Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit post liivimies

kahden vaiheilla
09.08.2018 |

No niin, nyt on perjantaille sovittu seuraavat treffit. Olen siis se, joka postasi sen Liivimies pyysi treffeille -jutun.

Tämänkertainen treffikumppani on minua 3 vuotta vanhempi (46v), hän on eronnut ja edellisestä avioliitosta on 25-vuotias tytär, jolla on vauva. Mies on siis PAPPA. En ole ikinä ollut treffeillä isoisän kanssa!

Mies on töissä raksalla (erilaisia kotiin liittyviä asennuksia, kuten aurinkopaneelit). Pidän miehistä, jotka ovat käteviä käsistään, eli sinällään tämä koulutustasojen ero ei haittaa.

Lisäksi hän on m*ahanmuuttaja (Lähi-idästä), mutta asunut täällä jo 26 vuotta.

Tapasin hänet(kin) treffisovelluksessa kaksi päivää sitten.

Ihan vain uteliaisuuttani ajattelin kertoa tästä, saapa nähdä onko enemmän hyväksytty kuin se prosenttikerholainen vai tuleeko ulkomaalaisuudestakin miinuspisteitä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mies aikoi viedä mut ulos syömään itse valitsemaani ravintolaan ns. pitkän kaavan kautta. Kysymys: uskallanko tarjoutua maksamaan puolet, vai voiko tämä olla miehelle loukkaavaa (alkup. kulttuurinsa mukaan nimittäin olisi)? 

Vierailija
2/2 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Ai niin, mies aikoi viedä mut ulos syömään itse valitsemaani ravintolaan ns. pitkän kaavan kautta. Kysymys: uskallanko tarjoutua maksamaan puolet, vai voiko tämä olla miehelle loukkaavaa (alkup. kulttuurinsa mukaan nimittäin olisi)? 

Hölötän täällä yksikseni :D

Esitin tuon kysymyksen miehelle. Tai itseasiassa sanoin, että en odota hänen maksavan vaan voin itse maksaa puolet. Hän sanoi että ei puhettakaan, hän kutsui joten hän maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla