Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jokin tv-sarja ollut mielestäsi ensin jopa hyvä, mutta jonkin ajan päästä täysin sietämätön?

Vierailija
10.08.2018 |

Ilman että sarja olisi muuttunut mihinkään.

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-1-1

Ensimmäinen kausi ok, mutta sitten muutui kunnon SJW-sarjaksi jossa pahat valkoiset saava aina palkkansa hyviltä ei-valkoisilta. Ja tämä tapahtui joka jaksossa kunnes lopetin katsomisen toisen kauden lopulla. Ei kiinnostanut "rotuagenda" vaan ne pelastushommat.

Vierailija
122/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan tulet.

Ensimmäinen kausi oli kiva ja raikas, mutta sen jälkeen alkoi totisesti ärsyttää näyttelijöiden ohjaaminen huutamaan aina ja joka tilanteessa, kaikissa mahdollisissa tunnetiloissa. Todella tuntui siltä, että mitään muuta tunneilmaisun keinoa hahmoille ei annettu kuin kurkku suorana huutaminen. Katsojan aliarviointia ja ärsyttävää stereotypiointia - sarjaahan esiteltiin vähän niin kuin "pohjoisen mentaliteetin kuvaajana".

Myös pääparista meni vähän maku sen jälkeen kun menivät naimisiin. Jokin kiva, piristävä vääntö heidän väliltään katosi.

Taivaan tulissa alko mennä se touhu överiksi ne ilotalot rekassa ja se järjetön örvellys.

Ei Kemijärvellä eikä Lapissa elämä sellaista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon Kotikatu. Olin henkisesti keski-ikäinen lapsi ja katsoin sitä mielummin kuin vasta-alkaneita Salkkareita joista ikäiseni intoilivat. Sitten lopulta tuottaja vai ohjaaja vaihtui joksikin salkkarihepuksi ja sarja muuttui täysin. Onneksi tajusivat pian sen jälkeen lopettaa.

Aika on kyllä varmaan vähän kullannut muistoja, jossain vaiheessa vanhat Kotikset tuli Areenaan ja yritin niitä katsoa, mutta alku oli vielä niin kömpelöä, etten kauaa jaksanut seurata. Pääsi varmaan myöhemmillä kausilla paremmin vauhtiin. 

Vierailija
124/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game Of Thrones. Laahaa alusta lopuun ja sitten kaikista tuli yhtä'äkkiä kaikkien kavereita. En tykkää.

Vierailija
125/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ally McBeal

Vierailija
126/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykster kirjoitti:

9-1-1

Ensimmäinen kausi ok, mutta sitten muutui kunnon SJW-sarjaksi jossa pahat valkoiset saava aina palkkansa hyviltä ei-valkoisilta. Ja tämä tapahtui joka jaksossa kunnes lopetin katsomisen toisen kauden lopulla. Ei kiinnostanut "rotuagenda" vaan ne pelastushommat.

Taidan olla sitten jo aivopesty, koska tuollainen ei ainakaan häiritsemään ole alkanut. Sentään valkoinen palomies bylsii mustaa poliisinaista ou jes!

Vierailija
127/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtään tällaista muuta kuin HEROES. Alussa mielenkiintoinen kuin mikä ja sitten muuttui oudoksi ja loppui kokonaan kun ihmisiä ei enää kiinnostanut.

Vierailija
128/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Affair ja Kosto

Olin tulossa mainitsemaan The Affairin. Eka kausi oli loistava, ja sitten tapahtui jotain että koko sarja menetti punaisen langan.

Vierailija
129/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi, joista kumpikaan ei ehkä muuttunut mutta mulla vain meni jostain syystä hermot:

Girls. Ekan kauden alku oli lupaava ja tykkäsin, mutta tosi pian alkoi ahdistaa ja ärsyttää ne hahmot niin paljon, että pääsin vaan kakkoskauden pariin ekaan jaksoon. Kuulemma myöhemmin muuttui surkeaksi.

Riverdale. Tykkäsin ekasta kaudesta mutta sen jälkeen en vaan jotenkin ole jaksanut katsoa paria jaksoa enempää. En tiedä miksi, mutta sarja alkoi ärsyttää.

Vierailija
130/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset Naiset. En tiiä oliko tää niin hyvä alkujaankaan, mutta onnistui mainonnassaan sillä arvelin seuraavani jotakin huippusarjaa.

Bad Girls. Tää koki ihan valtavan tason laskun laadukkaasta draamasta naurettavaksi saippuaoopperaksi ja herkeämättömäksi homo/lesbo/transu tuputukseksi.

Vierailija
131/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

astraltv 

Vierailija
132/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Robot. Tappoivat yhden mun lempihahmoista siinä, niin meni jotenkin maku. 

Vierailija
133/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen asialla oli alussa parempi, kunnes se David tuli liian keskeiseksi henkilöksi. Ja Claude oli parempi tyyppi kuin seuraajansa Peggy ja Vernon.

Vierailija
134/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Midsomerin murhat. Oli aikoinaan minun ja äitini yhteinen lauantai-iltojen ilo. Ensin se Barnabyn söötti apupoika vaihtui sellaiseen superärsyttävään ja lopulta itse Barnabynkin näyttelijä vaihtui. Ei kiinnostanut enää :(

Edellistä kompaten Serranon perhekin lässähti pahasti loppua kohden. Ylipäätään kaikissa pitkäaikaisissa sarjoissa, jossa hahmot alkavat kovasti vaihtua käy usein näin.

Myöhempi Barnaby on se aiemman veli, siinä vaihtui siis hahmokin.

Vierailija
135/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella taidan olla ainoa joka piti myös Lostin viimeisistä kausista. 

Eka kausi oli paras, mutta oli silti viihdyttävä loppuun asti !

Vierailija
136/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Midsomerin murhat. Oli aikoinaan minun ja äitini yhteinen lauantai-iltojen ilo. Ensin se Barnabyn söötti apupoika vaihtui sellaiseen superärsyttävään ja lopulta itse Barnabynkin näyttelijä vaihtui. Ei kiinnostanut enää :(

Edellistä kompaten Serranon perhekin lässähti pahasti loppua kohden. Ylipäätään kaikissa pitkäaikaisissa sarjoissa, jossa hahmot alkavat kovasti vaihtua käy usein näin.

Myöhempi Barnaby on se aiemman veli, siinä vaihtui siis hahmokin.

Serkku

Vierailija
137/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista kotimaisista: Kaikki synnit oli ensimmäisestä jaksosta viimeiseen hyvä ja mielenkiintonsa säilyttävä ( 1. Kausi). Sen sijaan Suden hetki alkoi kiinnostavasti, mutta kahden jakson jälkeen menetti otteensa ja tuli turhaa tyhjäkäyntiä . Vielä pitäisi sinnitellä viimeinen jakso, vaikka tuntuu turhalta.

Vierailija
138/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit. En olisi uskonut että se voi mennä noin huonoksi.

Vierailija
139/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Supernatural. Nautin siitä sarjasta niin paljon siihen asti kun Dean joutui h*lvettiin. Siihen se olisikin pitänyt lopettaa eikä vain jatkaa väkisin. 

Vierailija
140/203 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babylon Berlin. Muuten hyvä, mutta en kestänyt sitä juonittelua.