Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla työttömillä vaivaannuttavaa olla PARTURISSA?

Vierailija
08.08.2018 |

Jossain vaiheessa parturi alkaa aika läpinäkyvästi utelemaan asiakkaan työtilannetta... Nimim. Kokemusta on

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eipä tosin ole varaakaan käydä parturoitavana kuin kerran-pari vuodessa :D

Vierailija
2/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä tulee usein käytyä keskellä päivää, niin tulee näitä "Ai onko sulla vapaapäivä/oletko kesälomalla?" :D Vastaan vaan että juu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla, en parturissa.

Työtilanteensa voi valehdella ihan helposti.

Vierailija
4/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina otan aikoja iltapäivään jottei pidettäisi työttömänä.

Vierailija
5/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan. Mitä sitten? Kyllä parturi rahansa saa

Vierailija
6/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on varaa 😀 mä olen työtön ja just ja just saan ostettuu ruuat ja pakolliset vaatteet ( nytkin säästän talvitakkiin ja - kenkiin) . Älypuhelinkin pitäis pian ostaa, kun tää 3 vuotta vanha ja nyt jo tökkii monet toiminnot 😑 Siihen täytyy säästää monta kk

Ei oo varaa ravintoloihin, kampaajaan, matkusteluun.

Ja siis kysyn ihan tosissaan...mä en esim. polta, mut tiiän, et monet työttömät polttaa. Ei mulla olis varaa!

Vierailija
7/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkän vertaa mitä muut ajattelevat minusta. Jos tulee puheeksi ja kysyy, niin sanon olevani työtön. Se siitä.

Vierailija
8/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei oo kyselty työtilannetta. No oon niin nuoriki, että kesälomalaiseksi ajatellaan kai. Tosin mun kanssa on vaikea keskustella, oon ujo enkä piittaa small talkista. Kohteliaisuussyistä yritän silti parhaani mukaan, ajattelen että se on työntekijästä vaivaannuttavaa jos asiakas on hiljaa koko ajan. Kerran olin. 4 tuntia hiljaa. Kun en piittaa siitä puhumisesta. Parasta jos ei tarvi ite puhua mitään, ja toinen höpöttää. Ehkä se ei oo niin vaivaannuttavaa kampaajasta, kuin hiljaisuus.

Vierailija
9/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan heillä sen verran pelisilmää että on aivan sama onko asiakas työelämässä vai ei, maksava asiakas jokatapauksessa...

Vierailija
10/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhelen kampaajalle vain asioista, jotka kiinnostavat minua. Kampaajankin on mukavampi, kun ei tarvitse kaivella jutun juurta. Joskus puhutaan kirjoista ja kampaaja intoutuu kertomaan omista suosikeistaan ja joskus puhutaan lapsista tai aiemmista opinnoista.

Työ on vain yksi niistä aiheista joista on kampaajan helppo aloittaa, mutta itse voi ottaa vastuuta keskustelun kulusta ja viedä sitä toiseen suuntaan. Ei työssäkäyvätkään oikeasti halua miettiä töitä kampaajanpenkissä ja se on ihan ymmärrettävää että puheenaihetta vaihtaa.

Ei työttömyyttä tarvitse häpeillä, mutta sitä täytyy jos ei elämässä ole mitään mielenkiinnonkohdetta josta aloittaa juttelu.

Vierailija
11/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en häpeä työttömyyttäni.

Vierailija
12/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en käy partureissa. Hanki sinäkin hiusten ajo kone niin voit leikata itsellesi helppohoitoisen siilin tai vetää ihan kaljuksi asti.

Vierailija
13/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on varaa 😀 mä olen työtön ja just ja just saan ostettuu ruuat ja pakolliset vaatteet ( nytkin säästän talvitakkiin ja - kenkiin) . Älypuhelinkin pitäis pian ostaa, kun tää 3 vuotta vanha ja nyt jo tökkii monet toiminnot 😑 Siihen täytyy säästää monta kk

Ei oo varaa ravintoloihin, kampaajaan, matkusteluun.

Ja siis kysyn ihan tosissaan...mä en esim. polta, mut tiiän, et monet työttömät polttaa. Ei mulla olis varaa!

No, työttömiäkin on erilaisia. Voi olla säästöjä, asuu huomattavan edullisesti, puoliso kustantaa, pääomatuloja tai muuta omaisuutta, sijoitukset poikii, saanut perintöä jne.

Osa pitkäaikaistyöttömiä työmarkkinatuella, osa ansiosidonnaisella jne.

Mä olen nyt ollut kaksi vuotta työtön, mutta en ole vähävarainen. On varaa kaikkeen mitä haluankin. En tosin tuhlaile.

Vierailija
14/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Re:Työtilannetta?

Noiden erinäisten kiloeurojen jälkeen käy vähän sääliksi parturia ennen ja jälkeen häirintänsä, huuteleminen liiketiloista ja asiakkaan häirintä muuallakin kyllä johtaa partion tuloon jossa häiriintynyt taka-aasialainen prturi dilmät kyynelissä tihrustaa selitystään häirinnälleen.

"olen niin rakastunut mieskohteeseen ettö sattuu, yhteydenotto on mahdotonta eikä välineet tahdo pysyä käsissä"

Miesasiakas ei ole kiinnostunut kestitsemään millään tavalla perässä vinkuvaa mainittua, nimenomaan lapinrinteestä, Helsingistä.

Vierailija
15/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en käy partureissa. Hanki sinäkin hiusten ajo kone niin voit leikata itsellesi helppohoitoisen siilin tai vetää ihan kaljuksi asti.

Aivan. Ihmettelen, miksi kukaan mies enää käy parturissa.

Vierailija
16/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun häpesin työttömyyttä ja sanoin parturille olevani "lomalla" mutta en enää. Työttömiä on tässä maassa paljon eikä sen takia kannata hävetä.

Vierailija
17/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa parturi alkaa aika läpinäkyvästi utelemaan asiakkaan työtilannetta... Nimim. Kokemusta on

Miksi et sano vain että olet työtön. Ei kai se salaisuus ole.

Vierailija
18/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin häpeän sitä koska ei se kivaakaan ole. Työttömänä joutuu muiden ihmisten silmätikuksi ja pilkankohteeksi

Vierailija
19/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kyllä se vain vaikuttaa koko loppuajan. Pahimmassa tapauksessa saat 'talon erikois-leikkauksen'!!

Vierailija
20/40 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää muuten vain, kun kampaajat haluavat keskustella koko ajan. Yritän pitää lehteä kädessä viestittääkseni, että ei kiinnosta, mutta se ei auta. Huvittavinta muuten on, että en ees nää lukea ilman rillejä 😂 Olen vain niin hyvin kasvatettu, että en saa sanottua, että haluaisin nyt ihan vain olla omien ajatusteni kanssa. Seuraus: mulla on pitkä tukka, koska kampaajalla käynti on niin vastenmielistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi