Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hmm, mitäs mieltä

utelias
09.08.2018 |

Ihmetyttää erään julkisuudessa cfs (väsymysoireyhtymä) sairastavan nuoren naisen (KL) päivitykset. Entinen suunnistaja nyt "kuolemansairas" omasta mielestään. Tämä hänen tarinansa potkaisee kyllä nyt omaan nilkkaansa, uskottavuus on jo mennyttä. Mun diagnoosi: luulosairas joka luulee meillä kaikilla olevia häiriöitä, oireita ja tuntemuksia sairaudeksi. Tämän pv fasevideo pohjanoteeraus, laulaaki niin epävireisesti että ei kestä kuunnella....Mitäs mieltä te ootte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani ihmettelen, mikset ole hyödyntämässä ilmiömäisiä psyko-fysiologin lahjojasi työelämässä. Kun ilmeisesti kykenet tekemään muutamassa sekunnissa paremman diagnoosin hänen elämästään ja sairaudestaan kuin hän itse ja tapaamansa ammattilaiset.

Vierailija
2/2 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani ihmettelen, mikset ole hyödyntämässä ilmiömäisiä psyko-fysiologin lahjojasi työelämässä. Kun ilmeisesti kykenet tekemään muutamassa sekunnissa paremman diagnoosin hänen elämästään ja sairaudestaan kuin hän itse ja tapaamansa ammattilaiset.

Mistä sinä tiedät vaikka olisinkin :D Jos tulee julkisuuteen asioidensa kanssa pitää sietää myös kritiikkiä ja arvostelua eikä odottaa vaan myötätuntoa ja paapomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla