Pukeudutteko tarkoituksella niin että nännit näkyy?
Parhaimmissa tapauksessa koko nännipiha on paistanut topissta läpi ja läheltä on voinut päätellä rintojen muoto.
Kommentit (23)
Ja taas on ahdisteltu rinnoilla näkökentässä.
Paidattomien miesten nännit näkyvät todella selvästi. Niistä voi laskea nännikarvat.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on ahdisteltu rinnoilla näkökentässä.
En ahdistu siitä mutta miksei samalla voisi olla koko yläkroppa paljaana jos on niin avoin.
Tänään näin isorintaisen nuoren naisen, jonka nännit nöpöttivät seksikkästi paidan läpi. Paidassa oli teksti: "No Bra-club". Aika provosoivaa mielestäni, mutta enhän minä sitä pahakseni pistänyt. 😍
No en todellakaan koskaan lähtisi läpinäkyvässä paidassa ilman rintsikoita mihinkään. Mutta ilman rintsikoita kyllä kuljen ja kyllä, minulla on myös nännit.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmissa tapauksessa koko nännipiha on paistanut topissta läpi ja läheltä on voinut päätellä rintojen muoto.
On voinut päätellä rintojen / rintain muodon.
Tai: On voitu päätellä tintojen / rintain / tissilöitten muoto.
Kyllä, koska jos on ok, että miesten nännit näkyy niin ehdottomasti voin itsekin kulkea ilman rintsikoita. Mulla on nännilävistykset niin on niitäkin kiva esitellä.
Jokaisella normaalisti kehittyneellä ihmisellä on nännit. Katsokaa omia nännejänne!
Piristää päivää jos naisella nöpöttää paidan läpi 👍
Ei ne nännit vahingossa näy paidan läpi vaan kyllä se on tiedossa jo kotona peilatessa 🤗
Voiko olla että joillakin ei ole varaa rintsikoihin?
Urheilurintsikoista näkyy aina nännit läpi. Näkykööt.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne teippaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne teippaa?
En kyllä ala teippailemaan.
#metoo -väki ei ole sentään vielä pakottanut naisia pukeutumaan samanlaisiin kaapuihin kuin Handmaid's Talessa
Kerran Elielinaukiolla minua vastaan käveli nainen, jonka tissit oukein hytkyivät hänen kävellessään ja nännit vielä paistoivat läpi. Hän hymyili aurinkoisesti ja katsoi silmiin. Miksi voi miksi en alkanut jutella hänelle?
Juu