Arjen fyysiset epämukavuudet, jotka koettelevat sietokykyäsi
Aloitan: hellehiki, krooninen kusihätä, närästys, runsaat ja kivuliaat kuukautiset sekä ruikulivatsa. Silmätulehdus, takapuolen suonenveto ja toispuoleinen nuha. Nämä erikseen ja varsinkin yhdessä. (Keskitytään ihan lillukanvarsinillitykseen; kroonisiin sairauksiin kuuluvat kivut ja kärsimykset eivät välttämättä kuulu tähän keskusteluun.)
Kommentit (1723)
Kuiva iho.
Tänä talvena jatkuva lumentulo. Jatkuva auton ikkunoiden raappaus ja auton harjaaminen. Joka paikka täynnä tuota h*lvetin valkoista p*skaa, onneksi siitä pääsee kohta eroon. Jatkuvat lumityöt, ja se, kun ne eivät mahdu mihinkään. Voisin tilata pari reipasta vesisadekuuroa keskelle talvea.
Todella kuivaksi menneet kantapaat, ihan pelkkä seisominen saati kävely sattuu. Tällä hetkellä ärsyttää herpes, sekä kihelmöinnillään että rumalla ulkonäöllään. Samoin leukaperään puhjennyt ihonalainen hormoninäppy, argh! Aamulla autoon istuminen jos ei ole muistanut laittaa lämmitystä etukäteen päälle.
Miehen iltavuoro. Kaikki lasten harrastukset ja iltaruuat ja muut jäävät minulle.
Mua risoo, kun roskikset ovat niin korkeita. Siis oon ite 165 ja kun roskis about 115 cm korkea, niin
en jaksa nostaa painavaa kissanhiekkaa sisältävää roskapussia sinne. Ja sitten usein roskiksen
terävä kulma vielä rikkoo pussin ja saa hakea kotoa kihvelin ja harjan ja yrittää epätoivoisesti
raapia niitä skeidoja roskiskatoksen lattialta ennenkuin joku naapuri tulee urputtamaan.
Järkyttävä kurkkukipu aamulla. Ja kappas kummaa on taas alkanut ihana allergia/katupaska kausi!
Työkaverien partaveden käyttö. Se on nykyään niin harvinaista, että kun litran päälleen kaatanut tulee samaan huoneeseen, tulee huono olo.
Onneksi sitä harrastavat päivisin yleensä vanhemman ikäluokan miehet, joten tapa taitaa olla häviämässä.
Mulla on uponnut jalkapohjaan leikattu hiuspätkä, oli ihan saamarin kipeä enkä vieläkään tajua miten niin pitkä hius on saattanut sinne päätyä. Yök ja auts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla fyysinen epämukavuus liittyy vaatteisiin. Inhoan ja kiemurtelen raivosta, kun rintaliivin olkaimet tippuvat, mummoalushousut kiertyvät pyllyvakoon ja nilkkasukkien kantapäät jalkapöydän päälle.
Jatkuvaa venytystä, oikomista ja kiroilua :( :( Jos ilmasto soisi, ryhtyisin kokopäivätoimiseksi nudistiksi!
Minäkin olen herkkä sille miltä vaatteet tuntuu, eli mielestäni eivät saisi tuntua ollenkaan. Siksi ostan vain samanlaisia, hyväksihavaittuja alusvaatteita, jotka ei kutita ja pysyvät siellä missä pitääkin. Mies varmaan toivoisi seksikkäitä pitsejä ja stringejä, mutta ne kutittais ja painaisi. Voin minä niitä minuutin pitää ennen seksiä :)
Näin. Jos alusvaatteet ovat huonosti tai huonot, mikään ei onnistu ja päivä on pilalla. Pitää oikein huolella valita rintaliivit ja alushousut aina sitä samaa merkkiä ja mallia, joka istuu. Ei mistään nimessä mitään stringejä tai pakaroitten väliin meneviä housumalleja, eikä rintaliivejä, joissa on huonot olkaimet ynnä muu. Käytän kyllä pitsialusvaatteita, mutta ne eivät kutita tai pistä.
Mulla on vaatteissakin samoja ongelmia. Käytän vain yläosia, jotka ovat puuvillaa, mielellään vielä luomupuuvillaa.
Kävin ostamassa kevättakkia ja olin aivan järkyttynyt kun kaikki oli tehty polyesteristä ja sain jatkuvalla syötöllä sähköiskuja niistä. Kuka pystyy näitä pitämään?
Hius joka on tarttunut tiskirättiin eikä sitä hiusta saa pois vaikka kuinka huuhtelee rättiä. Ja se hius vaan pysyy siinä rätissä. Se on yksi kammottavimpia asioita ihmisen elämässä.
Krooninen virtsatieinfektio, ahdistus, niin kivuliaat menkat että oksennan jos en syö kipulääkkeitä, kutiseva hilseilevä päänahka johon ei tehoa mikään
Tyhjät pyöränrenkaat koska en osaa vielä pumpata niitä täyteen oikeassa asennossa yksin.
Hiostavat työvaatteet, ja sitä asua on ihan pakko käyttää. Kangas ei hengitä, asu on muutenkin huonosti istuva ja epämukava, oman hien haju leijailee nenään koko ajan ja kuumuuden takia naama on tomaatin värinen. Jos haluaa vähän panostaa näyttääkseen siistiltä ja aamulla meikkaa töihin, se meikki alkaa parissa tunnissa valua paidan kauluksiin ja naama kiiltää kuin peili.
Hikisen persvaon jättämä rantu housuntakamuksessa. Ei voi pitää vaaleita housuja koskaan. Tissihiki, tuulinen keli ja hiukset menevät silmille, lattajaloista johtuvien kireiden pohkeiden aiheuttamat suonenvedot jalkapöydässä ja varpaissa, psykosomaattinen urtikaria, kuivana sheivaamisen jättämät punaiset rannut jaloissa (tiedän, helposti vältettävissä mutta joskus on pakko vetää kuivana). Kaikki kesään kuuluvia ongelmia -,-
Se kun suomalaiset ryhävalaat yrittää lähentyä baarissa. Olisinpa Kyproksella, jossa naiset näyttävät Kyproksen Tamtalle :) OAAAAAAH!!!!
Tämä on varmasti ollut jo, mutta pitkä hius fjöntassa tai pakaroiden välissä.