites napakoru yli 30 v naisella?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja. Mutta minulla on lyhyet hiukset, jotka on kuulemma hirveä asia naisella.
Eikä ole, lyhyetkin on ihan yhtä OK kun pidemmät, tärkeintä on että pitää,sellaisia kun haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
lähes kaikki ystäväni ovat 25-30-vuotiaita ja tatuoimattomia naisia. tunnen oikeastaan vain kaksi tatuoitua naista. toisella on pieni kyyhky rinnan yläpuolella, toisella kukka alaselässä. ei siis mitään valtavia tatuointeja ja ei todellakaan aina esillä olevissa paikoissa.
Ystäväsi ovat kunniallisia naisia, hyvä!
Vierailija kirjoitti:
mites napakoru yli 30 v naisella?
Kauhistus. Lävistyksistä vain korvakorut (kultaa, hopeaa) on ok.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se teettää kun naiset haluavat olla uniikkeja lumihiutaleita ja ottavat kaikki samanlaiset tatuoinnit samoihin paikkoihin.
samanlainen nenärengas
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Mitä näkyvämmällä paikalla sitä pienempi äö.
Suomessa joka viidennellä on tatuointi eli eiköhän sieltä vielä löydy tatskattomiakin, mikäli se on sinulle kynnyskysymys.
No ihan yhtä vaikea on löytää tatuoimatonta miestä, ainakin 30-40v...yöks.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Siinä tapauksessa tatuointi voi olla hyödyllinen, jos se kerran muistuttaa ihmistä omasta tyhmyydestään. Tämän ansiosta tatuoitu ihminen voi aina tärkeää päätöstä tehdessään katsoa tatuointiaan ja kysyä itseltään onko tekemässä taas yhden virheen.
Täällä yks 27 v nainen , melkein kaikilla saman ikäsillä kavereilla ja tutuilla on takat.
Minulla ei ole yhtäkään, eikä tule olemaankaan.