Itsekseen räyhäävä naapuri alkoi jupisemaan raiskaamisesta
Asumme tällä hetkellä kaupungin vuokrakerrostalossa. Naapurit ovat järjestään todella mukavia, mutta heitä harvemmin näkee, kun ovat töissä tai vetäytyneitä omiin oloihinsa.
Kaikista meistä lähtee ääntä, varsinkin meidän lapsista, mutta kukaan ei valita toisten melusta. Viereisessä rapussa maan tasolla asuu kuitenkin tapaus, joka on alkanut ahdistaa. Tuuletusräppänästä on aina välillä kuulunut miten hän rähisee itsekseen ja olen ajatellut, että tyyppi avautuu puhelimeen. Nyt hellejaksolla on siirtynyt istumaan "puutarhaansa" eli parveketta vastavalle aidatulle pläntille ja tajusin, että ihan itsekseen hän puhuu.
Hän on siellä, kun puoliso lähtee töihin, tulee töistä, kun vien lapset kerhoon ja pois sieltä. Jatkuva räyhä päällä, kiroilee miten hänet on petetty ja kaikki on paskaa, helvettiin joudutaan ja mitä vielä. Koska talossa ei ole tapana valittaa muista, olen antanut olla. Tänään aamulla roskia viedessä kuulin, että hän vaihtoi levyä ja nyt selittää itsekseen vihaisesti raiskaamisesta.
Ahdistaa. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Isännöitsijä (kaupunki) ei käsittele yhteydenottoa, jos vain minä valitan. Jos kutsuu poliisin, muuttuuko vain vainoharhaisemmaksi?
Ei kai siinä mitään, jos itsekseen höyryjä päästää. Hän on vain päästellyt niitä jo päiväkausia. Musta raiskaamisesta huutelu pitää jo jonkun varmistaa, talossa on lapsiperheiden lisäksi kuitenkin useampi yksin elävä, jotka eivät pystyisi häneltä puolustautumaan.
En tiedä kävikö kukaan siellä, mutta päivä on ollut rauhallinen eikä meille ole enää kuulunut jupinaa. Toivottavasti saa apua.
Ap