Tapailemani mies tutki salaa rintsikoideni kokolappua
Olin suihkussa ja mies odotteli. Hän ei kuullut kun tulin vaan jäi kiinni että oli alusvaatelaatikollani ja tiiraili rintsikoideni kokolappua.
Onko mielestänne ok vai ei? Ei rintsikoideni koko ole mikään salaisuus mutta laatikoiden kaivelu on vähän epämiellyttävää.
Kommentit (9)
Ehkä aikoo ostaa sulle lahjaksi jotkut seksikkäät liivit ;)
Se on transu. Odota vain kunnes se paljastuu.
Hah, mun yks entinen tapaus teki samaa, oli äijä nolona ku tulin suihkusta. Vieläkin kysymysmerkkinä että mitä helvettiä se sillä tiedolla teki, pervo. Ei kyllä uusia rintsikoita näkynyt meinaa...
Vierailija kirjoitti:
Olin suihkussa ja mies odotteli. Hän ei kuullut kun tulin vaan jäi kiinni että oli alusvaatelaatikollani ja tiiraili rintsikoideni kokolappua.
Onko mielestänne ok vai ei? Ei rintsikoideni koko ole mikään salaisuus mutta laatikoiden kaivelu on vähän epämiellyttävää.
Ei se mitää mutta mun nykyinen mies puki mun rintsikat päälleen ja huomattiin se vasta rannalla illalla sekstaillessa.
Enpä todellakaan tykkäisi että joku tapailuhemmo kaivelisi laatikoitani tai kaappejani.
Outoja kavereita, ilmeisesti leuhkii kavereilleen jos on D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitää mutta mun nykyinen mies puki mun rintsikat päälleen ja huomattiin se vasta rannalla illalla sekstaillessa.
Törkeää, jättäisin tuommoisen. Ympärysmitta taatusti venynyt ja rintsikat entiset. Itse en antais anteeksi ellei ostaisi vähintään kymmenet tilalle erikoisliikkeestä.
Miten se muutoin osaisi puhua muiden kanssa naisten tissien koosta?
Jostain ne naisetkin selvittävät miesten peniksen mitat puolen sentin tarkkuudella niin mikseivät miehet tekisi samaa.
Ehkä olet trophy wife -materiaalia ja halusi brassailla kavereilleen rintojesi koolla.