Työpaikka laskuttaa kahvista 5 euroa
Kahvihuoneessa on automaatti, johon kelpaa vain setelit eikä anna kolikoita/vaihtorahaa niistä. Hinta on siis halvin seteli eli 5 euroa. Pomo on ilmaissut huolensa, että kahvipaketteihin kuluu liikaa firman rahaa jos ei makseta. Kone on jostain muualta, missä seteleillä on vähemmän rahallista arvoa, mutta pomon mielestä 5 euroa kuppi on käypä hinta.
Mielipiteitä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa valtiolle töihin, me maksamme itse kahvimme.
Ajattelin ihan samaa. Auta armias, jos joku ehdottaisi valtion työntekijöille ilmaisia kahveja, mikä soppa siitä syntyisi.. Kahvikasssalla mennään ja joku hakee omalla ajalla kahvipaketit...
Vierailija kirjoitti:
Keskisuuressa perhefirmassa kahvit työntekijöille maksoi 300 000 e vuodessa. Kahvin valmisti lounasravintolayrittäjä ja laskutti juodin määrän mukaan. Kallista. Tätä ei monivtyöntekijä ajattele tai osaa arvostaa.
T. Talouspäällikkö
Eli se porukka joi noin 11 kuppia kahvia päivässä? Kaikki 249 työntekijää? Joka työpäivä? Ei tainnu paljoa tulla hommat tehdyksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kahvista maksetaan. Luuleeko arvon työntekijä, että ilmaisia juomia on olemassa?
Täytyy olla melkoinen paskapulju jos ei edes kahveja tarjota talon puolesta. Olen elämäni aikana työskennellyt melkein kymmenessä firmassa, ja kaikissa on saanut vähintään sitä kahvia (monissa myös pientä syötävää, virvoitusjuomia yms.).
Tervetuloa kunnalle. Kaikki maksetaan itse. Virkistyspäivä tarkoittaa, että kuunnellaan kun talouspäällikkö käy läpi budjettia.
Vierailija kirjoitti:
Keskisuuressa perhefirmassa kahvit työntekijöille maksoi 300 000 e vuodessa. Kahvin valmisti lounasravintolayrittäjä ja laskutti juodin määrän mukaan. Kallista. Tätä ei monivtyöntekijä ajattele tai osaa arvostaa.
T. Talouspäällikkö
300 000e/vuodessa kahviin?
Vaikka koko jengi joisi monta erikoiskahvia päivässä, ei siltikään mene tuota summaa kahviin.
Kahvit on verovähennyskelpoisia, mutta kahvimaksut on tuloja.