Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puuttuu kaikkiin kotitöihini

Vierailija
09.08.2018 |

Kaikkeen! Ennemmin möllötän omissa oloissani läppärillä tai puhelimella, kuin teen yhtään mitään, koska AINA tulee valittamaan miksi teen tämän näin tai noin. Tänään tulin töistä ja tein ruokaa ja hän pamahtaa 5min päästä huutaa ekan kerran: "missä sitä paistat, oletko kuullut voista?". Menee 10min ja tulee viereen valittamaan miksen siivoa jälkiäni. Vastaan, että voisitko antaa mun ensin valmistaa vaikka tän ruuan? Siitä sitten alkoikin hirveä riita. En vaan käsitä miksi kaikkeen pitää puuttua ja kaikesta valittaa. Miksi pitää tekovaiheessa puuttua, eikö voisi odottaa valmista lopputulosta? Jos olisin tiennyt, että tätä tämä on päivästä toiseen, niin en olisi ikinä muuttanut tuon valittajan kanssa yhteen. Ihan kuin hänen toimissaan ei olisi mitään vikaa, minä vaan en näe syytä puuttua ja valittaa asioista, jotka hän tekee omalla tyylillään. Anteeksi avautuminen, täytyy päästellä höyryjä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Itse löisin hanskat naulaan ja sanoisin että tee itse.

Vierailija
2/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äidin korvike. Toivottavasti ei salaa haaveilee sitä sänkypuuhissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on hiukan taipumusta samaan, mutta hän sanoo sen kannustavammin ja muistuttavammin. ""milloin laitat uunin päälle, pitäis varmaan keittää jo perunat". Aloin itten neuvoa häntä autolla ajamisessa" pitäis vaihtaa jo kaistaa, onko sulla valot päällä, olis aika jo vilkuttaa, vaihdappa vaihdetta" . Kyllä huomautteli on vähentynyt suuresti....

Vierailija
4/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet sen kanssa? Sano  sille että tekee sitten kaiken jatkossa itse.

Vierailija
5/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaisiko mies, jos teet saman hänelle? Joskus voi olla sokea omalle käytökselle.

Vierailija
6/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on semmosia, aina ne valittaa ja nalkuttaa.

Vierailija
7/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet sen kanssa? Sano  sille että tekee sitten kaiken jatkossa itse.

No en tiedä tiedänkö enää itsekään. Riita päättyi siihen, kun väitti miten en laita astioita koneeseen, enkä siivoa (mun mielestä pötyä, sillä kerran päivässä kerään kaikki astiat koneeseen ja ruuanlaiton jälkeen siivoan kyllä tasot, joskus vasta syömisen jälkeen), siihen sanoin, että voi alkaa katselemaan sitten itselleen kämppää. En ole koskaan aiemmin mitään tuollaista sanonut, enkä ehkä 100%:sti tarkoittanut, mutta ainakin lopetti valittamisen.

Vierailija
8/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa nalkuttava mies. En todellakaan tiedä, mitä tehdä. Jaksan vielä jotenkin, kun valittaa mulle, mutta kun kuuntelen miten se valittaa lapsillekin, en meinaa kestää.

Vierailija
9/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttava puoliso on hemmetin raskas, mistä se kaikki nalkutus kumpuaa?

Vierailija
10/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä mee seksihalutkin kun mies on kun nalkuttava akka? Ihan kuin vanhan ämmän kanssa asuis.

Vierailija
11/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte nalkuttavia miehiä? Hyi saasta.

Vierailija
12/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä äläkä valita.

Vierailija
13/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tyypilliseltä naiselta.

Vierailija
14/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan kuuntelisi tuollaista. Kuvitteletko että sinun pitää?

Nalkutus ja besserwisseriys on yhtä ärsyttävää kummaltakin sukupuolelta.

Vierailija
15/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkö näitä lukkee ni on teillä muijilla kyllä vaikeita ukkoja...ottakkee leppone läski ni hoitoo hommat ku hommat, arvostannee kroppaannekin erilailla kun sporttimiäs joka kiikaroi vaa timmimpää (pitää teitä sit vaa kotiorjana) muahaha

Vierailija
16/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kontrollifriikki.

Vierailija
17/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette anna niiden miesten tehdä niitä kotitöitä? Pakkoko omia kaikki itselle jos mies osaa paremmin? 

Vierailija
18/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on hiukan taipumusta samaan, mutta hän sanoo sen kannustavammin ja muistuttavammin. ""milloin laitat uunin päälle, pitäis varmaan keittää jo perunat". Aloin itten neuvoa häntä autolla ajamisessa" pitäis vaihtaa jo kaistaa, onko sulla valot päällä, olis aika jo vilkuttaa, vaihdappa vaihdetta" . Kyllä huomautteli on vähentynyt suuresti....

Etkö sä itse osaa ajaa autoa jos mies on aina kuskina? Ja mies ei pysty keittämään perunoita? Missä Saudi-Arabiassa te oikein elätte? :D

Vierailija
19/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo turha valittaminen karsiutuu pois kun sinnikkäästi selität, että hänellä on oma tapansa tehdä ja sinulla oma tapasi. Itse olen kokenut samaa ja koin sen hirveän stressaavaksi kun minun tapani tehdä ei kelvannut, mutta kyllä se sitten karsiutui pois pikkuhiljaa kun jatkoin sinnikkäästi omalla tavalla asioiden tekemistä.

Vierailija
20/24 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo turha valittaminen karsiutuu pois kun sinnikkäästi selität, että hänellä on oma tapansa tehdä ja sinulla oma tapasi. Itse olen kokenut samaa ja koin sen hirveän stressaavaksi kun minun tapani tehdä ei kelvannut, mutta kyllä se sitten karsiutui pois pikkuhiljaa kun jatkoin sinnikkäästi omalla tavalla asioiden tekemistä.

Täytyy olla tosi hyvä tyyppi noin muuten, että jaksaa sille stressaantuneena sinnikkäästi selittää. Huh huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi