Kuorsaan 》 mies tökkii 》 kumpikin nukkuu surkean huonosti. Mikä neuvoksi?
Miten teillä on ratkaistu kuorsauksesta johtuva univaje?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu toisessa huoneessa.
Tai ongelmatapaus. Nenään saa jotain laastareita, jotka joitain auttaneet.
Meillä ei ole ylimääräistä huonetta, josta toinen saisi makkarin.
Ap
Omat huoneet tai jos et kuorsaa kovaa, miehelle korvatulpat.
Hipsin sohvalle niinä öinä kun häiritsee liikaa. Harvoin onneks
Eri huoneissa nukkuminen ei auta, koska mies kuorsaa niin lujaa että kuuluu seinien läpi koko talossa.
Eri makuuhuoneet. Itse olen levoton nukkuja ja mies kuorsaaja.
Tuntuu siltä, että jossain nenän ja nielun välimaastossa on aina limaa, joka lähtee kurlaamaan heti kun alan vaipumaan uneen. Kuulen sen itsekin.
Ap
Apteekista saa erilaisia nenälaastareita ja nielusuihkeita, joista voi olla apua. Kokeile ensin niitä ja jos ei auta, mene lääkäriin. Tee ongelmalle jotain pian, ennen kuin olette molemmat ihan zombeina. Itse olen ollut valmis melkein avioeroon, kun monta yötä on mennyt kuunnellessa toisen kuorsausta.
Vierailija kirjoitti:
Eri huoneissa nukkuminen ei auta, koska mies kuorsaa niin lujaa että kuuluu seinien läpi koko talossa.
Vie ukkos lääkäriin, tuo ei ole normaalia.
Meillä on nyt 10 vuotta ollut omat makuuhuoneet. Seksi kukoistaa kun saa nukkua silloin kun pitää nukkua. Jaksaa töissä paremmin. Se pelasti meidän avioliiton, nyt 20 oltu naimisissa.
No kuorsausleikkaus ei aina auta!!
Mies kuorsaa ja kuorsausleikkauksia tehty jo 3! Yhä kuorsaa. On myös purukisko ja nenäteippi ja tukityyny, edelleen kuorsaa. Erikoislääkäri sanoi että kaikkivon nyt tehty, enempää ei voi operoida.
Eri huoneet rstkaisuna. Nyt ja ikuisesti. En vii ollenkasn nukkua kuorsaajan vieressä.
Ap, vessaan voi mennä nukkumaan myös irtopatjalla. Toisen pitää saada nukkua!
Lääkäriin keskustelemaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Voi Nasu! Sä olet taas palstoilla!
Joskus mies tökki mua aamuyöstä, kun "kuorsaan niin että ei saa nukuttua". Oikeasti mies nukahtaa jo 20-21 välillä ja ei mikään ihme, että 3-5 välillä jo heräilee. Herätyskello soisi töihin 5.30. Kukaan muu ei ole asiasta koskaan maininnut ja joskus mies on herättänyt kuorsaamisen takia vaikka olen jo hereillä... Tiedä sitten. Mies toki itse kuorsaa erittäin kova äänisesti. Ei tosin haittaa mun nukkumista. Joskus miettinyt herääkö se omaan kuorsaukseen eikä mun. 🤔
En kehtaa mennä lääkäriin, kun olen lihonut aika paljon tässä viimeisen 5-10 vuoden aikana. En ole aina kuorsannut. Jos kuorsaus johtuukin ylipainosta ja lääkäri nauraa minut pihalle ja käskee laihduttamaan.
Ap
Kuorsaaja menee toiseen huoneeseen häiritsemästä!
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa mennä lääkäriin, kun olen lihonut aika paljon tässä viimeisen 5-10 vuoden aikana. En ole aina kuorsannut. Jos kuorsaus johtuukin ylipainosta ja lääkäri nauraa minut pihalle ja käskee laihduttamaan.
Ap
Ylipainolla on merkitystä kuorsaukseen, joten tottakai lääkäri voi sanoa sen neuvoksi. Vaikka laihduttaminen on usein vaikeaa, ei leikkauskaan ole mikään helppo ratkaisu. Ota nyt ensiavuksi ne apteekin laastarit ja suihkeet ja huomioi, että pienikin painonpudotus voi auttaa asiaa.
Mies nukkuu toisessa huoneessa.