Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merivoimien uusien alusten hinnalla voisi laskea joka syntyvän lapsen vanhempien veroja 10 000€

Vierailija
09.08.2018 |

Monen vuoden ajan.

Semmoiset prioriteetit nyky-Suomessa. Mitä väliä jos kuollaan sukupuuttoon, pääasia että on hienot häivealukset.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että lapsettomat laitettaisiin taas maksajan osaan?

Ei vaan lapsettomien ja lapsellisten elintaso tasattaisiin. Ei ole mitenkään perusteltavissa, että lapsettomat reissaa ympäri maailmaa ja ostelee luksustavaraa samalla kun lapselliset elävät niukkuudessa. Ette te lapsettomat kuitenkaan itse rahoita elämäänne vanhuksina.

Lapsettomat maksavat reilusti enemmän veroja. Lapsellisia tuetaan rutkasti.

Silti lapsettomien elintaso on parempi.

Valintojen maailma

Vierailija
42/43 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vtussa lapsiperheille.Olen lapseton työssäkäyvä ihminen.Kustannan teidän räkänokkien kouluja,neuvoloita,teidän synnytyksiä ja mammalomia ja lastensairaushoitolomia ja töissä pitää työvuorossa ja kaikessa huomioida näiden lapsellisen ihmisten tarpeet.Oitäiskö teille kaikkien näiden ilmaisten/puoli-ilmaisten hyötyjen lisäksi antaa vielä hitosti rahaa.Lapsia ei ole pakko tehdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vtussa lapsiperheille.Olen lapseton työssäkäyvä ihminen.Kustannan teidän räkänokkien kouluja,neuvoloita,teidän synnytyksiä ja mammalomia ja lastensairaushoitolomia ja töissä pitää työvuorossa ja kaikessa huomioida näiden lapsellisen ihmisten tarpeet.Oitäiskö teille kaikkien näiden ilmaisten/puoli-ilmaisten hyötyjen lisäksi antaa vielä hitosti rahaa.Lapsia ei ole pakko tehdä

Miksi vtussa kukaan haluaisi maksaa eläkkeesi ja lonkkaleikkauksesi kun olet eläkkeellä? Etenkin kun asenteesi on tuollainen.