Onko sinun nimestä tehty laulua :)
Anniina on ihana laulu, tosin olen Nina mutta tarpeeksi liki
Kommentit (55)
Ysärillä ihana Movetronin Romeo ja Julia <3 Toinen nimeni on Juulia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Viskarin piti tehdä Sirpa biisi..... Tähän nimeen on jo liitetty muutenkin tarpeeksi negatiivisia mielleyhtymiä :'( Ikääni en paljasta (koska nimi on ikäluokassani todella harvinainen), mutta se on kaukana tuosta nimen "kulta-ajasta".
Jos tulee yhtään parempi mieli, niin mulla oli joitakin vuosia sitten Sirpa niminen opettaja, joka oli todella vahva, fiksu ja karismaattinen. Jäi eräänlaiseksi aikuisen esikuvaksi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Oo, Helena- et siedä mua enää tai jotain sinnepäin lauloi Aki Sirkesalo kauan sitten..ja tietty joku Hempan Pumppu kaipaili Haapamäen Helenaa🙄
Ja Mamba...
Ihhahhaa, ihhahhaa, hepo hirnahtaa...
En tykännyt :)
On. Välillä sitä radiosta kuunnellessa ketuttaa ihan huolella, välillä toimii parhaimpana motivoijana. Aikoinaan tuli myös kuunneltua koulukavereiden mukamas hauskoja omakeksimiä sanoituksia. Silloin harmitti, nyt vaan tulee ihmeteltyä heidän kekseliäisyyttään.
Terv. Milla
Vierailija kirjoitti:
Elina, anna tukkasi kasvaa... Mulla on se mielikuva, että alun perin Dave Lindholmin, mutta äkkipäätä google sanoi, että J. Karjalainen?
Mutta annettu on, oli se sitten kumpi tahansa kehottaja :D
Sitten tietysti on Elinan ja Akselin häävalssi.
Sekä Leevi and the Leavingsin Elina, mit mä teen.
En tiedä, mutta on vuosittainen nimikkoviesti ja Gaala
Nyt vasta selvisin että on, kun uteliaisuuttani googletin
Don't cry Joni - Conway Twitty
Sanat on kyllä aikasta, huh huh, kertoo nähtävästi 15 vuotiaan ja 22 vuotiaan romanssista, en jaksanut kuunnella kokonaan.
Mikko Alatalo - Minna (voi yöks)
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - Pikku Minna
On toki. Hiljaa Hiljaa joulun kellot kajahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Viskarin piti tehdä Sirpa biisi..... Tähän nimeen on jo liitetty muutenkin tarpeeksi negatiivisia mielleyhtymiä :'( Ikääni en paljasta (koska nimi on ikäluokassani todella harvinainen), mutta se on kaukana tuosta nimen "kulta-ajasta".
Sirpa vastaa: mun mielestä toi biisi on ihana, ja toisaalta kuvaa (aluksi) mun elämän vaihetta, kun muutettiin maalle (mut loppu ei pidä paikaansa, onneksi.
:-)
Voi apua. Miten en ole koskaan kuullut tuota. :D Kiitos linkistä!