Tatuoimaton nainen alkaa olla todellinen aarre
Ei nyt sentään vielä yksisarviseen verrattava harvinaisuus mutta melkeinpä.
Kommentit (53)
No voi voi sulle. tatuoidut ja tatuoinneista pitävät miehet kahlaavat siis kultameressä, jossa yksinäiset kohtaavat toisensa ja elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka. Niin että itke sinä vaan :)
Jaa-a..Täältä löytyy yksi 32v. ja tatuoimaton. Enkä aio koskaan hankkia..Katselen kyllä mielelläni muiden hyvin tehtyjä tatuointeja,mutta itselleni en aio koskaan hankkia,juurikin siitä syystä että lähestulkoon kaikilla on tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton alle 30 vuotias nainen, mistä löytyy?
Tääl ois yks, mut oon siiderivalas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl ois yks, mut oon siiderivalas
Ei se mitään. Jotkut tykkää naisellisen pyöreähköistä.
Vierailija kirjoitti:
So? Jos tuollainen mitätön ulkonäköseikka on sulle maailman tärkeintä, jatka etsintää.
Onko ap maininnut, että tatuoimattomuus on hänelle maailman tärkeintä? Mielestäni ei. Aarre ei ole yhtä kuin maailman tärkein. Mutta siitä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että tatuointi todellakin ON mitätön ulkonäköseikka, ja juuri sen vuoksi kenenkään on turha ihoaan sellaisilla sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun ajattelin tatuoida nilkkaani yksisarvisen
Varmaan komea kun oot eläkeläinen.
Ai niin, mullahan onkin tavoitteena hankkia lisäeläkettä Playboyn keskiaukeamatyttönä.
tatuoinnit, julki-imetys ja anopit, taatut aiheet joilla saa av:n raivon valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Monella se tatuointi on sellaisessa paikassa, ettei näy vaatteet päällä. Alastomia naisiako vain näet?[/quot
On huomattu että helteiden aikaan tatuoidutnaiset pukeutuvat mahdollisimman paljastavasti.
Harmi, harmi. Suurin osa tuntemistani naisista on tatuoimattomia. Tervetuloa Suomeen, ja ala katsella 28+. Ei löydy tatuointeja sinkuilta sen paremmin kuin perheellisiltäkään, ainakaan suurimmissa määrin.
Mulla ei oo yhtään tatuointia eikä tuu. Todella rumia naisella.
Ei ne kauniita oo miehelläkään..
N40+
Vierailija kirjoitti:
Täältä, mutta mies on jo omasta takaa.
Olen 24v nainen ja laajemmassa kaveripiirissäni tietääkseni kolmella on tatuointeja. Valtaosa siis tatuoimattomia, joskin kaikki tatuoiduista kavereistani ovat naisia.
Mammat on löytäneet erityislahjakkuutensa, kykynsä ja ominaisuutensa, mahtavaa! Eihän teillä helmillä ole sitten kuin odotella prinssejä poimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään vielä yksisarviseen verrattava harvinaisuus mutta melkeinpä.
Minulla ei ole tatuointeja. On pitkät hiukset jotka vähän kihartuu. On muotoja, ikäisekseni kiinteät rinnat. Mutta tärkein, minulla on aviomies joka rakastaa minua sellaisena kuin olen.
N45
Vierailija kirjoitti:
käykö sulle tatuoimaton 29-vuotias nainen :)
Taidan käydä tatuoijalla ihan tän ketjun perusteella. ;)
lähes kaikki ystäväni ovat 25-30-vuotiaita ja tatuoimattomia naisia. tunnen oikeastaan vain kaksi tatuoitua naista. toisella on pieni kyyhky rinnan yläpuolella, toisella kukka alaselässä. ei siis mitään valtavia tatuointeja ja ei todellakaan aina esillä olevissa paikoissa.
En oo koskaan missään muualla ku vauvapalstalla törmänny tähän tatuointikammoon, varsinkaan ei oo haitannut miesjuttuja vaikka oon hyvin tatuoitu. Jännä :)
Okei. Olen kyllä muutaman ihan kivan nähnyt, vaikka en ehkä itse ottaisi.