Onko sinun nimestä tehty laulua :)
Anniina on ihana laulu, tosin olen Nina mutta tarpeeksi liki
Kommentit (55)
Klamydian Sekunda-Sami on sopiva tunnari sameille.
On lautalla pienoinen kahvila... Siellä Sanni ja Marleena. Oon toinen noista. Vanha enoni laulaa mulle aina tuota, jostain elokuvasta.
Ei, mutta näytelmä ja elokuva on: Anu ja Mikko. On myös sarjakuva Anu ja Antti.
Ei, mutta yhdessä mainitaan nimeni (Anssi Kelan 1972).
H e i hei kato, se ooon M a a u u n o mato! kuten lapset rallattaa. Siis Rölli peikko asialla.
"Anne ja Jacques kannessa pussas, siinä luki smak". Leskise tribuutti Pohtamolle.
"Tiina on niin onnellinen, hän menee naimisiin..." ja v*tut!
Miksi Viskarin piti tehdä Sirpa biisi..... Tähän nimeen on jo liitetty muutenkin tarpeeksi negatiivisia mielleyhtymiä :'( Ikääni en paljasta (koska nimi on ikäluokassani todella harvinainen), mutta se on kaukana tuosta nimen "kulta-ajasta".
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta näytelmä ja elokuva on: Anu ja Mikko. On myös sarjakuva Anu ja Antti.
No tuolta linkistä...
Täällä ilmoittautuu myös yksi Niina. Mun sukulaismies lauloi aina, kun olin pienempi sitä Kari Kuuvan biisiä, inhosin sitä yli kaiken-- silloin. Varmaan aika kultaa muistot ja nyt pystyy jo kuuntelemaan sitä..
¨Anni tanni talleroinen, punaposki pulleroinen. Sain kuulla tuota ala-asteella, en kyllä tiedä, onko se enemmän runo kuin laulu.
Ruman rajun Raija-rouvan rokki :)
Oo, Helena- et siedä mua enää tai jotain sinnepäin lauloi Aki Sirkesalo kauan sitten..ja tietty joku Hempan Pumppu kaipaili Haapamäen Helenaa🙄
Älä usko Tuijaa, Tuija sua huijaa..
Ja sit on tää Hausmyllyn biisi Töpseli-Tuija:D
Ei ole, etunimeni ei ole yhtään runollinen :( Toisesta nimestä (Anna) on toki useampia, esim. The Beatlesilta.
Vain kolme etunimeä on sallittu.