Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Affair kausi 4

Vierailija
09.08.2018 |

Onko kukaan katsonut tähän astiset jaksot? Kolmoskausi oli aika riman alitus ja tuntuu, ettei tämä neloskausikaan paljon paremmaksi mene 🤔 Kauas on tultu alkuasetelmista ja Alison, joka aluksi oli pääosassa, on nykyisin vain sivuosassa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappoiko Ben siis Allisonin? Jäin miettimään, kumpi versio oli oikea vai jotain siltä väliltä.

Minusta tämä viimeisin kausi oli tosi hyvä, Helenistä tuli mun suosikki (ellei jopa idoli). 

Vierailija
22/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että Ben tappoi. Se jäi jotenkin kesken kun se ilmaantui sinne hautajaisiin ja sitä ei avattu enempää, oditin että olis siinä tunnustanut tai jotenkin puitu sen mietteitä enemmän asiasta

Vierailija
24/40 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu ensi vuonna. Anna Paquin näyttelee aikuista Joanieta eli Allisonin ja Colen tytärtä ens kaudella. Noah ja Helen edelleen mukana ja samoin Cole ja Luisa , saa nähdä miten ovat tehneet heistä kaikista vanhemman näköisiä.

Jääköhän se Allisonin tapppanut mies Ben koskaan kiinni?

Spoileri!

Hei haloo mikä hiton spoileri, sillä tuohan näytettiin alkuviikosta eli jouluna Ava-kanavalla! Kaikki 10 jaksoa peräkkäisinä päivinä, 2 jaksoa per ilta!

Vierailija
25/40 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että Ben tappoi. Se jäi jotenkin kesken kun se ilmaantui sinne hautajaisiin ja sitä ei avattu enempää, oditin että olis siinä tunnustanut tai jotenkin puitu sen mietteitä enemmän asiasta

Cole sanoi siinä että epäili heti sitä Beniä, kun tapasi sen siellä AA:ssakin ja se kertoi vaimostaan ja siitä että tapasi uuden uskomattoman naisen (Alison) kun ei vielä tiennyt että kuka Cole oli eli Alisonin exä. Colehan yllättyi kun näki Benin Alisonin nurkilla.

Vierailija
26/40 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappoiko Ben siis Allisonin? Jäin miettimään, kumpi versio oli oikea vai jotain siltä väliltä.

Minusta tämä viimeisin kausi oli tosi hyvä, Helenistä tuli mun suosikki (ellei jopa idoli). 

Helen oli niin tylsä ja kuiva ekalla kaudella, vasta tokalla kaudella hänestä tuli makea tyyppi, etenkin tämän jälkeen kun hoilasi yksin kotona kännissä kuin käki :D

Vierailija
27/40 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan tykännyt tuosta Alisonin hahmosta enkä siitä näyttelijästä. En tajua miten nuo miehet lankesivat siihen.

Yksi aiempien kausien friikeimpiä kohtauksia oli se kun isä-Noah oli sekaisin jossain huume&seksibileissä ja päätyi porealtaaseen kelluskelemaan, ja katseli kun vieressä naispari imeskeli toisiaan, ja sitten tajusi että toinen niistä naisista oli se hänen vanhin tyttärensä Whitney! NOLOA! :D

Vierailija
28/40 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina tuon Maura Tierneyn eli Helenin näyttelijän sellaisesta leffasta kuin Vaihto-oppilaat, se oli minun lempparileffoja lapsena, vuodelta 1987 :) Maura oli siinä sivuosassa, mutta tuossakin näyttelee rikkaan perheen ylimielistä ja huumorintajutonta tytärtä. Joku oli tallentanut nuo Mauran näyttelemät pätkät youtubeen

Tuo leffa kertoi kahdesta nynnystä lukiolaisesta jotka halusivat näkyvyyttä joten palasivat omaan kouluunsa ranskalaisena ja italialaisena vaihto-oppilaina, muodonmuutoksen jälkeen. Lähtivät muka itse vaihtareiksi Ranskaan ja Italiaan eikä kukaan koulukavereista huomannut. Tuo Mauran hahmo alkoi salapoliisiksi, sillä ranskalaisena esiintynyt tyttö vei hänen poikaystävänsä.

Vierailija
29/40 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä taas aloin tämän neloskauden myötä inhota Heleniä. En oikeastaan koskaan ole juurikaan pitänyt hahmosta (liian teennäinen ja ylimielinen), mutta nyt siitä tuli kyllä ihan täysin sietämätön k*sipää.

Vierailija
30/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain katsottua neloskauden ja ole todella vaikuttunut miten hyvä se oli. Todella intensiivinen elämys katsoa se lyhyen ajan sisällä. En tykännyt viime kaudesta, mutta nythän tämä muuttui aivan loistavaksi. Synkkää, koskettavaa ja syvällistä...tuli ihan mun suosikkisarja Mullan alla mieleen. Ihme kyllä en itkenyt vaikka yleensä itken pienestäkin, mutta kyllä kouraisi syvältä. 💔

Helenistä tuli minunkin suosikki, tykkäsin näyttelijästä jo Teho-osastossa. Muutkin näyttelijät olivat tosi hyviä. Aiemmin häirinnyt liika seksikohtausten määräkään ei nyt enää haitannut, ehkä jotain pientä arvattavuutta voisin pitää huonona puolena, kuten se naapurinaisen raskaus.

Jäi vaivaamaan todella se, oliko Alisonin kuolema Benin syytä vai ei, toivottavasti tämä selviää sitten ensi kaudella.

Vierailija
31/40 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan Suomessa näytetään kausi 5?

Vierailija
32/40 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä odotus palkittiin ja viides kausi alkoi näkyä Hbo:lla. Ekan jakson jälkeen näyttäisi, että intensiivinen neljännen kauden tyyli on säilynyt. Olipa taas tunteisiin menevä jakso. Katsoitko muut?

Vierailija
33/40 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sen allisonin huulia!!!!

Vierailija
34/40 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa koskettava 5. kauden eka jakso. Onneksi koko kausi vielä edessä.

Vierailija
35/40 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä oli ensimmäinen jakso tätä viidettä kautta, kiva kun ei kaikkea pureksita valmiiksi, vaan on mietittävää. Kummasti vaan olin unohtanut neloskauden tapahtumat, piti  nyt ihmetellä, että mistä on kyse. 

Vierailija
36/40 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotkut on vanhettunut ja osa pysynyt saman ikäisinä🤭

Vierailija
37/40 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Alisonin tytär J on jo noin vanha, mutta Helenan tytär nippa nappa murrosiässä? Nuorin poikakin vain pari vuotta vanhempi kuin viimeksi?

Vierailija
38/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin avalta 5.kauden ekan kauden. Olinpa hetken aikaa aivan pihalla, kun pikkutytöt puhalsi torvista jotain hologrammeja ja robotit keräs mansikoita. Sit vasta tajusin, että tämän naisen on oltava Joanie ja ollaan tulevaisuudessa :-D

Vierailija
39/40 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö 5. kausi jo Netflixissä?

Minusta Ruth Wilson on aivan ihana, harmi että hänen hahmonsa poistui sarjasta.

Vierailija
40/40 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän sarjan suurin ongelma on se, että Noah on hahmona täysin epäkiinnostava. Ja asioita kerrotaan eniten hänen näkökulmastaan.