Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kokea muita naisia, mutta myös jatkaa suhteessani

Vierailija
09.08.2018 |

Löysimme kumppanini kanssa toisemme suht nuorina. Olemme olleet yhdessä kohta kymmenen vuotta ja lapsiakin meillä jo on. En ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa. Vaikka yhä rakastan puolisoani ja haluan viettää hänen kanssaan loppuelämäni, ovat toiset naiset olleet viimeaikoina jatkuvasti mielessä. Eivät ketkään tietyt naiset, vaan ihan tuntemattomat kadulla vastaantulevat naiset herättävät kiinnostusta.

Haluan kokea toisen naisen sängyssä, mutta en halua pettää. Jatkuva panetus ja halu muita naisia kohtaan ajaa minua hulluksi, ja häiritsee keskittymistäni muihin asioihin. Olen yrittänyt kaikkeni, mutta en vaan saa muita naisia mielestäni. Tuntuu, että kadun vanhempana, jos en koe nyt nuorena muita naisia. Onko tähän ratkaisua, joka ei johda eroon? Voin yrittää pitää haluni hallussa mielenterveyteni kustannuksella, mutta pelkään, että jossain suhteen vaikeassa vaiheessa sitten ratkean ja petän. Naiset, onko sopivaa tapaa kysyä, onko muiden naisten kanssa seksin harrastaminen ok puolisolle?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon ovat päätyneet kaikki tietämäni tapaukset joissa molemmat luvalla vähän kokeilivat. Eivät siis olleet alunperin avoimia suhteita, eikä ne kuule ap sellaisiksi ajan myötä muutu. Kaikkia vieras kiinnostaa, jollei muuta niin ajatusten/ fantasioiden tasolla. Mitä niille ajatuksille tekee onkin toinen juttu..

Vierailija
42/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde on nykyään aika yleinen. Siitä ei vaan yleensä puhuta parisuhteen ulkopuolella. Oikeus panna muitakin ei tee parisuhteesta yhtään sen huonompaa kun ns ”normaali parisuhde”. Teidän pitää luoda yhteiset säännöt, esim. ettei kumppanin sukulaisia tai kavereita panna, ei yhteiseen kotiin muita seksikumppaneita, käytetään kondomia muiden kanssa jne. Sopikaa haluatteko, että toisista seksikumppaneista kerrotaan omalle kumppanille vai pidetäänkö omana tietona.

Ite oon seurustellu mieheni kanssa 12 vuotta, josta kolme ollaan oltu avoimessa suhteessa. Saa kysyä asiaan liittyviä asiallisia kysymyksiä niin kerron kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy onko sekstaaminen muiden kanssa ok.

Vaan kerro kuten täälläkin, että koska olitte toistenne ensimmäiset, olet jäänyt miettimään omien kokemuksien vähyyttä. Että olisiko lisäkokemuksesta omaankin suhteeseen lisää "maustetta". Mutta että pettämään et kuitenkaan haluaisi, etkä tällä todellakaan halua eroa. Jos nainen on avoimin mielin asian suhteen niin varmaan haluaa kanssasi hakea ratkaisua - mutta anna sen tulla häneltä. Jos ehdotat itse, saattaa loukkaantua pahastikin. 

Kannattaa pitää mielessä että vaimokin ehkä tahtoo kokeilla toisia miehiä. Noin vaan tiedoksi, ettei tule sitten yllätyksenä sinulle että jos sinä käyt vieraissa saattaa vaimokin käydä. Jos asia on itsellesi ok (ihan oikeasti?).

Vierailija
44/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivopestyjä olette te jotka täällä saarnaavat. Ei se ole keneltäkään pois jos käyt välillä kiksauttamassa muita naisia.

Ruokitaan nyt nälkäistä trollia.

Osaatko arvata mistä tulee termi parisuhde. Sitten jos muuta sovitaan niin se on asia erikseen.

Ymmärrät sitten kun kasvat aikuiseksi, nyt voit käydä äidiltä kysymässä pitääkö pestä hampaat jos ei jaksa.

Pitää.

Vierailija
45/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa pariterapiaa/ piristäkää omaa seksisuhdettanne uusilla tempuilla. Toivo että nuo keinot riittävät. Vieraissa käynti (luvankin kanssa) iskee karille vääjäämättä.

Vierailija
46/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluan vähän aikaa itselleni, miettiä elämääni kulta. Jospa asuisimme erillämme jonkinaikaa". Tämä lienee ainut keino. Se haluaako vaimo enää palata suhteeseen myöhemmin selviää vain kokeilemalla.

Tämä on oikeasti ainut reilu keino. Kun ei petä suhteessa ollessa vaan asumurerossa, on vielä mahdollisuus rakentaa myöhemmin uudestaan entinen suhde.

Ja aina kannattaa ottaa huomioon myös ne kolmannet osapuolet.

Vierailija
47/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy onko sekstaaminen muiden kanssa ok.

Vaan kerro kuten täälläkin, että koska olitte toistenne ensimmäiset, olet jäänyt miettimään omien kokemuksien vähyyttä. Että olisiko lisäkokemuksesta omaankin suhteeseen lisää "maustetta". Mutta että pettämään et kuitenkaan haluaisi, etkä tällä todellakaan halua eroa. Jos nainen on avoimin mielin asian suhteen niin varmaan haluaa kanssasi hakea ratkaisua - mutta anna sen tulla häneltä. Jos ehdotat itse, saattaa loukkaantua pahastikin. 

Tämä. Ja voihan olla että vaimokin haluaa kokeilla muita? Ei sen suhteen siihen tarvitse loppua jos on kummallekkin okei, eikä sotketa tunteita juttuun.

Itse olen sanonut miehelleni että jos tekee mieli pettää siitä vaan, kunhan osaa käyttää ehkäisyä ja katsoo sellaisen naisen ettei perästä kuulu, enkä saa tietää tai kuulla asiasta. Tärkeintä on että rakastaa vain ja ainoastaan minua ja perhettämme. Jos sitten joskus rakkaus loppuu niin mielellään myös kertoo sen ihan suoraan. Kaikesta pitäisi pystyä keskustelemaan kuten parhaat ystävät, se on se pitkän suhteen salaisuus ;)

Vierailija
48/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa aloitus saanut alapeukkuja. Itselläni on aika samanlainen tilanne, sillä erotuksella, että olen nainen eikä meillä ole puolisoni kanssa lapsia. Olemme olleet pitkään yhdessä ja hän on ollut ainoa kumppanini. Muuten kaikki on oikein hyvin, mutta vähän minua harmittaa, etten ole kokenut seksiä muiden kanssa. Jos hölmö vertauskuva sallitaan, vähän kuin olisi saanut maistaa vain yhtä jälkiruokaa elämänsä aikana. :D

Olen ehdottanut puolisolleni avointa suhdetta ja apua, sen keskustelun aloittaminen oli elämäni vaikein! Minua pelotti miten puolisoni reagoi asiaan. Onneksi hyvin, ja vaikkei hän ollutkaan valmis (ainakaan vielä) kokeilemaan järjestelyä, koin meidän lähentyneen keskustelun ansiosta, sillä olimme molemmat tosi rehellisiä tilanteessa, puhuimme paljon tunteistamme ja haaveistamme. Tämä oli ehkä mahdollista, koska emme yleisesti ottaen ole kumpikaan kovin mustasukkaisia persoonia ja luotamme toisiimme lujasti, annamme toisillemme tilaa jne.

Tilanne on nyt siis se, että koska kunnioitan puolisoni tahtoa elää monogamiassa, en tee aloitetta muiden miesten kanssa vaikka haluaisinkin. Elän mieluummin loppuelämäni hänen rinnallaan kuin jättäytyisin himoissani sinkuksi. Pettää en halua.

Jos puolisoni joskus haluaakin kokeilla avointa suhdetta, olen iloinen. Sanomattakin on selvää, että soisin hänelle samat vapaudet mitä toivon itselleni. Tosin, tuossa tilanteessa vaarana tietysti on, että joku ihastuu ja sydämiä särkyy. Ap:n tilanteessa kuvioissa on vielä lapsiakin, joten suhteen kariutuminen olisi isompi juttu.

Vierailija
49/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu se on joka naisella, ei se sen ihmeellisempää ole. Mutta et taida olla enää edes rakastunut, jos tuollaisia mietit. Varmaan kannattaa sitten erota, ei ainakaan pettää.

Vierailija
50/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde on nykyään aika yleinen. Siitä ei vaan yleensä puhuta parisuhteen ulkopuolella. Oikeus panna muitakin ei tee parisuhteesta yhtään sen huonompaa kun ns ”normaali parisuhde”. Teidän pitää luoda yhteiset säännöt, esim. ettei kumppanin sukulaisia tai kavereita panna, ei yhteiseen kotiin muita seksikumppaneita, käytetään kondomia muiden kanssa jne. Sopikaa haluatteko, että toisista seksikumppaneista kerrotaan omalle kumppanille vai pidetäänkö omana tietona.

Ite oon seurustellu mieheni kanssa 12 vuotta, josta kolme ollaan oltu avoimessa suhteessa. Saa kysyä asiaan liittyviä asiallisia kysymyksiä niin kerron kokemuksia.

No entäs nämä joiden kanssa olette säätäneet? Riski on, että joku voi todella satuttaa itsensä näissä jutuissa. Itse tiedän tapauksen jossa näin kävi. Naisen koko elämä lähti tuhoavaan suuntaan suhteesta naimisissa olevaan mieheen.

Tämä mies esitti vielä hyvää ihmistä, kävi kirkossa.

Vierailija
51/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka päädyitte avoimeen suhteeseen?

Vierailija
52/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs nämä joiden kanssa olette säätäneet? Riski on, että joku voi todella satuttaa itsensä näissä jutuissa. Itse tiedän tapauksen jossa näin kävi. Naisen koko elämä lähti tuhoavaan suuntaan suhteesta naimisissa olevaan mieheen.

Avoimessa suhteessa oleva ei voi olla hyvä ihminen tai käydä kirkossa?

Vierailija
53/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten teet niinkuin minun eksäni. Syyllistät estoisuudesta ja kannat luettavaksi O.n tarinoita.

Vierailija
54/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaan tietysti aina uusille seksikumppaneille, että ollaan parisuhteessa, ja että haluan häneltä vaan seksiä. Suurinosa niistä seksikumppaneista on ollut yhdenillanjuttuja, joita en oo nähny enää seksin jälkeen.

Vierailija
55/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh - älä tee huorin? Kyllä musta tossa joku ristiriita on.. Mutta ei mua haittaa, itse en käy kirkossa ( tai ole avoimessa suhteessa)

Vierailija
56/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom: Esittää hyvää ihmistä voi hyvinkin. Tätä tekee moni joka oikeuttaa törkeän hyväksikäytön itselleen.

Tämä tarinani on tosi. Nainen on nyt kuollut, mies tietääkseni elossa. Toivon oikeasti, että joutuu jotenkin vastuuseen. Veikkaisin, että vaimo ei kuitenkaan tiennyt.

Vierailija
57/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpa aloitus saanut alapeukkuja. Itselläni on aika samanlainen tilanne, sillä erotuksella, että olen nainen eikä meillä ole puolisoni kanssa lapsia. Olemme olleet pitkään yhdessä ja hän on ollut ainoa kumppanini. Muuten kaikki on oikein hyvin, mutta vähän minua harmittaa, etten ole kokenut seksiä muiden kanssa. Jos hölmö vertauskuva sallitaan, vähän kuin olisi saanut maistaa vain yhtä jälkiruokaa elämänsä aikana. :D

Olen ehdottanut puolisolleni avointa suhdetta ja apua, sen keskustelun aloittaminen oli elämäni vaikein! Minua pelotti miten puolisoni reagoi asiaan. Onneksi hyvin, ja vaikkei hän ollutkaan valmis (ainakaan vielä) kokeilemaan järjestelyä, koin meidän lähentyneen keskustelun ansiosta, sillä olimme molemmat tosi rehellisiä tilanteessa, puhuimme paljon tunteistamme ja haaveistamme. Tämä oli ehkä mahdollista, koska emme yleisesti ottaen ole kumpikaan kovin mustasukkaisia persoonia ja luotamme toisiimme lujasti, annamme toisillemme tilaa jne.

Tilanne on nyt siis se, että koska kunnioitan puolisoni tahtoa elää monogamiassa, en tee aloitetta muiden miesten kanssa vaikka haluaisinkin. Elän mieluummin loppuelämäni hänen rinnallaan kuin jättäytyisin himoissani sinkuksi. Pettää en halua.

Jos puolisoni joskus haluaakin kokeilla avointa suhdetta, olen iloinen. Sanomattakin on selvää, että soisin hänelle samat vapaudet mitä toivon itselleni. Tosin, tuossa tilanteessa vaarana tietysti on, että joku ihastuu ja sydämiä särkyy. Ap:n tilanteessa kuvioissa on vielä lapsiakin, joten suhteen kariutuminen olisi isompi juttu.

Ihmettelen kyllä näitä alanuolia ja haukkumista täällä. Olenko muka jotenkin huono ihminen, kun tunnen näitä aivan varmasti tavallisia asioita, joista ei vaan puhuta? Pettänyt en ole, enkä halua. Ihmeellisiä nämä vihaajat täällä. Mutta kiitos, kun kerrois kokemuksesi. En tiedä, uskallanko itse edes ehdottaa avointa suhdetta. En ainakaan vielä lähiaikoina, tälläisen reaktion kun sain naisilta.

Vierailija
58/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne, mutta olen nainen ja haluan kokea muita miehiä.

En voi mitään sille että kun ajattelenkin jonkun karismaattisen miehen sisälleni johon tunnen vetoa niin olen jo aivan kuumana.

En ole vielä pettänyt miestäni, mutta pelkään pahoin etten pysty olemaan hänelle uskollinen enää kovin kauaa.

Rakastan häntä mutta seksuaalinen loisto joka oli suhteemme alkupuoliskolla alkaa hiipua, hän ei enää kiihota minua samalla tavalla kuin ennen.

Vierailija
59/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kolmannet osapuolet olleet sinkkuja, itsekin avoimissa suhteissa vai mitä? Ja oletko ottanut oman vakisuhteesi puheeksi muiden kumppanien kanssa? Onko kukaan koskaan ihastunut ja halunnut suhteesta vakavampaa?

Vierailija
60/85 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka päädyitte avoimeen suhteeseen?

Ollaan aina juteltu avoimesti kaikista asioista niin uskalsin suoraa ehdottaa asiaa. Mies kertoi, että oli miettinyt samaa, mutta odotti että ehdotan ensin itse. Molemmille on ollut hyvä ratkaisu varsinkin kun mies työnsä puolesta matkustelee paljon niin seksiä emme voi yhdessä harrastaa niin usein kuin olisi tarve.