Kuinka yleistä: seksi on tai oli taivaallista ja ihanaa, mutta miehen kanssa ei muuten halua olla tekemisissä
Onko kokemusta. Mikä näissä miehissä sitten ollut vikana: liian vanha, köyhä, älyllisesti lahjaton, mielipiteet vääriä vai jotain muuta?
Kommentit (25)
En mene sänkyyn miehen kanssa joka on älyllisesti lahjaton.
Minulla sama.
Rakastelen mustia nuoria miehiä ihanasti.
Paljaalla.
Syvälle.
Salaa.
Perheen elättämiseen ja kodin rakentamiseen westendissä on minulla suomalainen vaalea keski-ikäinen mies.
Vanha. Ajatusmaailma ja jutut niin erilaisia ettei vaan lähde. Politiikka/pappamoottoripyöräily/etc ei hirveästi innosta.
Espoolainen perheenäiti40 kirjoitti:
Minulla sama.
Rakastelen mustia nuoria miehiä ihanasti.
Paljaalla.
Syvälle.
Salaa.Perheen elättämiseen ja kodin rakentamiseen westendissä on minulla suomalainen vaalea keski-ikäinen mies.
Porvoolaistutkani hälyttää tämän kohdalla
Miehellä oli liian kirjava historia. Yli 100 naista takana joten eihän sitä vakavissaan voinut ottaa. Itsellä oli vain 2 miestä ollut ennen häntä joten hyvä ja taitava opettaja oli. Suhteen jouduin lopettamaan kun mies alkoi haluta muutakin ja kävi mustasukkaiseksi.
Liian kakara. Ei valmis sitoutumaan, lapsellinen, ei oikein kantanut vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli liian kirjava historia. Yli 100 naista takana joten eihän sitä vakavissaan voinut ottaa. Itsellä oli vain 2 miestä ollut ennen häntä joten hyvä ja taitava opettaja oli. Suhteen jouduin lopettamaan kun mies alkoi haluta muutakin ja kävi mustasukkaiseksi.
Jos olisi ollut alle 90 niin ihan okay
Taivaallista seksiä ei pidäkään koskaan pilata seurusteluyrityksillä, ja arjen harmaudella. Minulta muutama tällainen seksisuhde on lopahtanut sitten siihen että mies alkaa toivomaan parisuhdetta.
Kumppanikseni otin kuitenkin varmaotteisen, taitavan, erittäin rakkaan ja ihanan, mutten mitenkään seksin puitteissa taivaallisen miehen. Parisuhdeseksin tulee olla säännöllistä, kiireessä, ja väsyneenäkin harastaessa antoisaa, ja kumppanin sellainen joka osaa lukea puolisoa.
Taivaalliset hommelit on sitten niitä "voih, en voi uskoa tätä vetovoimaa välillämme!" ja "Oih, miten hän saakaan sukat pyörimään jaloissani pelkällä tekstiviestillä" -osastoa.
Tällainen ei kestä arjen harmautta, kipua ja sairautta, pitkiä välimatkoja, omaishoitajuutta, lapsen vammaisuutta, työpaikanmenetystä, syöpää jne. Silloin jää vain pistävä tunne rintaan miten mahtavaa kaikki aluksi olikaan, ja luultavasti sillä kumppanilla on selän takana toisen kanssa sitä samaa taivaallisuutta :p
Liikaa naisia menneisyydessä, en tahdo sellaista miestä kumppanikseni.
Seksi on ihanaa ja taivaallista, koska tiedät ettei sinun tarvitse kohdata miestä arjessa. Mies voi olla vähän tai paljon renttu ja sinä voit olla vapaasti tuhma ilman pelkoa nolostumisesta. Ihan perussettiä näin kiltin tavismiehen näkökulmasta joka saa toimia kukkarona ja leffaseurana, mutta ei kelpaa sänkyseuraksi.
Olin 15. Hän suuteli niin ihanasti, että ihmettelin mikä minulle tuli. Olisin halunnut siinä paikassa lisää lisää lisää. Pikkarit kastuivat kummasti. Huohotin. Hänen piti lähteä, kaverit tööttäsivät autossa. Hän oli liian kovaääninen, ruma, en tykännyt hänestä. Ällöttävä. Vanha: 17!
Luulin, että samalaisia suutelijoita tulee lisää. Ei tullut. Kauniita, ihania, rakkaita kyllä tuli.
Olen ollut yhdelle naiselle tällainen - käytännössä meidän olisi pitänyt panna koko ajan valveilla ollessa, sillä seksin aikana & seksin jälkeinen raukea 15-30 min oli ainoat hetket kun ei ärähdelty/auottu päätä toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi ollut alle 90 niin ihan okay
No ei, yhden käden sormissa pitää pysyä. Itsekin oon pysynyt, vaikka tuosta suhteesta on jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisia kaatanut mies, reippaasti yli sata kappaletta, oli huonoin kumppani sängyssä. Se jotenkin luuli että se että on tuikannut eteen ja taakse monen ihmisen kanssa (ilmeisesti aina samalla tavalla) tekee hänestä mystisesti hyvän rakastajan :D :D
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ihanaa ja taivaallista, koska tiedät ettei sinun tarvitse kohdata miestä arjessa. Mies voi olla vähän tai paljon renttu ja sinä voit olla vapaasti tuhma ilman pelkoa nolostumisesta. Ihan perussettiä näin kiltin tavismiehen näkökulmasta joka saa toimia kukkarona ja leffaseurana, mutta ei kelpaa sänkyseuraksi.
Kyllä mä olen löytynyt tavismiehen jonka kanssa synkkaa sängyssä ja sen ulkopuolella. Joidenkin kanssa on sit synkannut vain toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisia kaatanut mies, reippaasti yli sata kappaletta, oli huonoin kumppani sängyssä. Se jotenkin luuli että se että on tuikannut eteen ja taakse monen ihmisen kanssa (ilmeisesti aina samalla tavalla) tekee hänestä mystisesti hyvän rakastajan :D :D
En tarkoittanutkaan että se mitään takaisi. Mut tällä miehellä oli halu antaa nautintoa naisille joten oli oppinut suhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen löytynyt tavismiehen jonka kanssa synkkaa sängyssä ja sen ulkopuolella. Joidenkin kanssa on sit synkannut vain toisessa.
Jos käsität aoituksessa mainitun taivaallisen synkkaamiseksi, niin et luultavasti ole sellaista taivaallisuutta koskaan kokenutkaan. No, ehkä vielä joku päivä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisia kaatanut mies, reippaasti yli sata kappaletta, oli huonoin kumppani sängyssä. Se jotenkin luuli että se että on tuikannut eteen ja taakse monen ihmisen kanssa (ilmeisesti aina samalla tavalla) tekee hänestä mystisesti hyvän rakastajan :D :D[/quote
Annoit mielelläsi pillua jännällä naistenmiehelle, mutta ujolle kiltille parin naisen kiltti miehelle et antaisi muuta kuin haukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanutkaan että se mitään takaisi. Mut tällä miehellä oli halu antaa nautintoa naisille joten oli oppinut suhteissaan.
Mun nykyinen mies oli ollut ennen minua neljän naisen kanssa, ikää siis jo yli 30, ja hänellä oli kyllä halu anttaa minulle nautintoa. Hän tosin opiskeli minua, kuulosteli ja kokeili, eli ei ollut opetellut mitään valmiita kuvioita muiden kanssa, joita sitten olisi käyttänyt minuun ne "opeteltuaan". Tosin joillekinhan vissiin semmoinenkin sopii, että toistetaan vaan samoja mitä muiden kanssa. Oma mieheni on todella hyvä rakastaja, eikä ole joutunut harjoittelemaan sitä satojen kanssa kuin apukoulusta apukouluun päästyään.
Mies liian vanha muihin juttuihin vaikka sängyssä ei ikäeroa huomaa