Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa ?! Kassajonossa takanani ollut nainen heitti ostoksensa minun ostoksieni sekaan..

Vierailija
09.08.2018 |

... Ja sitten kiljui naama punaisena "Toi on mun ! Anna tänne se !" Onneksi ei ollut mitään pitkää jonoa, kun minun piti kaivaa ostosteni joukosta rouvan seitit, sämpylät ja tupakat...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on hulluja nykyään. Mua ennen oli kassalla kunnon wt muikkis, sellanen 45v kärsineen näköinen räväkkätukkainen eukko. Pakkas omia tavaroitaan. Mun tavarat kulki kassan läpi siihen viereiseen ”laariin” (se alue kassaneidin jälkeen). Mulla oli siinä muovikassi js muuta tavaraa.

No, WT muikki nappas sieltä pokkana mun muovipussin josta siis minä maksoin. Kun sanoin että snteeksi, se oli minun pussini, niin WT alkaa rääkymään: ”haista v-ttu, s-tananan h-ora!! Minä tarviin tän pussin ja oo sinä hiljaa”!

Muikki nappas pussin ja juoksi paikalta. Minä ja kassa oltiin suu auki. Sain kyllä uuden pussin.

Ikkunasta näkyi että muikki juos autoon jossa odotti 2 lasta, alle kouluikäisiä.

Ei helvetti missä vaiheessa tuli ihmisten ”kansalaisoikeudeksi” perseillä ja talloa toisia ihmisiä?

Sori mut wt. t tekee muksut alle kolmekymppisiä, korkkikset tekee ne tuossa iässä. Et eiköhän ollut joku lääkäri, tohtori tai muu asiantuntija. Palstalaiset tietää kun on itse kaikki näitä.

Ehkä se oli jo toinen wt-sukupolvi? 

Vierailija
22/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on hulluja nykyään. Mua ennen oli kassalla kunnon wt muikkis, sellanen 45v kärsineen näköinen räväkkätukkainen eukko. Pakkas omia tavaroitaan. Mun tavarat kulki kassan läpi siihen viereiseen ”laariin” (se alue kassaneidin jälkeen). Mulla oli siinä muovikassi js muuta tavaraa.

No, WT muikki nappas sieltä pokkana mun muovipussin josta siis minä maksoin. Kun sanoin että snteeksi, se oli minun pussini, niin WT alkaa rääkymään: ”haista v-ttu, s-tananan h-ora!! Minä tarviin tän pussin ja oo sinä hiljaa”!

Muikki nappas pussin ja juoksi paikalta. Minä ja kassa oltiin suu auki. Sain kyllä uuden pussin.

Ikkunasta näkyi että muikki juos autoon jossa odotti 2 lasta, alle kouluikäisiä.

Ei helvetti missä vaiheessa tuli ihmisten ”kansalaisoikeudeksi” perseillä ja talloa toisia ihmisiä?

Taisit kertoa ihan omasta toiminnastasi kaupassa ja olet tämä WT muikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mut wt. t tekee muksut alle kolmekymppisiä, korkkikset tekee ne tuossa iässä. Et eiköhän ollut joku lääkäri, tohtori tai muu asiantuntija. Palstalaiset tietää kun on itse kaikki näitä.

Jos ne oli sen lapsenlapsia? Ehkä sitä v*tutti hoitaa niitä ja se purki sen sitten muihin asiakkaisiin ja jatkoi lapsille vielä autossa.

Vierailija
24/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä perähikiällä koneesta tulee vielä tupakat?? Ne kiellettiin jo vuosi sitten.

Ei niitä koneita kielletty. Niissä ei vaan saa lukea, mitä minkäkin napin takana on. Niissä koneissa on pelkät numerot, ja tupakanostajien pitää kysellä kassalta, minkä numeron takaa se oma merkki löytyy jos ei satu jo tietämään ko. kaupan numerointeja ennakolta.

Vierailija
25/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne kapulat menee vinoon ja tavarat sekoittuu. Juhannuksena juuri joku saattoi miettiä että ostettiinko me muka perunasalaattia.

Vierailija
26/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän hihnan levyisen välin edellisen asiakkaan ostoksiin tai kapulaan. Suojaan selustani ostoskärrylläni ja pysyttelen hihnan leveyden verran omien ostosteni takana.

Saan kiihkeimmänkin takanarynkyttäjän estettyä koskemasta ostoksiini ja tunkemasta omiaan niiden joukkoon.

Missä ongelma?

Kiihkeinkin takanarynkyttäjä 😂😂😂

Vierailija
27/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä ostokset mutta mitä teette niille jotka pukkii jonossa kärryillä ja vaikka katsoo ja mulkaisee niin kohta kärry taas paukahtaa päälle.

Vierailija
28/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryillä pukkijat kuriin kirjoitti:

Mitä vielä ostokset mutta mitä teette niille jotka pukkii jonossa kärryillä ja vaikka katsoo ja mulkaisee niin kohta kärry taas paukahtaa päälle.

Pukkaan persuksellani sitä kärryä takasin. Isommalla voimalla tietenkin. Kyllä loppuu se kärryillä töniminen. Tai jos ei lopu niin voidaan kyllä jatkaa vaikka maailmantappiin asti. Lisäksi kaikki omat toimintani ostoksieni eteen päin saattamisessa hidastuu merkittävästi, koska joudun kokonaisvaltaisesti keskittymään tönijän taltuttamiseen.

Vierailija
29/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomi pyrkii savuttomaksi, kun tupakka on niin hyvä riistoverotuksen kohde?

Vierailija
30/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit kertoa ihan omasta toiminnastasi kaupassa ja olet tämä WT muikki.

Olet väärässä, tämä tapahtui oikeasti. En oikein tiedä että miksi järkytyin ja loukkaannuin niin kovasti. Olen luullut että KAIKKI ihmiset ovat perimmiltään ystävällisiä ja kohtelisita toisille.

Vierailija
31/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla kahvin tarpeessa kun mietin pääni puhki mitä ihmeen seittiä sen rouvan ostoksissa oikein oli.

Hämähäkkirouva :D Sori, olisi pitänyt kirjoittaa vain että kalaa.

Ap

Mustaleski selkeesti...Kapularaivoa? Olitko muistanut laittaa kapulan riittävän ripeästi, että arvon rouva sai latoa tavaransa hihnalle sillä sekunnilla kun ylettyi? Tai sitten se oli just kuullut, että haittaverot kiristyy taas ja hermot hällä sitten samaa tahtia kun se on jatkossa leivottava itse ne pirun sämpylät jos niitä haluaa. Ei riitä fyffet enää muuten.

Vierailija
32/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä perähikiällä koneesta tulee vielä tupakat?? Ne kiellettiin jo vuosi sitten.

Hämeenlinnan Prismassa. Lentää juurikin yleensä väärän asiakkaan ostosten sekaan.

Vierailija
33/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryillä pukkijat kuriin kirjoitti:

Mä sanoin kerran kovaäänisesti takana paukkaavalle mummolle suorat sanat, että sattuu kun hän ajaa kärryillä mun päälle. Oli vähän nolona.

Vierailija
34/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt niin, että takana tuleva alkoi lappaa omia ostoksiaan hihnalle, vaikka itsellä vielä lähes puolet kärryssä. Eikä todellakaan sinne hihnan päähän vaan ihan mun ostoksien perään eikä edes kuunnellut kun huomautin että mulla on vielä ostoksia. Ei auttanut kuin työntää sen ostoksia taaksepäin että sai omia sopimaan...joku jakkupuku-virkanainen  muka kiireinen :(

Vierailija
35/35 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän