Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa ?! Kassajonossa takanani ollut nainen heitti ostoksensa minun ostoksieni sekaan..

Vierailija
09.08.2018 |

... Ja sitten kiljui naama punaisena "Toi on mun ! Anna tänne se !" Onneksi ei ollut mitään pitkää jonoa, kun minun piti kaivaa ostosteni joukosta rouvan seitit, sämpylät ja tupakat...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tupakathan tulevat  siitä koneesta, mutta kun nainen kurkottautui painamaan numeroa  sylkäisi automaatti askin minun tavaroideni sekaan. Ei kovin toimiva systeemi.

Ap

Vierailija
2/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kahvin tarpeessa kun mietin pääni puhki mitä ihmeen seittiä sen rouvan ostoksissa oikein oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla kahvin tarpeessa kun mietin pääni puhki mitä ihmeen seittiä sen rouvan ostoksissa oikein oli.

Hämähäkkirouva :D Sori, olisi pitänyt kirjoittaa vain että kalaa.

Ap

Vierailija
4/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut toimivat noin, minunkin ostosteni päälle kirjaimellisesti LENSI kerran paketti seuraavan ostajan riisikakkuja ja käännyin vain suu auki katsomaan että "hä?".

Vierailija
5/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä mukamas kiireisiä koheltajia. Niitä on joka paikassa. Rasittava alalaji.

Vierailija
6/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä suomalaista tapaa kasata ostokset läjäksi muutenkaan. Ikään kuin ne menisivät sen nopeammin kuin jos ne laittaa peräkkäin, viivakoodi käännetty valmiiksi lukulaitetta kohti (paitsi jos on alennustarra).

Vierailija
7/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ja sitten kiljui naama punaisena "Toi on mun ! Anna tänne se !" Onneksi ei ollut mitään pitkää jonoa, kun minun piti kaivaa ostosteni joukosta rouvan seitit, sämpylät ja tupakat...

Minulle kävi samoin eilen kaupassa. Olin niin hämmästynyt etten saanut sanaa suustani. Myyjä-parka joutui selvittämään sotkua.

Vierailija
8/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä perähikiällä koneesta tulee vielä tupakat?? Ne kiellettiin jo vuosi sitten.

Vierailija
9/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän hihnan levyisen välin edellisen asiakkaan ostoksiin tai kapulaan. Suojaan selustani ostoskärrylläni ja pysyttelen hihnan leveyden verran omien ostosteni takana.

Saan kiihkeimmänkin takanarynkyttäjän estettyä koskemasta ostoksiini ja tunkemasta omiaan niiden joukkoon.

Missä ongelma?

Vierailija
10/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä perähikiällä koneesta tulee vielä tupakat?? Ne kiellettiin jo vuosi sitten.

En tiedä missä ap asuu mutta ainakin täällä mikkelissä.

Vierailija
11/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan nopea jos kerkesi ostoksensa sun ostoksien päälle keräämään ja vielä tupakkanappia painamaan.. Kun sillä koneellakin kestää ainakin 30 sekuntia heittää ne röyhyt.

Vierailija
12/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii.. Mikkelissä.

Mä tulin tänne Mikkelistä, nyt tytöt tykkää mun kikkelistä..

Vierailija
13/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaita on moneen junaan.

Vierailija
14/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Turussakin kyllä joka kerta kun olen kassajonossa joku kyselee kassahenkilöltä, että millä numerolla siitä koneesta saa sen ja sen merkkistä tupakkaa.

Vierailija
15/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne olis kielletty? Eikö ne koneet siksi tulleet, kun tupakat piti saada piiloon.

Vierailija
16/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on hulluja nykyään. Mua ennen oli kassalla kunnon wt muikkis, sellanen 45v kärsineen näköinen räväkkätukkainen eukko. Pakkas omia tavaroitaan. Mun tavarat kulki kassan läpi siihen viereiseen ”laariin” (se alue kassaneidin jälkeen). Mulla oli siinä muovikassi js muuta tavaraa.

No, WT muikki nappas sieltä pokkana mun muovipussin josta siis minä maksoin. Kun sanoin että snteeksi, se oli minun pussini, niin WT alkaa rääkymään: ”haista v-ttu, s-tananan h-ora!! Minä tarviin tän pussin ja oo sinä hiljaa”!

Muikki nappas pussin ja juoksi paikalta. Minä ja kassa oltiin suu auki. Sain kyllä uuden pussin.

Ikkunasta näkyi että muikki juos autoon jossa odotti 2 lasta, alle kouluikäisiä.

Ei helvetti missä vaiheessa tuli ihmisten ”kansalaisoikeudeksi” perseillä ja talloa toisia ihmisiä?

Vierailija
17/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on hulluja nykyään. Mua ennen oli kassalla kunnon wt muikkis, sellanen 45v kärsineen näköinen räväkkätukkainen eukko. Pakkas omia tavaroitaan. Mun tavarat kulki kassan läpi siihen viereiseen ”laariin” (se alue kassaneidin jälkeen). Mulla oli siinä muovikassi js muuta tavaraa.

No, WT muikki nappas sieltä pokkana mun muovipussin josta siis minä maksoin. Kun sanoin että snteeksi, se oli minun pussini, niin WT alkaa rääkymään: ”haista v-ttu, s-tananan h-ora!! Minä tarviin tän pussin ja oo sinä hiljaa”!

Muikki nappas pussin ja juoksi paikalta. Minä ja kassa oltiin suu auki. Sain kyllä uuden pussin.

Ikkunasta näkyi että muikki juos autoon jossa odotti 2 lasta, alle kouluikäisiä.

Ei helvetti missä vaiheessa tuli ihmisten ”kansalaisoikeudeksi” perseillä ja talloa toisia ihmisiä?

Sori mut wt. t tekee muksut alle kolmekymppisiä, korkkikset tekee ne tuossa iässä. Et eiköhän ollut joku lääkäri, tohtori tai muu asiantuntija. Palstalaiset tietää kun on itse kaikki näitä.

Vierailija
18/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluhan tuo oli, ei kannata välittää.

Vierailija
19/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä koneita on vielä pääkaupunkiseudullakin.

Vierailija
20/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkikin on ilmeisesti yhden kommentoijan mukaan perähikiää, kun röökit tulevat jossain kaupoissa niistä laitteista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme