Hmm, mitäs mieltä
Ihmetyttää erään julkisuudessa cfs (väsymysoireyhtymä) sairastavan nuoren naisen (KL) päivitykset. Entinen suunnistaja nyt "kuolemansairas" omasta mielestään. Tämä hänen tarinansa potkaisee kyllä nyt omaan nilkkaansa, uskottavuus on jo mennyttä. Mun diagnoosi: luulosairas joka luulee meillä kaikilla olevia häiriöitä, oireita ja tuntemuksia sairaudeksi. Tämän pv fasevideo pohjanoteeraus, laulaaki niin epävireisesti että ei kestä kuunnella....Mitäs mieltä te ootte?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani ihmettelen, mikset ole hyödyntämässä ilmiömäisiä psyko-fysiologin lahjojasi työelämässä. Kun ilmeisesti kykenet tekemään muutamassa sekunnissa paremman diagnoosin hänen elämästään ja sairaudestaan kuin hän itse ja tapaamansa ammattilaiset.
Mistä sinä tiedät vaikka olisinkin :D Jos tulee julkisuuteen asioidensa kanssa pitää sietää myös kritiikkiä ja arvostelua eikä odottaa vaan myötätuntoa ja paapomista.
Minä puolestani ihmettelen, mikset ole hyödyntämässä ilmiömäisiä psyko-fysiologin lahjojasi työelämässä. Kun ilmeisesti kykenet tekemään muutamassa sekunnissa paremman diagnoosin hänen elämästään ja sairaudestaan kuin hän itse ja tapaamansa ammattilaiset.