Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arjen fyysiset epämukavuudet, jotka koettelevat sietokykyäsi

Vierailija
08.08.2018 |

Aloitan: hellehiki, krooninen kusihätä, närästys, runsaat ja kivuliaat kuukautiset sekä ruikulivatsa. Silmätulehdus, takapuolen suonenveto ja toispuoleinen nuha. Nämä erikseen ja varsinkin yhdessä. (Keskitytään ihan lillukanvarsinillitykseen; kroonisiin sairauksiin kuuluvat kivut ja kärsimykset eivät välttämättä kuulu tähän keskusteluun.)

Kommentit (1723)

Vierailija
441/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Junassa istuessa vastapuolelle tulee myös pitkäjalkainen tyyppi. Siinä sitten istutaan jalat lomittain ja jostain syystä yritetään varoa, ettei polvet hipaise toisiaan.

- Väärin päin laitettu vessapaperirulla

- Mitä valkoisempi paita, sitä varmemmin sille tippuu jotain sellaista, joka ei lähde helpolla pesussa pois

- Töissä kysyt palautetta tekemästäsi työstä joka on lähdössä painoon. Kukaan ei kommentoi. Annas olla, kun valmis lärpykkä tulee painosta, niin alkaa arvostelu

- Uuden kassan avautuessa ne juuri jonon perälle tulleet (pisupäät) juoksevat ensimmäisiksi kassalle

Vierailija
442/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakkaa poistattaessa löytyy yllättäen muutamakin pienenpieni paperi- tai muu haava, jota ei edes huomannut aiemmin. AUH.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumat aallot, ikänäkö. Vaikka menkat hävisivät niin vi*tutus jäi. Ja silmiä en aio leikkauttaa koska mikään muukaan kohdalleni osunut operaatio ei ole onnistunut täydellisesti.

Vierailija
444/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havainen paksusuolentulehdus ja aikaiset herätykset. Auh.

Vierailija
445/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka jäävät rullaportaiden yläpäähän seurustelemaan vaikka takaa tulee koko ajan lisää porukkaa. Sama tietysti myös alas mennessä...

Vierailija
446/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko tämä paskaketju.

Vierailija
447/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla fyysinen epämukavuus liittyy vaatteisiin. Inhoan ja kiemurtelen raivosta, kun rintaliivin olkaimet tippuvat, mummoalushousut kiertyvät pyllyvakoon ja nilkkasukkien kantapäät jalkapöydän päälle.

Jatkuvaa venytystä, oikomista ja kiroilua :( :( Jos ilmasto soisi, ryhtyisin kokopäivätoimiseksi nudistiksi!

Tähän minulla saattaisi olla ratkaisu! Jos pystyt ostamaan rinsikat pienemmällä ympäryksellä, tulevat olkaimet olkaimet lähemmäksi kaulaa. Tuo ongelma voi helpottua ihan sillä, että olkaimet siirtyvät edes sentin. Kannattaa siis kokeila useampaa mallia ja kokoa. Tietenkään liian pientä ympärystä ei kannata ottaa, se tuo lisää epämukavuutta. Minulla ympärys vaihtelee valmistajasta ja mallista riippuen 60–75 välillä. Toinen ratkaisu on sellainen malli, josta olkaimet saa keskeltä ristiin. Missään nimessä ei sellaista mallia, jossa ainoa vaihtoehto on laittaa siitä olkaimen ihan alkuosasta ristiin, vaan nimenomaan keskeltä olkainta. Se lisää mukavuutta todella paljon. Varaa seuraavien rintsikoiden ostoon riittävästi aikaa ja kanna sovituskoppiin paljon eri kokoja, se voi auttaa jo hyvinkin paljon.

Terveisin rintsikoita työkseen myyvä, joka hajoilee kaikkeen pieneenkin epämukavuuteen. Putoilevat olkaimet on yksi pahimmista.

Mulla tuli ekana mieleen, että ehkä olkaimia ei muisteta säätää pesun jälkeen? Itse usein unohdan ja sitten ne tippuu.

Vierailija
448/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suihkun viemäri on lievästi tukossa ja vesi jää jalkoihin lillumaan.

Vierailija
449/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka valopää keksi varustaa vanhan kunnon taita-ja-avaa -maitotetran näillä muovisilla suuosilla?

Onko joku muka ikinä onnistunut kaatamaan niistä maitoa kahviinsa tai muutenkaan ILMAN ETTÄ SE LOISKUU KUPISTA/MUKISTA TAKAISIN PÄIN NÄKÖÄ?? Vaikka kuinka varovasti ja laitoja myöten kaataisit :P

Eiks se onnistu kun nostaa toisella kädellä kahvikupin ihan lähelle sitä purkin aukkoa ja sitten ihan vähän vain kallistaa purkkia? Mut en kyl ymmärrä minäkään mikä ihme siinä muovikorkissa on ideana, ne vanhat purkit toimi ihan hyvin ilmankin.

Mä en osta noita korkkipurkkeja ollenkaan.

Minä ostan kun juon laktoositonta maitoa ja ne on oikeasti just hyviä! Itse ainakin kaadoin ohi niitten vanhojen purkkien kanssa, enkä näiden uusien.

Maidon voi kerrankin kuljettaa avattunakin ilman että se kaatuu ja sotkee joka paikan.

Kokeilkaa kaataa vähän matalammalta, voi olla että maito hölskyy kun pitää purkkia liian korkealla tms..?

Vierailija
450/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoyliherkkyys = Hillitön aivastelu alkaa kirkkaasta valosta ja loppuu vasta, kun olen niistänyt nenän moneen kertaan.

Viritetyt mopot. Olen ristinyt ne pierukoneiksi, kun kuskin pitää vähän väliä käännellä kaasuhanaa. Tässä maassa ei ole valvontaa.

Ai tämmönenkin vaiva on olemassa? Mä oon aina ihmetelly kun lapsi sanoo aina että häntä rupee aivastuttamaan kun on liian kirkas sää hänen silmilleen. No tällähän se selittyykin.

Tuota sanotaan fotogeeniseksi aivastusreaktioksi. On melko yleinen.

Vierailija
451/1723 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työmatkalla on julkisen liikenteen lisäksi kävelyä semmoinen vajaa kilometri. Nyt kummassakin päässä matkaa on rakennus- tai minkä lie työn takia kiertotiet, toisessa päässä jopa kaksi. Vertasin askelmittarista, että nuo kiertotiet lisää mun työmatkaa puolella!!! Ja lisäks ne vie niin hiton rumaa tietäkin, että hyi olkoon!

Tätä joka aamu jo useamman kuukauden, olen aivan hiilenä aina töihin päästessäni!!! Ei hyvä...

Vierailija
452/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin-kolmen vuosikymmenen takaisten asuntojen liian alhaalla sijaitsevat wc-lavuaarit, joiden ylle pitäisi kipeällä selällä kumartua hampaiden ja kasvojen pesuun (grr...) En oo liian raihnainen niin kauan kun siitä piinasta jaksan oieta aamu aamun perään!

Juurikin tämä! Eikä edes ole vanhojen  asuntojen ongelma, monissa uusissakin on kääpiöille suunnatut tiskialtaat ja lavuaarit.

Homma veettää kaksi kertaa enemmän kun olen  180cm pitkä, puhumattakaan miehestä joka on 197cm. Molemmat ollaan joskus niin raivoissaan, että melkein revitään ne altaat irti.

Vierailija
453/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan: hellehiki, krooninen kusihätä, närästys, runsaat ja kivuliaat kuukautiset sekä ruikulivatsa. Silmätulehdus, takapuolen suonenveto ja toispuoleinen nuha. Nämä erikseen ja varsinkin

Ap, Ap, AAAAPEEE!!! Oletko vielä linjoilla? 

Minulla oli KAIKKI, AIVAN SAMAT OIREET, jotka loppuivat kuin seinään (tai...no, ehkä 4kk:n kuluttua aloitamisesta), kun aloitin syömään keltarauhashormoonia. Jopa tuo silmätulehdus (itselläni oli myös jatkuvaa silmähermon nykimistä) ja krooninen kusihätä täsmäävät.

Vierailija
454/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikki näillä ilmoilla on vienyt sietokyvyn rajamaille. Naama tuntuu koko ajan rasvaiselta, meikkivoide näyttää ”valuvan”ihme viiruiksi tai klonteiksi kasvoille ja koko ajan sais olla lisäämässä puuteria ettei näyttäisi sottaiselta. Ilman meikkiäkään en kehtaa omalla arpinaamallani töissä olla asiakkaiden edessä, mutta en sitten tiedä kuinka nuhruisen kuvan muuten annan meikit pitkin naamaa. Heti pesen pois kun kotiin pääsen.

Vedenkestävä meikkipohja? Itse käytän vedenkestävää YSL All Hoursia eikä mene miksikään vaikka välillä taputtelisi paperilla sen päältä pois hikipisaroita.

Sitten halpisversio köyhille  jonka löysin teini-ikäiseni ansiosta: Essencen stay all day 16 h waterproof. ei lähde mihinkään mutta iho ei näytä pakkeloidulta.

Vierailija
455/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkun paljastavat myyräsilmät! Ai että en kestä lainkaan niitä. Jos on kinaa tai läheinen kuolee tai muuten vain huono päivä, ja yksikin kyynel kun vierähtää poskelle niin silmäluomet turpoavat ja punoittavat ihan hulluna. Yritä siinä sitten loppupäivä hoitaa mitään asioita, kun jokainen tuttu tulee vastaan kysyen: "voi onko sulla allergiaa tai silmätulehdus?"

Tai entäs se hirveä tukkoisuus, väsymys ja päänsärky mitä siitä seuraa? Itkeminen on ihan s**tanasta seuraavaa!

Vierailija
456/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auuuuu... uliuliuliuliuliiiii... Auuuuuuuuu.... Auts... aaaaaaaaaaauts...

Vierailija
457/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatte seksiä ja kissaa tulee tuijottaa siihe vieree et mitäs täällä duunaillaan ja jossain kohtaa sen on pakko tulla sniffailee vähintään sitä miehen persettä mikä siinä liikkuu niin kivasti edes takas...

Tää oli hyvä!  Meillä kävi niin, että siinä kesken kaiken kumpikin yhtä aikaa huomas, että koira istui siinä lattialla sängyn vieressä korvat pystyssä ja tuijotti meitä.  Musta vaan tuntuu, että se tajusi, mitä me tehtiin.

Sen jälkeen on koira laitettu aina eri huoneeseen ja ovi kiinni.  Siltikin tuntuu, että se tietää, mistä on kyse.  Jos se muuten joutuisi yksin olemaan jossain huoneessa lukkojen takana, se vinkuisi ja raapisi ovea, mutta aina noina kertoina se on ihan hipi hiljaa.  Jotakin vaivaannuttavaa tässä on, vaikka ei pitäisi.

Vierailija
458/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ

Vierailija
459/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitan: hellehiki, krooninen kusihätä, närästys, runsaat ja kivuliaat kuukautiset sekä ruikulivatsa. Silmätulehdus, takapuolen suonenveto ja toispuoleinen nuha. Nämä erikseen ja varsinkin

Ap, Ap, AAAAPEEE!!! Oletko vielä linjoilla? 

Minulla oli KAIKKI, AIVAN SAMAT OIREET, jotka loppuivat kuin seinään (tai...no, ehkä 4kk:n kuluttua aloitamisesta), kun aloitin syömään keltarauhashormoonia. Jopa tuo silmätulehdus (itselläni oli myös jatkuvaa silmähermon nykimistä) ja krooninen kusihätä täsmäävät.

Mitä keltarauhashormonia syöt? Terolutia? Primolutia? Vain jotain keltarauhasehkäisypilleriä? Olen tosi kiinnostunut.

Vierailija
460/1723 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko muuten tylsän aamun makustelin sitten työmatkalla junassa, että "haenpa matkalta cappuccinon töihin mukaan". Vaan mitä kuulen kahvilassa: kahvikone ei toimi! Ja on jo ainakin kolmas kerta tänä kesänä >:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän