Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Daddy stitch" eli synnyttäneen liika tikkaaminen miehen nautinnon takia Suomessa

Vierailija
10.08.2018 |

Synnytyksen jälkeen tuntuu, että olen tiukempi kuin ennen synnytystä ja nyt seksi sattuu. Tutkiskelin netissä, että ainakin Yhdysvalloissa lääkärit ovat tikaneet liikaa, koska halusivat lisätä miehen nautintoa. Onko mahdollista, että Suomessa on myös näin?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. 7 kertaa ollut kolmella vuosikymmenellä synnytyksissä mukana. Joka kerta on leikattu, kun kätilö ei ole ensin uskonut, ettei mahdu repeämättä.  En muista onko joka kerta mainittu isännän tikki, muttei varmaan kaukana ole.  Vaimon pillu ollut aina tiukka, kaksi sormea mahtuu, ei enempää. Ei olisi välttämättä tarvinnut isännän tikkiä, kun on muutenkin iso ja paksu kalu.  Voi olla että väliha on arpeutunut ja napakka, mutta pillu on yhä edelleen kuusikymppisellä vaimolla tiukka. Tosin on pillulihaksetkin aina olleet voimakkaat.  Jos jotain lisähyötyä on tikeistä ollut, niin en ole eläissäni kaivannut yhtään tiukempaa tai pienempää pillua. Ei nytkään mahtunut kovin hyvin.

ggeeneissä nämäkin asia..vähän kuten urheilijalla

Vierailija
62/63 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha ommella sellaista, mikä ei ole koskaan ollut kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että tuli neljännen asteen repeämä ja en todellakaan halunnut raskaaksi niin sitten annoin miehelleni muutaman kerran peppua. Lääkäri ei uskonut ja intti, että vähän on huulille lipahtanut, kun kerran olin toisen kerran tullut raskaaksi. No synnytyksessä alatutkimuksessa huomasivat, että oli reikä suolen ja emättimen välillä. Se sitten selitti tulehdukset ja raskauden. No nyt toivottavasti ei sellaista ole, kun repesin taas, mutta onneksi vain kolmannen asteen tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi