Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata näköjään laittaa opettajille positiivista palautetta

Vierailija
10.08.2018 |

Pari kolme kertaa on ollut tilanne, että lapsella on ollut mielestäni tosi hyvä opettaja ja olen halunnut keväällä kiittää ja antaa kehuja ja tuoda ilmi sen, että ollaan oltu tosi tyytyväisiää hänen toimintaansa jne.

Mutta mikä on vastaus! Joka kerta ollut tyyliin : kiitos itsellenne tai kiitos myös teille t. ope

Opettajat valittaa kun vanhemmat haukkuu wilmassa jne. Mutta sitten kun joku joskus laittaa positiivista palautetta niin minun mielestä vastaus voisi olla vähän muunlainen kuin noin "tyly". En tarkoita sitä että hänen pitäisi alkaa meitä tai meidän lasta ylistämään heti, vaan voisi ehkä jotenkin kiittää positiivisesta palautteesta.

Ei ole tapana jatkuvasti jotain viestejä laitella, mutta jos olen kokenut että oikeasti on aihetta mainita jotain erityistä ja halunnut siitä kiittää, niin sen olen tehnyt. Mutta ei tosiaankaan näköjään kannata sitä tehdä.

Jos joku minua työssäni kiittää ja kehuu kauniisti. Niin varmasti kiitän kehuista tai jotenkin tuon ilmi että oli kiva kuulla positiivinen palaute tms. Vaikka itse olisin asiakkaasta mitä mieltä tahansa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olisitte kiitelleet vuoron perään toisianne ja joutuneet ikuiseen noidankehään. "Kiitos sinulle" "kiitos kiitoksestasi" "voi kiitos että kiitit kiitoksestani"...

Vierailija
22/22 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko ylitse vuotavaa kehumista lapsestasi tai sinusta vanhempana?

Eikö palautteen antamisessa ole juttu se palautteen antaminen, ei siihen vastaaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan