Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta mukavampaa painaa bussissa nappia itse vai odotatko että joku muu painaa?

Vierailija
10.08.2018 |

Jos pysäkiltä on vielä vähän reilummin matkaa seuraavalle, painatko nappia pian sen jälkeen kun bussi on lähtenyt liikkeelle pysäkiltä vai odotatko/toivotko että joku muu painaisi sitä sinun sijastasi?

Ja kyllä, valvon yöni miettien tällaisia asioita.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että olen epähuomiossa painanut nappulaa liian aikaisin ja bussi tekee salamapysähdyksen edelliselle pysäkille. En uskaltanut sanoa, että ei kun vasta seuraavalla pitäis päästä, vaan olen häpeillen  poistunut. Sitten vaan kävelemään, ei auta mikään.

Vierailija
22/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen lapsia odottamassa innokkaana että pääsisivät painamaan nappia annan heille mahdollisuuden ennen kuin painan itse.

Minä samassa tilanteessa pyrin aina painamaan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on oleskella bussin takaosassa ja painaa nappia juuri kun joku toinen kurottaa kättään sitä painaakseen. Kihertelen itsekseni, joidenkin naama oikein venähtää, höpläytys se on pienikin höpläytys.

Vierailija
24/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja jos joku kerkeää ennen minua, noijun ja huudan niin perkeleesti.

Vierailija
25/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina mahdollisimman taakse istumaan. Aina kun näen että joku meinaa painaa nappia niin painan juuri vähän ennen ja huudan EKA.

Vierailija
26/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin kansakoulun ekalla luokalla muutaman kerran linjurilla ja aina joku muu jäi koulun pysäkillä pois.

Paitsi sitten kerran kun auto ei pysähtynytkään! Kun olin niin arka etten uskaltanut painaa nappia.

Pääsin sitten seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin kouluun. Tunsin itseni noloksi, vaikka tuskin kukaan noteerasi tilannetta.

Vierailija
27/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huonoja bussikuskeja Suomessa on, tai miten typeriä suomalaiset, jos kukaan ei oleta että kuskin pitää tehdä työnsä ja pysähtyä pysäkillä vaikka nappia olisi painettu viisi min aikaisemmin. En uskaltaisi olla noin omissa ajatuksissa olevan kuskin kyydissä.

Vierailija
28/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen lapsia odottamassa innokkaana että pääsisivät painamaan nappia en anna heille mahdollisuutta painaa, vaikka en jäisi pysäkille

Vierailija
29/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään painaa nappulaa...

t: A Auer

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä