Miksi minua tuijotetaan? Kiusaannun siitä :(
Minua tuijotetaan kun liikun ulkona ja koen sen häiritseväksi. Tulee sellainen olo, että oonko jotenkin epänormaali. En vain ymmärrä miksi porukka tuijottaa, alan itsekin miettimään että mulla on vaatteissa jotain vikaa tai tahroja joita en ole huomannut, tai ehkä meikit ovat hikoilleet pitkin naamaa, hiukset oudosti tms. Tänäänkin kaupungilla muutama ihminen tuijotti ihan häpeilemättä ja pitkään. Oli pakko käydä vessassa tarkistamassa vaatteet yms, että onko nyt joku hassusti. Olen ihan tavallisen näköinen kolmekymppinen nainen, vähän pullukka, ruskea polkkatukka ja pukeudun normaalisti, ennemmin peittävästikin.
Kommentit (44)
Näyttävät ihmiset saavat tuijotuksia osakseen. Tough yeah.
Ihan tyhmää alkaa selittää, etteikö kukaan koskaan tuijottaisi ketään kaupungilla. Eihän kielestä edes löytyisi verbiä kyseiselle toiminnalle, jollei sitä esiintyisi. Tuskin täällä kukaan väittää tulevansa tuijotetuksi koko ajan. Olisin kyllä itsekin kiinnostunut kuulemaan näistä tuijottamisen motiiveista.
Tuijottaville ihmisille ei ole äiti opettanut, ettei ole kohteliasta tuijottaa.
Itse ainakin katson vain ja ainoastaan hyvää tarkoittaen. Enkä jaksa uskoa, että juuri kukaan joitain keskenkasvuisia teinejä lukuunottamatta tarkoittaa mitään pahaa, jos katsoo vähän pidempään.
Saattaa johtua myös ihan vain siitä syystä, että olet kaunista katseltavaa:)