IL: Angelina Jolie jatkaa kostonhimoisena avioerotaistelua Brad Pittin kanssa - asianajajakin otti lopputilin, kun ei kestänyt
Huh että keski-ikäinen nainen osaakin olla katkeria kun mies löytää itselleen uuden nuoren rakkauden
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt, miksi Angelinan kauneutta hehkutettiin. Siis tuo nainenhan on ollut aina romuluinen, hevosnaamainen kolho jolla on ylipumpatut huulet, tosi isot jalat ja vastenmielisen suonikkaat käsivarret anorektisessa kehossa.
Harmitti aikoinaan Jennifer Anistonin puolesta. Brad Pitt taas vaikuttaa vuosi vuodelta yksinkertaisemmalta aivokääpiöltä.Jolie on aina ollut tunnettu riidoista ja muistakin outouksista henkilökohtaisessa elämässään. Välillä ollaan oltu napit vastakkain entisten heilojen kanssa, välillä biologisen isän, välillä kielisuudeltu oman veljen kanssa julkisuudessa... ei kai tuo Pitt voinut niin tyhmä olla, ettei ymmärtänyt olevansa itsekin tulilinjalla jos ja KUN ero tulee?
Sun mielestä paha asia jos on kookas luustoltaan? Sori, mutta kyllä sä nyt vaikutat tässä eniten aivokääpiöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miehellä ei ole mikään kriisi kun tyttöystävä voisi olla oma tytär ikänsä puolesta.
Eikös tuo ukkeli ole jo yli 5kymppinen ja uusi tyttis 21v....
Ei. Mies vaan ottaa sellaisen naisen johon hänen oma markkina-arvo riittää
Siinäpähän sitten ottaa. Miesten mielestä on kai parempi miettiä munalla kuin aivoilla. Miten esim. J.Depp:lle kävi?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miehellä ei ole mikään kriisi kun tyttöystävä voisi olla oma tytär ikänsä puolesta.
Googlasin mutta onko heistä edes yhtään yhteiskuvaa?! Kovin on kummallinen suhde jos totta. Minä luin viimeks sivusilmällä otsikon että Bradilla olis suhde johonkin professoriin tai vastaavaan. Epäilisin että se jos mikä pistäis Angelinan pimahtamaan eikös hän ole aina pyrkinyt esittämään jonkun sortin älykköäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlasin mutta onko heistä edes yhtään yhteiskuvaa?! Kovin on kummallinen suhde jos totta. Minä luin viimeks sivusilmällä otsikon että Bradilla olis suhde johonkin professoriin tai vastaavaan. Epäilisin että se jos mikä pistäis Angelinan pimahtamaan eikös hän ole aina pyrkinyt esittämään jonkun sortin älykköäkin?
😂liian nuori tai liian älykäs. Mikään ei ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun ihmiset, joilla toisella on 160 milj. euron omaisuus ja toisella 240milj, kinastelevat elatusmaksuista. Aivan kuin olisi mitään merkitystä, maksaako Brad miljoonan vai kaksi vuodessa.
Se voi olla että tossa puhutaan lähemmäksi kymmenestä miljoonasta vuodessa milloin se tuntuu jo heidänkin pussissaan💸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂liian nuori tai liian älykäs. Mikään ei ole hyvä
Miksi Angelina tuosta pimahtaisi? Luuletteko tosiaan, että tuolla leidillä itsellään ei ole mahiksia aivan helvetin tasokkaisiin miehiin? Angieta nyppii tässä lähinnä se, että Brad kusi heidän suhteen ja perheen hajalle paskalla käytöksellään.
Ei Bradilla ja Ellalla ole suhdetta. Mammat tykkää vaan fantasioida, että Jolien jälkeen Brad ottaa itselleen tyttöystävän jonka näköisiä asioi Pirkkalan Citymarketissa.
Olen aina ollut sitä mieltä että angelina ei ole ihan täysin henkisesti tasapainoinen ihminen, aikoinaan tuubissa oli videoklippi kun tämä sekoili vauhtipäissään ja käytti aidon piripään sanastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt, miksi Angelinan kauneutta hehkutettiin. Siis tuo nainenhan on ollut aina romuluinen, hevosnaamainen kolho jolla on ylipumpatut huulet, tosi isot jalat ja vastenmielisen suonikkaat käsivarret anorektisessa kehossa.
Harmitti aikoinaan Jennifer Anistonin puolesta. Brad Pitt taas vaikuttaa vuosi vuodelta yksinkertaisemmalta aivokääpiöltä.Jolie on aina ollut tunnettu riidoista ja muistakin outouksista henkilökohtaisessa elämässään. Välillä ollaan oltu napit vastakkain entisten heilojen kanssa, välillä biologisen isän, välillä kielisuudeltu oman veljen kanssa julkisuudessa... ei kai tuo Pitt voinut niin tyhmä olla, ettei ymmärtänyt olevansa itsekin tulilinjalla jos ja KUN ero tulee?
Sun mielestä paha asia jos on kookas luustoltaan? Sori, mutta kyllä sä nyt vaikutat tässä eniten aivokääpiöltä.
En ole tuo, jolle vastasit. Minun nähdäkseni kookkaissa luissa ei ole mitään pahaa, mutta noin yleisesti kookasluisia naisia ei pidetä maailman kauneimpina.
T. Isonenäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä että angelina ei ole ihan täysin henkisesti tasapainoinen ihminen, aikoinaan tuubissa oli videoklippi kun tämä sekoili vauhtipäissään ja käytti aidon piripään sanastoa.
Sekohan se on vaikka vanhemmiten onkin jotain superäitiä ja hienoa naista esittänyt. Sehän oli täys piikki narkkari yhteen aikaan ja majaili kusisissa huumeluolissa.
Sitten se on ollut lesbo ja tapaillut helvetin rumaa, ikänsä puolesta äidiksi sopivaa nahkalesboa, harjoittanut sadomasokismia ja kolmen kimppaa. Myös halunnut tulla murhatuksi ja maksanut hit manille hommasta vaikka peruikin kaiken.
Välillä taas oltu niin hyväntekijää että ja lennetty koneella muona-apua Kamputseaan.
Brad Pitt on todettu syyttömäksi siihen että olisi ollut väkivaltainen lastaan kohtaan eli tämä oli vain Angelinan mustamaalausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mies vaan ottaa sellaisen naisen johon hänen oma markkina-arvo riittää
Mutta täähän on sellainen halveksittava golddiggeri?
"Angelina Jolien omaisuuden arvioidaan olevan 160 miljoonaa dollaria"
Ja nyt kinuaa elatusapua. Sekopäistä hommaa.
Kenestä Ellasta mammat täällä jauhaa?
Muutama kuukausi sitten kirjoiteltiin, että Brad seurustelee Neri Oxmanin kanssa https://en.wikipedia.org/wiki/Neri_Oxman. Millos tämä on muuttunut ja missä on juttua tuosta Ella -henkilöstä?
Angelinallahan ei oo enää tisujakaan kun leikkasi ne pois. Ei varmaan ole kovin kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Angelinallahan ei oo enää tisujakaan kun leikkasi ne pois. Ei varmaan ole kovin kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.
Tuota mieltä voi olla vain ja ainoastaan pintaliitäjä-palstamies.
Angelinalta leikattiin sen syöpägeenin takia sekä rinnat että kohtu ja munasarjat ihan avioliiton loppuvaiheessa, ja on itse kertonut että kärsii pahoista ennenaikaisista vaihdevuosioireista. Mä luulen enempi, että Brangelinat rakastavat toisiaan edelleen, Angie vaihdevuosisekoilee ja heitti pikaistuksissaan liikaa dokanneen Pittin ulos, nyt kumpikaan, varsinkaan Angelina ei voi myöntää että tuli mokattua ja palatta8siin yhteen. Vihakierrokset on vaihdevuosienkien takia helpommat kuin nöyrtyminen ja virheen myöntäminen .
Bradhan on ollut erosta täysin hajalla ja shokissa ja myös Angie on myöntänyt eron jälkeen itkevänsä salaa suihkussa yms. ja oli pitkään täysin pois julkisuudesta. Niiden pitäisi myöntää rakastavansa ton sodan sijaan.
Taitaa olla niitä harvoja julkkiksia, jotka ovat käyttäneet paljon aikaa humanitäärisen työlle.
Voi Angelina rukkaa