Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini soitti ja oli kerännyt mulle 30 litraa mustikkaa

Vierailija
10.08.2018 |

Ihanaa! Kiva juttu

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äiti!

Vierailija
2/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko siitä edes vaivanpalkkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän hieno lahja :) Nyt on aika laittaa some oikeaan käyttöönsä ja ensinnäkin hehkuttaa äitiäsi nyt, ja myöhemmin aina kun käytät noita mustikoita, muistaa mainita että ovat äitisi sinulle keräämiä. 

Harvoin nykyään kukaan tekee toiselle noin isoa hommaa pyyteettömästi. 

Vierailija
4/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena äidin mukana marjametässä ja näin sen touhun. Puskapissan ja -kakan jälkeen suoraan marjanpoimintaa jatkamaan, ei siinä välissä käsiä pesty. Nenää, naamaa, mitä milloinkin niillä poimintakäsillä pyyhittiin. Ja välillä nassutettiin niitä marjoja omaan suuhun ja varmasti meni sylkeä sormiin. Käsinpoimitut marjat. Ou jee.

Vierailija
5/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsena äidin mukana marjametässä ja näin sen touhun. Puskapissan ja -kakan jälkeen suoraan marjanpoimintaa jatkamaan, ei siinä välissä käsiä pesty. Nenää, naamaa, mitä milloinkin niillä poimintakäsillä pyyhittiin. Ja välillä nassutettiin niitä marjoja omaan suuhun ja varmasti meni sylkeä sormiin. Käsinpoimitut marjat. Ou jee.

Lapsuudessasi oli siin vain pidätyskyvytöntä väkeä, joka ei osannut käyttää poimuria? Anna kun arvaan:olet kotoisin Vantaalta?

Vierailija
6/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kaupalla olet silti yhä hengissä.

Vierailija
7/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi keräsi ämpärin täyteen viikko sitten. Ei olisi ottanut rahaa mutta laitoin hänelle salaa 30€ takintaskuun. En kehdannut ilmaiseksi ottaa.

Vierailija
8/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä puska paskaajia.Ei tullu mieleenkään lähtee  marjaan jos ei ollu käyny sonnalla sinä päivänä.

Vierailija
9/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikassa monta tuntia enkä puskissa pissaile enkä nenää kaivele. Ei tuu pissahätää kun nesteet kehossa on ihan tarpeen keholle itselleen.

Vierailija
10/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi masentaa mutta tänä vuonna on ollut heikot mustikat, pieniä, kuivia ja kitkeriä. Niitä on pitänyt sekoittaa jätskiin, kinuskiin ym epäterveellisiin aineksiin että menisi alas. Toivottavasti äitisi raadanta ei mene hukkaan. Mehua ja hilloakaan ei kuivista marjoista oikein kunnolla tule, mutta ehkä vadelmiin tai mansikoihin sekoitettuna.

Vierailija
11/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kaupalla olet silti yhä hengissä.

Joitain vaurioita näyttäis tulleen kuitenkin..

Vierailija
12/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi masentaa mutta tänä vuonna on ollut heikot mustikat, pieniä, kuivia ja kitkeriä. Niitä on pitänyt sekoittaa jätskiin, kinuskiin ym epäterveellisiin aineksiin että menisi alas. Toivottavasti äitisi raadanta ei mene hukkaan. Mehua ja hilloakaan ei kuivista marjoista oikein kunnolla tule, mutta ehkä vadelmiin tai mansikoihin sekoitettuna.

No ei meillä ainakaan. Hyviä ovat

Vierailija
13/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitkos puhdistettuna? Lellitty kermaper*e, omia käsiäs et likaa kyllä. Äiteelles viitsit vihjailla, kun ei oo marjoja, mahtavaa kun ees jostain sais ja on niiin kiire aina ja stressi, ettei millään itse ehdi..

Vierailija
14/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitkos puhdistettuna? Lellitty kermaper*e, omia käsiäs et likaa kyllä. Äiteelles viitsit vihjailla, kun ei oo marjoja, mahtavaa kun ees jostain sais ja on niiin kiire aina ja stressi, ettei millään itse ehdi..

Oletpa sinä vastenmielinen.

ohis

Vierailija
15/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana äiti sinulla! ❤️

Vierailija
16/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit rakastavat mustikoiden poimimista.

Vierailija
17/29 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mun äiti ei soittele eikä kerää.

Ei koskaan tekisi minulle näin.

Vierailija
18/29 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mutsi keräsi ämpärin täyteen viikko sitten. Ei olisi ottanut rahaa mutta laitoin hänelle salaa 30€ takintaskuun. En kehdannut ilmaiseksi ottaa.

Oletpa huonosti kasvatettu. Miksi et arvosta itseäsi ja omaa arvoasi enemmän? Ei sinun tarvitse omalle äidillesi siitä maksaa, että hän ajattelee joskus sinunkin hyvinvointiasi vai kuvitteletko hänelle pahoja taka-ajatuksia itsekkyydestäsi, ellet maksa palveluksista? Mulle ei tarttis niitä tehdä, jos ne maksaa.

Vierailija
19/29 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun oletettais maksavan siitä, että joku tekee mulle palveluksen, niin ei tartte tulla tekemään. En vttu varmasti maksa siitä, että joku oikeasti itseasiassa vain kiillottelee sädekehäänsä, eikä ajattelekaan, että mä ilahdun ja ilahduta vilpittömästi vastikkeetta.

Vierailija
20/29 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tekee 30 litralla mustikoita? AI niin, ne on köyhän peruselintarvike jota ilman ei tule toimeen. Mustikkaa aamiaiseksi, lounaaksi ja loppupäivä pelkkää mustikkaa. Huima säästö.